Nou, blijkbaar niet dusquote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
Het bewijst wel weer eens dat echt elk mokkel kan neuken!
Kerels zijn te makkelijk.
Wat een strenge moeder heb jij.quote:
Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
Het bewijst wel weer eens dat echt elk mokkel kan neuken!
Kerels zijn te makkelijk.
Inderdaad! Want hoe lang sta je al droog?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!
Dat hebben we je volgens mij wel eens verteld hoor....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!
Even serieus. Ik kom weer een voorbeeld tegenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
1: Heeft hij geen smaak?quote:
Ik mag dan wel brak zijn, zo scherp ben ik nog net welquote:
NIEMAND WIL ME!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad! Want hoe lang sta je al droog?
Misschien meer spul uit het vet eten, nooit meer naar buiten en lijkbleek worden en jezelf kapot roken.. Dan word je pas aantrekkelijk
Zoals je zietquote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat deed jij, kotsen? Maar daar ben je toch open over?
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kom weer een voorbeeld tegen
[..]
1: Heeft hij geen smaak?
2: Heel wanhopig?
3: Heeft hij geen ogen en handen?
Het maakt je menselijker.quote:
Die vergelijkingquote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.
Wheheheheeeee!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.
Neem je voor mij ook wat mee?quote:
En daar mogen wij dan niet over praten op FOK!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als we ons best doen worden we nog te dik om te neuken op de wc ook!
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als we ons best doen worden we nog te dik om te neuken op de wc ook!
CENSUUR IS HET!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar mogen wij dan niet over praten op FOK!
Myr die met een bezette dame gaat zoenen?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?
Een bak patat erbij terwijl we neuken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |