Sowieso, verjaardagen. Achterhaalde zooi.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom zou je je verjaardag niet willen vieren? Wat is er nou mis met een feestje met vrienden en bier?
Leefgroepquote:Op zondag 10 juli 2011 16:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Sowieso, verjaardagen. Achterhaalde zooi.
Echt een graf hekel aan.
Bier kan niet eens, het is een leefgroep. Dus zit TS aan de siroop met water.!
Verjaardagen zijn kut, dom dat ik het ga zeggen: maar ik haat het om naar andere mensen te moeten luisteren met hun kut gezeik en verhalen. Ik vind me familie niet eens interessant, laat staan die mensen op die groep.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:41 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Leefgroep?
Maar dan nog, wat is er mis met een feestje?
Waarom niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is maar een dagje hoor, en je kan het niet maken om te doen alsof je ziek bent.
quote:
Kom op, je krijgt altijd cadeautjes die je niet eens wilt. Wat moet ik met stomme cadeau bonnen. Flikker op man. Dit wordt mijn laatste verjaardag, als ik straks op mezelf ga vier ik het niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondankbare asociale kneus.
En waarom zit je in een leefgroep?
Ja ik weet het: Lekker tegenstrijdig.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef lighted het volgende:
TS heeft een leefgroep nodig omdat TS niet zelfstandig kan zijn.
Nou boeiend, dan doe je er niks mee. Ben je nou zo gestoord dat je een beetje gezelligheid niet kan waarderen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:49 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Kom op, je krijgt altijd cadeautjes die je niet eens wilt. Wat moet ik met stomme cadeau bonnen. Flikker op man. Dit wordt mijn laatste verjaardag, als ik straks op mezelf ga vier ik het niet meer.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou boeiend, dan doe je er niks mee. Ben je nou zo gestoord dat je een beetje gezelligheid niet kan waarderen?
Dit dusquote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef luckass het volgende:
TS is een autist die zijn eigen verjaardag ontloopt. Met je leefgroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |