Dat is mooi. Nog genoeg tijd om Orphee te kijken dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:24 schreef Sands het volgende:
Ik laat deze ronde nog open tot woensdagavond.
En dat was er..quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Nog genoeg tijd om Orphee te kijken dus.
Het zijn beide goede films, maar Winchester 73 is een bovengemmiddelde vlotte western. Vond hem net wat beter dan Sunset Boulevard.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Mike het volgende:
Winchester was toch niet zo bijzonder? Of vond iedereen Sunset Boulevard gewoon niet zo leuk?
Ik kan die westerns van Mann met Stewart niet eens uit elkaar houden, veel meer dan leuke tussendoortjes vind ik het ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:27 schreef Mike het volgende:
Winchester was toch niet zo bijzonder? Of vond iedereen Sunset Boulevard gewoon niet zo leuk?
Dat dus.quote:Op zondag 4 september 2011 13:54 schreef Gillingham het volgende:
Vreemde finale. Heb Winchester '73 nog niet gezien en zie daar ook niet heel veel reden toe.
Waarom zou je die film niet willen zien?quote:Op zondag 4 september 2011 13:54 schreef Gillingham het volgende:
Vreemde finale. Heb Winchester '73 nog niet gezien en zie daar ook niet heel veel reden toe.
Meer een gevalletje van waarom wél?quote:Op zondag 4 september 2011 14:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom zou je die film niet willen zien?
Het is gewoon een goede film, hoor, maar er zijn duizenden films die "gewoon goed" zijnquote:Op zondag 4 september 2011 14:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Meer een gevalletje van waarom wél?
Een andere Mann/Stewart western die ik wel gezien heb (The Man from Laramie) vond ik weinig aan en hier hoor ik er rededelijk wat negatieve reacties op.
Ik hoor helemaal geen negatieve reacties. Dat die geen finale waard is, betekent nog niet dat die niet het kijken waard is.quote:Op zondag 4 september 2011 14:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Meer een gevalletje van waarom wél?
Een andere Mann/Stewart western die ik wel gezien heb (The Man from Laramie) vond ik weinig aan en hier hoor ik er rededelijk wat negatieve reacties op.
Ik zie het niet als een straf om die film te moeten kijken, maar ik ga er niet specifiek mijn best voor doen.
Negatief is wellicht wat overdreven, maar voor een finalist zijn het niet bepaald enthousiaste reacties (Sam, SoK, Gorro). In de finale wordt een film beoordeeld als finalist-waardig, niet als gewoon een film.quote:Op zondag 4 september 2011 14:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik hoor helemaal geen negatieve reacties. Dat die geen finale waard is, betekent nog niet dat die niet het kijken waard is.
Veel plezier in Ijsland. Schijnen mooie vrouwen te wonenquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:18 schreef Gorro het volgende:
Bedankt voor de organisatie en van de twee de terechte winnaar.
Over een week zal ik trouwens het 1965 tournament starten. Dan ben ik terug uit IJsland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |