quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Peace was vanmorgen om 8 uur uit bed, toen ben ik nog even weer het bed ingedoken.. en geslapen tot 11:45 uur. Net op tijd voor de visite "vakantiebespreking"![]()
die om 13:00 uur kwam.
Ze zijn net weer weg.... nu lekker op de bank. Straks eten halen bij pizzeria en vanavond op tijd naar bed. Lennon heeft het nog tot 12:00 uur volgehouden, zonder moeite en erg vrolijk, maar toch naar bed gedaan... hij heeft wel even nog ruim 3 uur geslapen...
Rocka, jeetje wat schrikken zeg!![]()
Jesssie van harte gefeliciteerd en wb!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar staat dat Snoopy?quote:
En gelijk weer op de fiets ook?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij had ik ook minstens 33 hechtingen na Fabis bevalling
Nee, is overdag dus kon niet...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef amaranta het volgende:
Hij gedraagt zich vast goed!
Komt je ex dan ook? Ik kan dat altijd wel waarderen wanneer gescheiden koppels toch samen op gesprek komen. (ook als de verstandshouding minder goed is)
Nou wil het zo, dat mijn man en ik vroeger fietsen zeiden ipv neuken... Maar ik ben niet gelijk gaan fietsen nee 8)quote:
Maar anders wel?quote:
Precies!quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij gaan eigenlijk altijd samen. Maar wij hebben dan ook avondopenstelling.wel zo gezellig, en twee horen meer dan een
Ik heb een kind in de begeleiding en ik wist niet of er uberhaubt een vader in het spel was. Moeder had het daar nl nooit over. Maar, die is er dus wel, en ze zijn 'gewoon' bij elkaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:43 schreef Books het volgende:
Wij zijn tot nu toe ook altijd samen geweest. Gewoon net als de buuf twee horen en weten meer dan een. Het is toch ook ons kind. Ik heb een vriendin en die heeft het altijd over mijn kind en nooit over hun/ons kind en daar kan ik me zo aan ergeren soms. Ze heeft namelijk ook gewoon een man.
Dat is een probleem voor m'n baas.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:24 schreef amaranta het volgende:
@Fanny, wat een gladiool inderdaad. Lekkere rekening zul je ook ontvangen
Een Spanjool?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:43 schreef jesssie het volgende:
Ik ga trouwen met Jose met streepje op de e.
quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Dit is dus met 3 tegelijk ja...![]()
Even in klein formaat omdat die foto zo afzichtelijk is.
![]()
[ afbeelding ]
ik las eerst 'hersensauna'!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:18 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen, ik ben gestoomd vanmorgen.
Één of andere gladiool had gisteren op m'n werk (sportschool) de herensauna aan laten staan
foto!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:43 schreef jesssie het volgende:
Ik ga trouwen met Jose met streepje op de e.
Zie je het zitten om er een mee te nemen?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ga vrijdag naar ikea Ssserpente...
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:39 schreef jesssie het volgende:
Hahahahaha dolle muis je bent er ook nog!
Hoe gaat ie dan?
zo'n rijstpapieren geval?quote:
veertje @ gmail.com is open voor spam!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef jesssie het volgende:
Wat is je mail Mous, dan spam ik jou ook wat fototjes.
En goed om te horen dat het bij jullie ook goed gaat!!!!
Die ja! Ze kosten maar een paar Euro. De fitting is duurder.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:44 schreef moussy het volgende:
[..]
zo'n rijstpapieren geval?
Ik kijk trouwens altijd eerst ff op MP als ik iets van IKEA zoek, lang leve de impulsieve aankopen en zo
2.99 toch? Die?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die ja! Ze kosten maar een paar Euro. De fitting is duurder.
Die is ook erg mooi, maar toch nog een stuk groter dan het lijkt...quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef trui het volgende:
anders doe je deze.
kost iets meer, maar wel erg mooi.
Ow dat is idd tof zeg!quote:
Erg mooi, maar dat wordt een groot stofnest.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:48 schreef trui het volgende:
anders doe je deze.
kost iets meer, maar wel erg mooi.
Doe ik, dankjewel!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kijk maar of je hem vindt bij Xenos, mocht je hem nog willen van ikea dan pm me voor vrijdag maar ff
Ow dearquote:Op maandag 11 juli 2011 14:18 schreef trui het volgende:
[..]
ik las eerst 'hersensauna'!maar succes met afkoelen! (wat doe je dan voor werk eigenlijk?)
Gaaf zeg! Ik vraag me alleen af welke tape ze nou precies gebruikt heeft. En wat de 'petals' zijn.quote:
quote:"After some experimentation I found that the best way to attach the petals was with 'shiny' scotch tape (the type that looks like packing tape) rather than the matte scotch 'magic' tape (which gave obvious seams/shadows that looked less than stellar). The 'petals' were cut in various lengths (I would cut a sheet of wax paper and fold it over several times so I was cutting 8 petals at a time) and attached from the bottom-->up (with shorter petals at the top)...don't be discouraged if you can see a subtle shadow cast by the tape initially as lots and lots and lots of layers are key! The petals curved naturally from the wax paper coming on a roll, and I placed most of them with the curl flipping out. Also, in lieu of wax paper I might use parchment paper for the next go-round as it has a more matte appearance when the light is off."
uhh.. geen idee.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:57 schreef Ssserpente het volgende:
Oh wacht, het is 'wax paper'. Zou dat crêpepapier zijn?
Dat valt reuze mee. Ik heb hem op mijn slaapkamer en daar is veel stofquote:Op maandag 11 juli 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Erg mooi, maar dat wordt een groot stofnest.
quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga parachutespringen. Dat wilde ik nog even delen.
ik vind je een held.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ga parachutespringen. Dat wilde ik nog even delen.
volgens google heeft de action wit bakpapierquote:Op maandag 11 juli 2011 15:05 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks, Be, had het zelf ook net gevonden. Lijkt idd wel op dat Chinese papier. Eens kijken of de hobbywinkel het heeft.
Da's helemaal mooi!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens google heeft de action wit bakpapier
mja, mij te veel werk. Ik heb wel een andere lamp die gepimpt moet worden. Fijne lamp is het, de kleur is alleen niet mijn ding. (en Peet ziet het toch nietquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
en dan dus de glanzende scotch-tape, die geen schaduwen enzo geeft. Nog een hoop gedoe evengoed, zo'n lampie pimpen
Het is echt niet eng. Duiken, da's pas eng!quote:Op maandag 11 juli 2011 15:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik weet nog niet wanneer. Wel snel denk ik, ivm draagmoedergedoe
En Ssserpente, ik vind het doodeng, maar daarom ga ik het dus doen.
duiken is niet engquote:Op maandag 11 juli 2011 15:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het is echt niet eng. Duiken, da's pas eng!
nou de mijne niet hoor, ik heb daar altijd bruine vandaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:07 schreef moussy het volgende:
[..]
volgens google heeft de action wit bakpapier
oeh appelflappenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:11 schreef jesssie het volgende:
Ik ben appelflappen aan het bakken en zie dat ik wit (creme) bakpapier hebJumbo eigen merk!
is dat dat muesliding? Die mierzoete?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oeh appelflappendat is wel heel lekker vooral met amandelspijs erin.
ik ga binnenkort maar weer eens de fok! appelplaatkoek maken die was ook zo lekker
Heel hard!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet morgen voor die waterecho......
duimen jullie dat het meevalt?
ja die, die vond niemand hier te eten, zelfs de kippen en de hond nietquote:Op maandag 11 juli 2011 20:51 schreef lady-wrb het volgende:
dr zat havermout in. het ding had een eigen topic. ik ga eens kijken of ik m nog terug kan vinden.
deze dus: Zo maak je een appelplaatkoek.
ja dr zit wel veel suiker in. maar ik maakte hem dan ook met van die zure goudreinetten.
Wel echt zure appels gebruiken, want anders slaan je vullingen uit je mond van de suiker.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:31 schreef trui het volgende:
ik ben dol op havermoutkoekjes, dus mij lijkt ie heerlijk!
Spannend. Succes!quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
ik moet morgen voor die waterecho......
duimen jullie dat het meevalt?
hoe lang van tevoren moet je zo'n ding eigenlijk innemen? uurtje?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef mefke79 het volgende:
lady, veel succes morgen! Neem vooraf gewoon vast een paracetamolletje of een ibuprofennetje, als ze dat slangetje in je baarmoedermond hebben zitten is het grootste leed geleden, daarna vond ik het erg meevallen.
weet toevallig iemand hoe duur een mirena is?
Rond de 100 euro.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef mefke79 het volgende:
lady, veel succes morgen! Neem vooraf gewoon vast een paracetamolletje of een ibuprofennetje, als ze dat slangetje in je baarmoedermond hebben zitten is het grootste leed geleden, daarna vond ik het erg meevallen.
weet toevallig iemand hoe duur een mirena is?
Die voelde zich nogal aangevallen en heeft besloten niet meer mee te posten (zie haar "eigen" topic)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja waar is barboussa trouwens gebleven, heb er laats zien posten dat ze terug was en vervolgens niks meer van gelezen
Die was aardig overrompeld door de reacties op haar verdwijning dat ze ervoor gekozen heeft zich toch alsnog weer terug te trekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja waar is barboussa trouwens gebleven, heb er laats zien posten dat ze terug was en vervolgens niks meer van gelezen
BE brengt het BEter maar zie hier:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die was aardig overrompeld door de reacties op haar verdwijning dat ze ervoor gekozen heeft zich toch alsnog weer terug te trekken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef Basboussa het volgende:
Goed, ik merk dat mijn aanwezigheid nogal wat dubbele gevoelens oproept, hier en daar. Ik ga niet schijnheilig lopen doen alsof er niets gebeurd is, en of mij niets te verwijten valt, maar ik heb niet de energie om te bewijzen dat het 'allemaal waar is' en dat ik wel eigenlijk (ergens) een leuk mens ben ofzo. Nu denk ik niet dat iedereen daar nou zo hard mee bezig is, maar het idee dat mijn 'verhaal' toch niet geloofd wordt, of dat ik opzettelijk iemand gekwetst heb ofzo, dat geeft me ontzettend naar gevoel, en is niet iets waar ik echt werkelijk mee bezig wil zijn. Kort door de bocht: ik slaap er slecht van.
Ik had geheel onvoorbereid me weer op fok gestort, en misschien had ik me eerst goed moeten inlezen voordat ik dat gedaan heb. Een iets realistischer beeld geschept.
Het ga jullie allen goed en ik heb toch een hele fijne tijd gehad hier! Dank jullie allen.
ze hangen nog aan de planten!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:56 schreef Books het volgende:
Komkommers met zwarte pukkels? Enkeltje groene kliko?
Da's een komkommer met cactus-ambities!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef moussy het volgende:
[..]
hier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehec?
identiteitscrisis, ik ga er een boek over schrijven!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's een komkommer met cactus-ambities!
oplichter dan die komkommertkwekert waar ik ze gekocht heb!quote:
Whahaha! Dat klinkt wel heel fout!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:10 schreef Deepfreeze het volgende:
Mous, volgens mij is dat wel normaal. Onze augurk had het ook een paar jaar terug. Had iets te maken met vrouwelijke en mannelijke bloemen. Strakke winkelkomkommers zijn allemaal vrouwelijk..
tis een buitenlander!!quote:Er bestonden vroeger ook veel gestekelde komkommerrassen en komkommerrassen met witte of gele vruchten. In de commerciële Nederlandse teelt zijn dergelijke rassen inmiddels verdwenen, doch bij hobbyisten of in het buitenland kan men deze nog wel aantreffen.
Ja het is heerlijk. Wat een ruimte. De kids zijn helemaal op hun plek. Spelen de hele dag buiten en zijn al net zo bruin. Snap niet dat we het zo lang in de flat hebben uitgehouden!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, hoe bevalt je nieuwe huisje? Hebben de kinderen hun plekje al gevonden?
Heerlijk die soaps hier...
Ben een poos weg geweest maar sinds begin dit jaar ongeveer terug. Het gaat helemaal goed met me!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:04 schreef jesssie het volgende:
Zo Clauwhee, post jij hier ook nog, of weer?
Wat leuk! Hoe is het met jou?
waar anders? weetikveel wie ze allemaal heeft voorgelogen, er zijn er iig 2 die ik ken die er flink naar van zijn, die echt intens contact met *** hadden.quote:
Nou als je je zwanger laat schoppen zonder dat je vriend het weet door een ander lijkt me dat een goede reden ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:45 schreef Brighteyes het volgende:
Er was ooit eens een akkefietje met een user die haar verplichtingen in V&A (OUD en algemeen FOK) niet nakwam en ook daarover is besloten dat niet online te gooien.
Als mensen elkaar per PM willen waarschuwen, prima, maar niet openbaar.
Wie weet wat voor motieven iemand heeft om onder een kloon te posten...
ik vind dat 't ieders goed recht is om een nieuw account aan te maken eigenlijk. wat heeft zij die mensen dan aangedaan door niet te melden dat ze eerst onder een andere naam schreef? ik zie 't probleem niet zo. kijk, als dit verhaal waar is is 't tegenover haar (ex)vriend niet bepaald netjes, maar ons is ze toch niks verschuldigd?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:38 schreef Kleurdoos het volgende:
waar anders? weetikveel wie ze allemaal heeft voorgelogen, er zijn er iig 2 die ik ken die er flink naar van zijn, die echt intens contact met *** hadden.
Ja ok, maar daar hebben wij, zoals Trui zegt, toch niks mee te maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou als je je zwanger laat schoppen zonder dat je vriend het weet door een ander lijkt me dat een goede reden ja.
Gewoon... ik zit iets meer op twitter dan hier... Als er dan een relletje is ben ik wel online hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:48 schreef Books het volgende:
Ticootje ik moest vannacht aan je denken! Lang verhaal maar ik miste je hier? Vakantie geweest of druk?
maar het klopt wel hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whahaha! Dat klinkt wel heel fout!![]()
normaal ben je er al eerste bij, ik vond al dat t verdacht lang duurdequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef Ticootje het volgende:
Rellen mensen!!! Rellen!
Maar anyway, wie de fuck is het überhaupt. Echt nog nooit gezien.
Nou dat zegt genoeg. Ik mot geen streepjes meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
normaal ben je er al eerste bij, ik vond al dat t verdacht lang duurde
enne, hangt vooral rond in t streepjes en namentopic
Ik was nog verder, kind zindelijk, op school (tijd voor mezelf) en bijna grotemensen-communicatie. En nu weer 'iets' terug in de tijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Kleurdoos het volgende:
en douchenik ben ook stom, heb ik eindelijk een kind dat gewoon kan meedouchen en de trap op kan lopen en niet meer zomaar random scherpe voorwerpen in r mond steekt.. maak ik een nieuwe
Ach kom, dat is onzin, bij alle gevallen die jij opnoemt is op enig moment, vroeger dan wel later, gezegd dat dingen niet kunnen en er is wel degelijk ge-edit en wat al niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was in ballorig dus heb een boel weer gemist, maarre trui, jij snapt dus niet waarom ik t niet normaal vind dat ze zomaar een vrijbrief krijgt om iedereen te belazeren onder een nickname (waaronder ook 'goede'vrienden en je huidige vriend en familie)?
juist omdat alle posts ge-edit worden, is een groot deel niet op de hoogte terwijl het toch echt niet niets is. stel dat het 1 van jouw vriendinnen zou zijn, die hier onder een andere nick post, zwanger is van een andere vent e.d, en jij mist even een postje waarbij je gewoonweg op de hoogte wordt gebracht
dus door alleen maar de nicknames even te *** is *** verduidelijken, dan hoef t verhaal er nog niet eens bij.
maar dat iedereen wel vanalles over reinhilde mocht/mag posten en over joshua en over ymme en DJMO, maar dat dan zo iets ge-edit wordt?!
ja en nu moet ik vragen gaan beantwoorden per pm omdat jullie alles edittenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ach kom, dat is onzin, bij alle gevallen die jij opnoemt is op enig moment, vroeger dan wel later, gezegd dat dingen niet kunnen en er is wel degelijk ge-edit en wat al niet meer.
Het is onze zaak niet om kloons te gaan verraden hier.
Als je je nou echt zoveel zorgen maakt over het welzijn van je mede-foksters, stuur je ze maar een PM.
En ja, ik zie hier regelmatig nog zinspelingen op Reinhilde langskomen, voor mij hoeft dat allemaal niet, maar vaak is het mosterd na de maaltijd om er uren later nog wat mee te doen...
En ja, ik weet dat ik niet de enige mod ben, maar toch heb ik het gevoel dat ik me moet verdedigen.
Je bedoelt dat ik reageerde op de PM die jij mij stuurde? Het is niet dat ik jou PMde en vroeg hoe het zat he?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja en nu moet ik vragen gaan beantwoorden per pm omdat jullie alles editten
en kom op zeg 'het is niet onze zaak' alsof jullie er niet net zo hard aan meedoen, het fijne er dan ook van willen weten en smullen van al die sensatie.
als het maar achter de desbetreffende persoon haar rug om kan.
nee ik heb het niet specifiek over jou. Ik heb het over de mods in t algemeen, jullie willen ook graag op de hoogte worden gehouden en de details weten, laat het dan ook lekker staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik reageerde op de PM die jij mij stuurde? Het is niet dat ik jou PMde en vroeg hoe het zat he?
En nee... Ik zeg helemaal nergens dat ik het niet een sappig verhaal vind, sterker nog, van mij had het mogen blijven staan, maar zoals gezegd, ik ben niet alleen.
En over dat Reinhilde verhaal, eens was dat sappig, nu is het een enorme oude koe die lichtelijk saai begint te worden. En hetzelfde geldt voor het gejaag op DJMO, Basboussa en Joshua...
what thequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef Ssserpente het volgende:
Iemand wel eens van betaalkosten gehoord?
Ik wil drie tafellopers bestellen en dit moet ik betalen:
subtotaal inclusief BTW ¤ 26,07
totaal exclusief 19% BTW ¤ 21,91
BTW 19% ¤ 4,16
subtotaal ¤ 26,07
verzendkosten ¤ 6,95
betaalkosten ¤ 1,18
totaal ¤ 34,20
Achterlijk.
geen idee, maar anders was r vriendje , inmiddels exquote:
Bij I-deal is het wel vaker 1,00, 1,10 of 1,18 inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
Da's vaag. Meestal heet dat administratiekosten oid?
En gij idealbetalingen bij thuisbezorgd moet je vaak een euro extra betalen.
Nils zit nu ook heel hard beneden te roepen dat ik een mongool ben dat ik dat betaal en dat ik moet bellen en zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
what theik zou ze mailen en om opheldering vragen
Maar meestal word dat aangegeven waarvoor het bedrag bestemd is, zodra je dat hele ideal in gaat staat het erbij + 1.00 ivm ideal betalingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij I-deal is het wel vaker 1,00, 1,10 of 1,18 inderdaad.
Dus online betaald?
Ik kijk wel makkelijk over die melding heen altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:48 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Maar meestal word dat aangegeven waarvoor het bedrag bestemd is, zodra je dat hele ideal in gaat staat het erbij + 1.00 ivm ideal betaling
Precies. Het zou gratis moeten zijn om het te stimuleren omdat je papier uitspaart.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
toch stom eigenlijk die kosten voor online betaling, eigenlijk zou je bij een acceptgiro die kosten moeten reken. Zoals bij de wehkamp voor acceptgiro geen kosten maar voor ideal wel, eigenlijk stom, maar zal vast een reden voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |