SPOILER: OP in spoiler omdat hugeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
was wel lache ja, maar die baserape sloeg nergens op. En je was opeens pleitequote:Op zondag 10 juli 2011 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Zal ik hem dan maar dicht doen?
Gisteren een tof rondje gehad met Dre, doch op een ontzettend laggy server met best wat spelers met een ping van 250. Rot dan gewoon op naar een andere server die dichterbij staat.
Wel veel shottyplezierBegint aardig te wennen.
aight aightquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef SosuaCafe het volgende:
NL-SosuA is mn ingame nick btw voor mensen die willen gamen.
ik krijg een stijve plasser van jouw bazige statsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef RickoKun het volgende:
slechte tt compare mn stats maar gr gr Henk-Jan en kids
je probeerde iemand te knifen met je sniper?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef Leatherneck het volgende:
tvp jonguhhh.
Zowaar niet zoveel gespeeld de afgelopen week. Had zelfs ontwenningsverschijnselen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je probeerde iemand te knifen met je sniper?
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Leatherneck het volgende:
Was zeer zeker fun, doen we vaker. En schaf ff een mic aan dre.
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
wie loopt er nou steeds in die mic te bleren?ben jij dat?
niet dat ik het erg vind hoor, juist wel lachen, maar vraag me gewoon af
welke mic heb je trouwens?
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:44 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja, beide beetje de hele tijd. Frk en ik zitten altijd op Google Talk en praten de hele tijd. Op sommige servers kun je met ALT tegen je squadmembers praten, dat hoor jij dan dus.
Ik heb eentje van Logitech, maar staat niet op wat voor type of iets. Zou iig wel relaxt zijn, is een wereld van verschil voor de teamplay.
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja idd, maar heb je ook headset? of alleen de mic? want headset vind ik meestal wel kut zitten na verloop van tijd.
is wel handiger idd, ipv eerst zelf proberen die gozer af te knallen achter je (kans op TK = groot) gewoon: achter je!
haha, ja, was zeker nice!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Alleen mic en dan een koptelefoon op ja. Sennheisertje kopen die lekker zit en het is geen probleem imo.
Wel lekkere rondjes net btw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |