Ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:35 schreef Mike het volgende:
Ik wil even een lans breken voor Annie Get Your Gun. Deze film is niet alleen een van de bekendste musicals uit die tijd (met 4 Oscarnominaties), maar was ook #3 in de boxoffice van dat jaar. Hoort dus echt bij dit tournament!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:35 schreef Mike het volgende:
Ik wil even een lans breken voor Annie Get Your Gun. Deze film is niet alleen een van de bekendste musicals uit die tijd (met 4 Oscarnominaties), maar was ook #3 in de boxoffice van dat jaar. Hoort dus echt bij dit tournament!
[ afbeelding ]
Zo erg is het niet, hoor.quote:
Nee, vind je het gek? Die eerste heeft net 100 stemmen op IMDB en die derde maar 42.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:57 schreef Doff het volgende:
Nog niet genoemd:
Cammino della Speranza, Il (1950)
Cronaca di un Amore (1950)
Non C'è Pace Tra gli Ulivi (1950)
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
The File on Thelma Jordon
House by the River
Union Station
Ohquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, vind je het gek? Die eerste heeft net 100 stemmen op IMDB en die derde maar 42.
Mja, wat heeft het voor zin als we zometeen 100 films bij elkaar hebben die niemand gezien heeft?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:04 schreef Doff het volgende:
[..]
Oh. Nouja, dan niet. Ik moet wel flink gaan updaten trouwens.
Je hebt gelijk. Ik dacht eigenlijk dat ze iets bekender waren, aangezien ik ze op dvd heb kunnen krijgen. Maar die komen eigenlijk ook uit Itali'e, dus dat zegt niet zoveelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Mja, wat heeft het voor zin als we zometeen 100 films bij elkaar hebben die niemand gezien heeft?We krijgen waarschijnlijk sowieso weer een voorronde waarin veel paren voor zullen komen met 0 of 1 stemmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |