Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
Santelllo (Santello)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
http://forum.ea.com/uk/posts/list/795920.pagequote:Op zondag 10 juli 2011 16:30 schreef Doublepain het volgende:
Wijnaldum speelt nu wel bij PSV, maar Mertens heb ik nog niet gezien?
Hopelijk komt dat ook.![]()
Alleen jammer dat Strootman niet bestaat.
Kompany is volgens mij ook wel een baas.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef laucas het volgende:
Oke, Vidic faalt best wel hard bij mij. Ik heb IF Samba en Toure nog en die doen het uitstekend maar ik moet er nog een topper bij hebben. Iemand ervaring met IF King?
Haha nice hoor! Gelukkig was ik het niet, ben ruim twee weken al niet online geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:15 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]deze was een quitter
geen buitenspel.. was de 3-1
[ afbeelding ]
Classic Bayern?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelde met Athletic Club tegen Classic Bayern (99 / 99 / 99). Speelde hem helemaal kapotQuit 'ie
Slim om dat hier ff te zeggen. Daarom bij deze, ik vertrek dinsdag op vakantie voor weekje dus ook ff geen clubs voor mij.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga morgen op vakantie dus doe voorlopig even niet meer mee met Clubs
Kun je IF Onuoha betalen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef laucas het volgende:
Oke, Vidic faalt best wel hard bij mij. Ik heb IF Samba en Toure nog en die doen het uitstekend maar ik moet er nog een topper bij hebben. Iemand ervaring met IF King?
meld me bij deze ook af.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Slim om dat hier ff te zeggen. Daarom bij deze, ik vertrek dinsdag op vakantie voor weekje dus ook ff geen clubs voor mij.
Salouquote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef Santello het volgende:
Veel plezier jongens, waar gaan jullie heen?
welke formatie dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb alzinho als LM en Fred als ST, maar ze linken niet samen?
Beetje raar.
Blanes met vrienden, 8 dagenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef Santello het volgende:
Moet wel lukken. Is ie niet te klein (183cm) ?quote:
Webapp? Druk gewoon op F5..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef Vork87 het volgende:
Even vraagje over FUT ik wou ff iemand naar trade pile gooien
Maar ik krijg een blabla temporary error bladiebla?
Hoe krijg ik dat weg zonder uit te loggen? :p
Ik ben al weer fftjes terug van 8 dagen Kosquote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef Santello het volgende:
Agbonlahor!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Vork87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kTZDkO46ba9Tg
Iemand nog goedkope verbeteringen?
voor de Jong heb ik toure en voor hart given
Dus die niet meegerekend!
Anelka!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Vork87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kTZDkO46ba9Tg
Iemand nog goedkope verbeteringen?
voor de Jong heb ik toure en voor hart given
Dus die niet meegerekend!
Ja vind je het gekquote:Op maandag 11 juli 2011 00:51 schreef Tim86 het volgende:
NU bezig met eerste potje..ben veel beter, maar al 5x mis alleen voor de keeper
Nee dankje!!quote:
Heb ik idd al gehad wel fijnquote:
Ja eigenlijk wel..eentje mag er toch wel in met die gasten, maar je merkt goed dat individuele chem echt kutttttt isquote:
klopt, maar ik had alle serie a gasten+Douglas al in deze formatiequote:Op maandag 11 juli 2011 08:33 schreef Dudeweiser het volgende:
moet je eigenlijk 5-3-2 spelen met je verdedigers
vraag en aanbod...quote:Op maandag 11 juli 2011 10:22 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe krijg je trouwens spelers makkelijker verkocht ?
Dat merk idd.... Heb nogal wat spelers van rating rond de 56....quote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vraag en aanbod...
Hoe lager de prijs hoe meer vraag, maar veel van brons en zilver is niet erg populair en dus moeilijk te verkopen.
Dat komt omdat je team geen chemistry heeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:32 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat merk idd.... Heb nogal wat spelers van rating rond de 56....
Gister gespeeld met iemand die een baggerteam had maar wel een goede spits....
Fred, alles speelde hij daar naartoe en die gast is echt bijna niet tegen te houden met verdedigers van 64 en 65.....
Hij wandelde er bij wijze van sprake gewoon langs....
Nog niet, maar zijn team had 34 chemistry....quote:Op maandag 11 juli 2011 11:27 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat komt omdat je team geen chemistry heeft.
Je moet met skills wel rekening houden met de positie van de speler. D.w.z. als de speler naar links kijkt, moet je de skill zo uitvoeren dat deze overeenkomt met de positie. Beetje moeilijk uit te leggen in woorden...quote:Op maandag 11 juli 2011 12:50 schreef Pino0 het volgende:
Ik vind het erg moeilijk om te scoren.
Vooral met bronzen verdedigers kan je niet makkelijk tikken omdat ze gewoon zo slecht zijn.
Ook heb ik erg veel moeite met skills, ik wil zo graag de roulette beheersen maar ik doe dan altijd stepovers ipv een roulette...
Prima winkel, en snelle verzending.. Maar je kan nog beter ophalen..quote:Op maandag 11 juli 2011 14:04 schreef mash_ het volgende:
Heeft iemand ervaring met pre order bij gamemania?? Het is de eerste nederlandse winkel waar ik de Ultimate edition kan vinden.
Met ophalen heb je niet de voordelen die je krijgt bij een pre order toch?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:53 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Prima winkel, en snelle verzending.. Maar je kan nog beter ophalen..
Kan wel, gewoon spelers tot 250 a 300 coins kopen die zelfde league of nationaliteit hebben. Op de goede positie neerzetten met de juiste formatie en dan speel jij met je 100% chemistry grote namen eruit die slechts maar de helft van de chemistry hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Nog niet, maar zijn team had 34 chemistry....
kan moeilijk 100 chemistry creeren met 3000 coins verdiend
Heb ik tijdje mee gespeeld, versassend goede speler.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef Doublepain het volgende:
Is IF Zarate wel goed? Goed schot, sterk?
Wat is je PSN?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef Pino0 het volgende:
Eindelijk begin ik een beetje FUT te snappen, had weer aantal teams gedelete, ga nu erg letten op eerst mijn verdedigers neer te zetten, merkte dat ik met goede spitsen maar bronzen verdedigers je gewoon nergens komt.
Fred en mijn andere spits, bazen, Dante, ook een baas voor 500 coins.
Stomme fout gemaakt, mijn RM gekocht zonder naar het contract te kijken, en mijn andere contracten lopen bijna af. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen -.-
[ afbeelding ]
Kijk dit heerlijke doelpunt btw, fiets schop onderkant lat/paal/kruising. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77487042
Oke, probleem nu.quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:08 schreef Lindgren. het volgende:
Betalen jullie eigenlijk voor jullie teams?
Bronzen team tip: eredivisiequote:Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef Pino0 het volgende:
Eindelijk begin ik een beetje FUT te snappen, had weer aantal teams gedelete, ga nu erg letten op eerst mijn verdedigers neer te zetten, merkte dat ik met goede spitsen maar bronzen verdedigers je gewoon nergens komt.
Fred en mijn andere spits, bazen, Dante, ook een baas voor 500 coins.
Stomme fout gemaakt, mijn RM gekocht zonder naar het contract te kijken, en mijn andere contracten lopen bijna af. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen -.-
[ afbeelding ]
Kijk dit heerlijke doelpunt btw, fiets schop onderkant lat/paal/kruising. http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/77487042
Hoe kom je aan zoveel geldjes man? Zoveel spelen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:12 schreef Ferdii het volgende:
betalen in coins ja
Betalen met euries is een no go
Underrated of overpowered bedoel je neem ik aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:25 schreef Leanotsoynus het volgende:
Echt. Ba IF is de meest overrated speler ever. WTF.
Overrated is dat hij teleursteld ipv veel mensen die zeggen dat hij goed is of duur oid.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Underrated of overpowered bedoel je neem ik aan?
Ik weet. En hij is juist ziekelijk goed, imoquote:Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Overrated is dat hij teleursteld ipv veel mensen die zeggen dat hij goed is of duur oid.
Overpowered bedoel ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Underrated of overpowered bedoel je neem ik aan?
We zijn nog niet vergeten hoe je hier eerst te keer ging. Je bekijkt het maar..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Pino0 het volgende:
Zou iemand met teveel coins deze spelert voor mij kunnen overkopen ? -.-
[ afbeelding ]
28 contract, mag ook over onderhandelt worden, wil zo graag verder met dit team en niet weer iemand anders moeten verkopen.
Van sommige spelers zijn nog betere versies..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt wel aardig lekker! Alleen tegen de high-end Spaanse en Italiaanse competitie teams trek ik het niet altijd. Voor de rest nog niet genoeg coins voor de Douglas, van der Wiel en Dzudszak updates. En Lens IF is nergens te vinden en peperduur.
Vertonghen en Vlaar eigenlijk omdraaien, is misschien wel iets minder voor je chem.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:44 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt wel aardig lekker! Alleen tegen de high-end Spaanse en Italiaanse competitie teams trek ik het niet altijd. Voor de rest nog niet genoeg coins voor de Douglas, van der Wiel en Dzudszak updates. En Lens IF is nergens te vinden en peperduur.
Ik heb ook een soort van kleine stoornis, daar voor heb ik kalmerings pillen. Af en toe wil ik die nog wel is vergeten. Ik heb al in het vorige topic mijn excuus aangeboden.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
We zijn nog niet vergeten hoe je hier eerst te keer ging. Je bekijkt het maar..
ok. Zit je op PS3?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:42 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik heb ook een soort van kleine stoornis, daar voor heb ik kalmerings pillen. Af en toe wil ik die nog wel is vergeten. Ik heb al in het vorige topic mijn excuus aangeboden.
Ik heb zelf op dit moment maar 421c. Kan je dus niet helpen. Maar koop gewoon een brons pakje. Of speel een toernooiquote:
Nee, xbox. Nog 5 verschillende spelers ook en verder was hij niet eens zo goed..Wel vanaf de eerste minuut non-stop rondtikken achterin en dan af en toe die aanvallen en schoten..echt te raar..alsof het een glitch was. Eerste nederlaag in 17 wedstrijden met dit teamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef Ferdii het volgende:
PSn toevallig had vanmiddag precies het zelfde tegen een bronze Duits team in zilver toernooi. Continue afstand schoten perfect en hard inde hoek. Gebeurt me tegen gouden teams nooit dat ik tegen afstandschoten aanloop
Hoe vaker je overspeelt zonder onderbroken te worden, des te hoger je short term chemistry is. Elke actie op goal met veel passing vooraf vergroot dus je scorings kansen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, xbox. Nog 5 verschillende spelers ook en verder was hij niet eens zo goed..Wel vanaf de eerste minuut non-stop rondtikken achterin en dan af en toe die aanvallen en schoten..echt te raar..alsof het een glitch was. Eerste nederlaag in 17 wedstrijden met dit team
wutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe vaker je overspeelt zonder onderbroken te worden, des te hoger je short term chemistry is. Elke actie op goal met veel passing vooraf vergroot dus je scorings kansen.
Waarschijnlijk gebruikt om te coins/players over te zetten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:20 schreef Doublepain het volgende:
Moet je is Cahil intikken bij player search op Fut 11 info. Dan de bronse ps3 prijs kijken.
HAHAHAHAHHAHAHHAquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:51 schreef laucas het volgende:
http://tweakers.net/reviews/2204/hands-on-fifa-12.html
quote:De losse potjes leerden ons verder dat het nieuwe Precision Dribbling, waarbij je in een zeer kleine ruimte kunt kappen en draaien, FC Barcelona niet zoveel extra voordeel geeft als we na vorige keer hadden verwacht. Je kunt met Iniesta inderdaad op een postzegel draaien, maar als er een Rio Ferdinand of een Pepe tegen hem aan loopt, pakt die beer vrij gemakkelijk de bal af en ligt onze vrolijke vriend van Barca even verderop de grassprietjes uit zijn tanden te flossen. De 'fysiek' blijkt dus ook in FIFA 12 erg belangrijk, en we zijn erg benieuwd hoe de uiteindelijke balans tussen techniek en fysiek zal uitpakken in het volledige spel.
De eerste previews waren juist mega positief hierover en in de vorige FIFA's was het probleem er niet, dus ja, ik had anders verwacht..hopelijk komt er nog verandering inquote:
Ondanks dat denk ik alleen maar dat het erger wordquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De eerste previews waren juist mega positief hierover en in de vorige FIFA's was het probleem er niet, dus ja, ik had anders verwacht..hopelijk komt er nog verandering in
Het ligt dus ook aan de cups (die we allemaal in de 1e ronde hebben verloren...quote:The team placed fifth in the Premier League automatically qualifies for the UEFA Europa League, and the sixth and seventh-placed teams can also qualify, depending on the winners and runners-up of the two domestic cup competitions. If one of the cup winners qualifies for Europe through their league position, the sixth-placed team in the Premier League will qualify for the Europa League unless a runner-up qualifies instead. If both of the cup winners qualify for the Champions League through their league position, the sixth and seventh-placed teams in the Premier League will qualify for the Europa League if neither runner-up takes a spot. If either domestic cup competition is contested between teams outside the top four league positions, the winner will automatically qualify for the UEFA Europa League regardless of their final league position, and the runner-up will not qualify.
Kijk waar de finalisten en winnaars van de fa cup en de league cup in de competitie zijn geëindigd.... Staan die bij de eerste 5 dan ben je gekwalificeerd voor Europa....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef Kikopuz het volgende:
Is dit een algemene FIFA 11 topic? (Jullie hebben het hier over een één of andere FUT waar ik niks van begrijp :p)
Anywho.. Ik speel met een vriend de Career mode met Everton. Gisteren hebben we een seizoen uitgespeeld en we zijn op de 7e plek geëindigd. Nu zit ik mij af te vragen, komen we nu in aanmerking voor een plekje in Europa? Zo ja, welke voorrondes etc?
Ik heb een beetje op wikipedia gekeken, maar ik snap het niet echt:
[..]
Het ligt dus ook aan de cups (die we allemaal in de 1e ronde hebben verloren...). Maar goed, ik ken dat hele systeem niet. Kan iemand me helpen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:52 schreef Pino0 het volgende:
KUT WEER EEN SPELER GEKOCHT MET 0 CONTRACT
waarom kan ik dat niet snel dan nog ongedaan maken GVD
Nice, wat voor team had hij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Vet, ik speelde net tegen iemand van EA sports. Met 3-2 verloren, maar het was een leuke wedstrijd.
RAGEEEquote:
Koop een Hutchinson en een Fer in 4321. En trade hem mijn 433 Fer en Hutchinson. Daarna verkoop je de 433 versies voor meer..quote:
Hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Kijk waar de finalisten en winnaars van de fa cup en de league cup in de competitie zijn geëindigd.... Staan die bij de eerste 5 dan ben je gekwalificeerd voor Europa....
Heel Engeland IFquote:
Hoe moet die ook al weer?quote:
Dit. Elke fucking finale in de regen of sneeuw komt me aardig de neus uit.En geef mensen die vaak disconnecten eens een ban van een dag of 2... Ik snap dat sommigen er niks aan kunnen doen maar de meerderheid wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:53 schreef laucas het volgende:
Het is afhankelijk van teveel factoren. Goeie connectie, morale, FUT factor dit en FUT factor dat. En ook al is je moraal&fitness vol, en heb je een goeie connectie, dan nog moeten die spelers er maar zin in hebben.
Van mij mogen ze het wel iets minder "complex" maken + het zonnetje moet gewoon altijd schijnen! Nutteloze gameplay elementen toevoegen om het realisme is niet toevoegen, je neemt juist wat weg van de gameplay door random met regen&sneeuw te strooien waardoor je spelers voor geen kut spelen. Deze FIFA vind ik de meest verslavende FIFA ooit, maar please EA maak het nou niet te ingewikkeld en divers want dat is het niet.
Stilstaan en 2x schuin naar links of rechts beneden van de speler geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoe moet die ook al weer?
@IF's: Marlos als gouden spits ga je vaak zien in Braziliaanse teams denk ik, silver is al een heerlijke speler.
Soldado of Rossiquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:03 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand leuk idee voor een ietwat alternatieve spits, het liefst spaans of anders bbva? Heb 45k te besteden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef GuRBuH het volgende:
Je zal het me niet vaak horen zeggen, maar ik ben het even met pino0 eens. Vanavond lukte echt niks. Ik tik gasten compleet weg, maar zij scoren uit de rebound van een onverdiende corner via de rug van de keeper etc en ik veeg alles op de paal enzo. Vervolgens sta ik eens 3-0 voor, leaved die gast. Ik klap een squad morale op mn team, allemaal weer 99. Volgende potje bij 0-0 stand na 17 minuten leaved die gast ondanks dat ik kans op kans mis. Gevolg: Niet door naar volgende ronde, WEL contracten en 8 punten moraal kwijt.![]()
FIFA is echt een leuk spel, en soms lukt het leuk. Maar op avonden als deze snap ik er niks van
Belletti van Fluminense, rest is zilver. Of IF Jean, maar die is al 15.000 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
![]()
Waarom zijn er nu nog maar 3 Braziliaanse RB's? Alves, Maicon en Rafael. Weet iemand anders nog een goedkope(500/800coins) uit Brazilie?
Is dat een RB?quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Belletti van Fluminense, rest is zilver. Of IF Jean, maar die is al 15.000 ofzo.
+ Ilsinhoquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:29 schreef Tobi-wan het volgende:
De RB's van Brazilië:
Patric
Pedro Silva
Jean (IF'S)
Beletti
Dani Alves (IF'S)
Maicon (IF'S)
RWB's van Brazilië:
Paulo Menezes
Andrezinho
Paulo César
Diego Renan
Lucas
Ceará
Cicinho
Marcos Camozzato
Léo Moura (IF'S)
Nei
Rafael
Ik zou wel een team maken met de formatie die je zelf lekker vind spelen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:58 schreef Pino0 het volgende:
Win zo weinig laatste tijd, terwijl ik toch een vol gouden braziliaans team heb.
speel op 4-4-2, wat ik niet erg lekker vidn spelen maar wel de beste chem uit mijn team haalt
Nee, want 4-1-3-2 is zo schaars dat nog niemand het ooit is tegen gekomenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:11 schreef Dopekoe het volgende:
Liefst zelfs nog 4-1-3-2 maar das nog niet betaalbaar
Zie nu pas dat het er niet in zit idd...quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:29 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee, want 4-1-3-2 is zo schaars dat nog niemand het ooit is tegen gekomen
Is het niet ongeveer hetzelfde als 4-1-2-1-2?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:09 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zie nu pas dat het er niet in zit idd...
Jammer, heerlijk opstelling, werkte voor mij altijd geweldig in CM
De laatste 1 is bij 4-1-3-2 niet vooruit geschoven...quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is het niet ongeveer hetzelfde als 4-1-2-1-2?
Heb een NL team gehad maar de verdediging was zo matig dat ik best veel doelpunten moest incasserenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:40 schreef mash_ het volgende:
Ik ga maar eens een nederlands team maken denk ikalleen zo jammer van de LB positie en van de CB. 1 cb word IF heitinga. maar die anderen is lastig
Elia - If Huntelaar - Robben
Sneijder - If de jong - van der vaart
anita - if vlaar - If heitinga - If van der wiel
Sif steek
zo iets denk ik
Ja dat is irritant. Wanneer had je dat team? Scheelt nu wel dat je een IF heitinga, if vdw en Sif steek hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb een NL team gehad maar de verdediging was zo matig dat ik best veel doelpunten moest incasseren
Geen idee, twee maandjes terug ofzo... ben zovaak van team gewisseld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja dat is irritant. Wanneer had je dat team? Scheelt nu wel dat je een IF heitinga, if vdw en Sif steek hebt.
True.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef Tim86 het volgende:
IF Heitinga vond ik ook niet zo boeiend..de echt goede verdedigers in deze FIFA zijn of erg groot en sterk of erg snel (of nog beter: beide). Heitinga is gewoon allemaal net niet, zelfde voor Mathijsen en IF Vlaar.
Doe je goedquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:24 schreef Stringer het volgende:
Ola! Ik speel vanaf nu op de Xbox, GT: String3r.
Gelijk maar even 35 potjes gespeeld gister
Wat ik jullie ook vaak hoor zeggen inderdaad, die Engelsen die alle filmpjes kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:59 schreef Tim86 het volgende:
35 wtf?
Met al het gerommel eromheen met opstellingen en filmpjes zit je zeker op 12 uur lijkt me?
Chelsea ofniequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Catch22- het volgende:
Ik speel de laatste tijd ook regelmatig online (Xbox360) met gamertag doemaarnie.
Wie spelen er regelmatig online?
Heb een appje voor m'n telefoon; Fifa 11 tracker.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Catch22- het volgende:
haha ja hoe weet je dat, of AC Milan als de ander niet met Real of ManUtd speelt
Tja, ik heb gedurende m'n 35 potjes (!!) zo'n beetje alles wel zien langskomen. De freeze cheat/bug, quiters na 5 minuten, quiters na 88 minuten. Bioscoop filmpjes kijkers.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:22 schreef Catch22- het volgende:
handig!
Gisteren wel een paar keer last van lag en een gast die wel erg vaak pauzeerde.
Dat is correctquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef Stringer het volgende:
Vraagje: dat clubs wat jullie spelen, dat is een team met ieder z'n eigen Pro speler? En niet met bestaande spelers. Correct?
Speel wel eens H2H, maar dan altijd met CSKA, bazenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Catch22- het volgende:
haha ja hoe weet je dat, of AC Milan als de ander niet met Real of ManUtd speelt
Ik heb een trauma aan Tevez.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Dopekoe het volgende:
Ook net gespeeld tegen iemand met een chemistry van 30.....
Is ie voor het eerst aan de bal, brengt ie huntelaar en jurado in.... Blijkt het ineens volledig schalke te zijn...
Wint ie met 6-0 en stuurt ie daarna nog een msg ook met daarin lllooossseeerrrr....
Wat zijn sommige mensen toch ongeloofelijk cool
Goede tipquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een trauma aan Tevez.Denk je tegen een volledig bronze elftal te spelen, brengt ie na 1 minuut Tevez, Silva en Touré in.
Haha inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door GuRBuH op 13-07-2011 19:37:25 ]
Bijna niet te doen met alleen maar spelen..dan moet je ook actief gaan handelen op de markt (of een keer geluk hebben met het kopen van een pakje, maar die kans is klein)quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:22 schreef Tauchmeister het volgende:
Ok, ik heb nu een aardig team met gouden spelers en chemistry 100. Maar hoe kom ik nu aan zoveel coins dat ik IF's kan gaan kopen? Dat duurt eeuwen als ik daarvoor wedstrijden moet spelen.
Ik ,merkte het ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Sorry Rijst, maar ik heb af en toe enorme lag, dus ik kap effe
Huh? Hoe doe je zoiets dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:20 schreef Dopekoe het volgende:
Je ziet geen namen in het scherm van upcoming opponent en ook de intro sla je meestal over... Dan merk je pas later dat het heel schalke is....
Je friend list is volquote:
Ja, fifa is te raar af en toe.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:49 schreef laucas het volgende:
Echt te lelijk die wedstrijden die je moet verliezen.
2x faalt mijn verdediger en 1x krijg ik geen penalty terwijl het een zuivere pingel was
En het was ook nog eens een agbonlarunwithBent lobbed through pass only n00b
Ik moet echt een boksbal kopen ofzo, te frustrerend soms.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:28 schreef GuRBuH het volgende:
IF's tot nu toe in deWoww ik ga die Beckham kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
Pff das minder jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Tim86 het volgende:
De stats van die IF Beckham zijn best kut..zijn pace is -6 tov de NIF![]()
De Toty?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:48 schreef mash_ het volgende:
Die stats van IF neuerzijn ziek!
En ja kom ik nu pas achter
Z'n vrije trap (en stats) zijn nog steeds wowquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Tim86 het volgende:
De stats van die IF Beckham zijn best kut..zijn pace is -6 tov de NIF![]()
Pic?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe team is bijna klaar..eindelijk mijn NetherBelgians project af kunnen ronden
Heb er wel mijn Russen en BraChileans voor moeten verkopen. Speelde allebei voor geen meter bij mij en lagen alleen maar stof te happen. Chilenen zijn echt verneukt in dit spel..Sanchez heeft dezelfde issues als Messi
Als hij klaar isquote:
PS3. Had niet echt een referentie, omdat ze er verder niet opstaan. Ik ben gewoon begonnen op 3x de aankoopwaarde en toen waren ze allemaal zomaar weg. Mjah, die lui zijn eigenlijk alleen interessant voor Heerenveen fans, of gasten die toevallig een Zweeds of Servisch silver team maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:49 schreef Tim86 het volgende:
Djuricic en Elm had je 2 keer zoveel voor kunnen krijgen...xbox zit je toch?
En collectors. Weet alleen dat op EA forum een paar mensen echt wanhopig op zoek waren naar die 2, maar voor de PS3 kan het goed compleet anders zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PS3. Had niet echt een referentie, omdat ze er verder niet opstaan. Ik ben gewoon begonnen op 3x de aankoopwaarde en toen waren ze allemaal zomaar weg. Mjah, die lui zijn eigenlijk alleen interessant voor Heerenveen fans, of gasten die toevallig een Zweeds of Servisch silver team maken.
Toen ik ze kocht, zo'n 2 maanden geleden stonden ze al geruime tijd steeds voor 15-20k erop. Ik had op dat moment weinig cash en moest dan echt sparen dus die hield ik wel in de gaten. In principe was ik ook collector, ik zou ze gewoon houden en er verder niet mee spelen. Maar dat vind ik nu ook een beetje zonde. Ik wilde even wat geld bijeensprokkelen om nog wat meer cash mee te genereren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En collectors. Weet alleen dat op EA forum een paar mensen echt wanhopig op zoek waren naar die 2, maar voor de PS3 kan het goed compleet anders zijn
lol sanchez?? Bij mijn oude team was hij topscorer, won zelfs kopduelen van terry, puyol etc.. Echt een baas is hijquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe team is bijna klaar..eindelijk mijn NetherBelgians project af kunnen ronden
Heb er wel mijn Russen en BraChileans voor moeten verkopen. Speelde allebei voor geen meter bij mij en lagen alleen maar stof te happen. Chilenen zijn echt verneukt in dit spel..Sanchez heeft dezelfde issues als Messi
Bij mij bakt hij er echt niks van..heb totaal geen problemen met die dribbelkereltjes..met Biseswar, Assaidi en Verhoek kan ik de meest zieke dingen doen maar met Sanchez lukt er echt niks in FUT, terwijl het in H2H wel gewoon lukt (al is hij daar ook underrated). Echt te wazig. Ik had de keuze om OF door te gaan en me nog tig potjes kapot te ergeren OF om gewoon eindelijk mijn project af te ronden..die staat al te lang in de koelkast en nu had ik eindelijk iets bedacht waardoor ik geen dode links hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol sanchez?? Bij mijn oude team was hij topscorer, won zelfs kopduelen van terry, puyol etc.. Echt een baas is hij
Nice, korte hoek..quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Lekker potje net totdat hij quitte vlak na rust
Deze zat er wel goed in
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/81047351
Jammer, kost me weer contracts en een win -.-quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:00 schreef Catch22- het volgende:
Heb ik ook wel es in offlinegames... Dan moet ik echt terug naar mijn dashboard (360)
Kan ook liggen hoe je met hem speelt, Robinho en Sanchez zijn echt ratten in mijn games. Ze kruipen overal tussen door. Spelers al Aguero, Hulk, Quaresma enzo kan ik niet spelen. Verlies ik alles mee, maar Robinho en Sanchez zijn 1.60 (denk ik) en toch winnen ze duels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij bakt hij er echt niks van..heb totaal geen problemen met die dribbelkereltjes..met Biseswar, Assaidi en Verhoek kan ik de meest zieke dingen doen maar met Sanchez lukt er echt niks in FUT, terwijl het in H2H wel gewoon lukt (al is hij daar ook underrated). Echt te wazig. Ik had de keuze om OF door te gaan en me nog tig potjes kapot te ergeren OF om gewoon eindelijk mijn project af te ronden..die staat al te lang in de koelkast en nu had ik eindelijk iets bedacht waardoor ik geen dode links heb
edit: toch 1 dode link kom ik nu achter, maar die kan geen kwaad.
formaties fixen en Felipe Santana als RCB kopen, die is beter en heeft een link met dante als ik me niet vergis.quote:
Juan (CB) is misschien wel een verbetering voor achterin en tevens erg cheap. Weet niet wie die CDM is? Maar Ramires is misschien een tip of een cheapere: Felipe Melo, erg sterk en wint veel duels. Weet niet hoeveel coins je hebt maar voor CAM is Nenê wel een leuke speler.quote:
quote:
koop een willekeurige manager met de goede formatie en je chemische knalt omhoogquote:
Die moet je ook niet hebben. 86 CAMquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef laucas het volgende:
[..]
Vooral als LM 41212 tik je zo +20K af op de PS3.
Fellainiquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef Tim86 het volgende:
Klaarrrrrrr
[ afbeelding ]
Geen geld meer voor updates, dus ik hou het zo denk ik. Misschien wat sparen voor SIF Kompany
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:06 schreef Tim86 het volgende:
Klaarrrrrrr
[ afbeelding ]
Geen geld meer voor updates, dus ik hou het zo denk ik. Misschien wat sparen voor SIF Kompany
Frey. Abbiati op 2.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Als jullie tussen de volgende keepers mogen kiezen (niet IF's) welke zou je dan nemen...
- Frey
- Mirante
- Viviano
- Abbiati
Ja hierna ben ik alleen maar truukjes gaan doen, heeft geen zin meer om er nog tijd in te stoppen, gunde hem geen ragequit want dat is zo zwak.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Je verliest met 5-2 en geeft zo'n doelpunt de schuld. Het is een schande dat die speler hem er niet gewoon in 1x in schiet. Goede spelers helpen maar daar hangt het zeker niet vanaf. Als je beter speelt dan win je ook als je team minder goed is.
Zo werkt het in het echte voetbal ook...quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ja hierna ben ik alleen maar truukjes gaan doen, heeft geen zin meer om er nog tijd in te stoppen, gunde hem geen ragequit want dat is zo zwak.
En dat klopt ook, met brons teampje kan je ook een gouden team kapot spelen, maar dat zon doelpunt nou de doorslag moet geven... erg zuur en totaal stupide
Ik vind hem iet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:57 schreef laucas het volgende:
Is Gerrard het waard? (90K - CM - 433)
Denk dat ik 'm gewoon ga uitproberen. Heb eigenlijk alleen maar defensieve beesten voor m'n middenveld en een iets meer aanvallend ingestelde speler kan ik er wel bij hebben.
Heb je dan niet te weinig fysiek op het middenveld met die spelers? Ik vind het eigenlijk wel heerlijk spelen nu, vooral als mijn tegenstanders willen counteren. Middenveld staat dan gewoon op de goeie plek, verlies ook weinig duels nu. Maar om nu een speler van 90K als sub te gebruiken als ik iets aanvallender wil gaan spelen is me ook iets te gortigquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen met 1 verdedigende middenvelder in 433. Motta in het midden en Totti en Hamsik aan de zijkanten. Hamsik is alleen wel heel erg snel moe, misschien ga ik binnenkort even Cassano uitproberen. Wel jammer dat Motta niet gewoon een Italiaan is zoals in het echt, dat zou voor mijn chemistry wat beter uitkomen
Ik speel net als Tobi...middenveld met CAM-CDM-CAM, lekker aanvallend..eigenlijk met al mijn teams met 3-man middenveldquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb je dan niet te weinig fysiek op het middenveld met die spelers? Ik vind het eigenlijk wel heerlijk spelen nu, vooral als mijn tegenstanders willen counteren. Middenveld staat dan gewoon op de goeie plek, verlies ook weinig duels nu. Maar om nu een speler van 90K als sub te gebruiken als ik iets aanvallender wil gaan spelen is me ook iets te gortig
Zo speelde ik ook met mijn Serie A, maar ik vind dat de balans dan een beetje zoek is. Je speelt eigenlijk al met 3 spitsen dus ik prefereer een blok van 3 meer verdedigend ingestelde, fysieke middenvelders. Sowieso betrek ik eigenlijk maar een enkele keer mijn middenvelders in de aanval zoals Ramiresquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel net als Tobi...middenveld met CAM-CDM-CAM, lekker aanvallend..eigenlijk met al mijn teams met 3-man middenveld
Kijk pagina 1 eens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:51 schreef Jorwol het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar een handige tutorial ofzo voor Ultimate Team? Gisteren Fifa even gehaald bij de Mediamarkt-actie, maar ben bang dat ik anders ding ga verneuken al in het begin
Ik denk niet dat Pino 10k heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt wel mee en is zijn geld zeker waard!
Omdat ze er ook voor 41K ongeveer op staan..quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom krijg ik IF Doumbia niet verkocht voor 45.000? Met dank aan Rijstbal trouwens
Hmm, prijs maar eens verlagen danquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ze er ook voor 41K ongeveer op staan..
Iets..42K ofzo moet sowieso wel lukken..welke formatie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hmm, prijs maar eens verlagen dan
Maak je geen zorgen, je zal niet de eerste zijn geweest. Als je na het lezen van de openingspost nog vragen hebt mag je die altijd stellen.quote:
4-1-2-1-2.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets..42K ofzo moet sowieso wel lukken..welke formatie?
Dan zou ik de prijs niet verlagen, die formatie is meer geld waard..hoe lang staat hij er op? Je hebt nu net pech dat er nog eentje is in die formatie met 41.750 als BIN, maar normaal kan je echt wel een paar K extra vangen vanwege zijn formatie..quote:
Sinds gisteren vier keer erop gezet voor SP 45.000 en BIN 50.000, maar nog geen enkel bod gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik de prijs niet verlagen, die formatie is meer geld waard..hoe lang staat hij er op? Je hebt nu net pech dat er nog eentje is in die formatie met 41.750 als BIN, maar normaal kan je echt wel een paar K extra vangen vanwege zijn formatie..
Bohh ik ga gewoon wel even een beetje aankloten, komt wel goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je zal niet de eerste zijn geweest. Als je na het lezen van de openingspost nog vragen hebt mag je die altijd stellen.
Geduldquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sinds gisteren vier keer erop gezet voor SP 45.000 en BIN 50.000, maar nog geen enkel bod gehad.
Zulke spelers uit kleinere competities hebben soms wat tijd nodig. Ik zou SP 45 en BIN 46 doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sinds gisteren vier keer erop gezet voor SP 45.000 en BIN 50.000, maar nog geen enkel bod gehad.
Gehad, maar ik was niet onder de indruk. Als je ziet wat goede middenvelders van de BPL in 433 kosten (ik noem: Fellaini, Diaby, Toure, IF Tiote, IF Ramires, Song, ... Essien is ietjes duurder, daar kan de Serie A niet tegenop. Italianen hebben de beste non-IF CB's maar op links en rechts vind ik het maar brak.quote:
daarom 3-4-1-2 spelen met serie Aquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Gehad, maar ik was niet onder de indruk. Als je ziet wat goede middenvelders van de BPL in 433 kosten (ik noem: Fellaini, Diaby, Toure, IF Tiote, IF Ramires, Song, ... Essien is ietjes duurder, daar kan de Serie A niet tegenop. Italianen hebben de beste non-IF CB's maar op links en rechts vind ik het maar brak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |