Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
Het bewijst wel weer eens dat echt elk mokkel kan neuken!
Kerels zijn te makkelijk.
Inderdaad! Want hoe lang sta je al droog?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!
Dat hebben we je volgens mij wel eens verteld hoor....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik me verdomme uitsloven met bindweefselmassages en buikspieroefeningen en allemaal onzin om mooi te zijn, nergens voor nodig!
Even serieus. Ik kom weer een voorbeeld tegenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:48 schreef L-E het volgende:
[..]
1: Heeft hij geen smaak?quote:
Ik mag dan wel brak zijn, zo scherp ben ik nog net welquote:
NIEMAND WIL ME!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad! Want hoe lang sta je al droog?
Misschien meer spul uit het vet eten, nooit meer naar buiten en lijkbleek worden en jezelf kapot roken.. Dan word je pas aantrekkelijk
Zoals je zietquote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat deed jij, kotsen? Maar daar ben je toch open over?
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Even serieus. Ik kom weer een voorbeeld tegen
[..]
1: Heeft hij geen smaak?
2: Heel wanhopig?
3: Heeft hij geen ogen en handen?
Het maakt je menselijker.quote:
Die vergelijkingquote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.
Wheheheheeeee!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, op ieder potje passen meerdere dekseltjes, ook op die gedeukte soeppan die eigenlijk te groot is voor het fornuis.
Neem je voor mij ook wat mee?quote:
En daar mogen wij dan niet over praten op FOK!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als we ons best doen worden we nog te dik om te neuken op de wc ook!
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als we ons best doen worden we nog te dik om te neuken op de wc ook!
CENSUUR IS HET!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar mogen wij dan niet over praten op FOK!
Myr die met een bezette dame gaat zoenen?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?
Een bak patat erbij terwijl we neuken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geweldig! Te dik en met gescheurde condoom terwijl Samzz naast ons loopt te kotsen, wat willen we nog meer?
Ja!quote:
Daar komt de term ook vandaan he! Nou ja, fuck it let's do it.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
Heeft niet elke keer kerel wel een keer een pitty fuck gedaan?
Dat je dacht, het si helemaal niks maar nu we toch bezig zijn, fuck it!
Fouten horen erbij.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Het maakt je menselijker.
Zouden ze nu alle topics afgaan waar mogelijk namen worden genoemd? Daar hebben ze ook een dagtaak aan.
Niet alleen kerels lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef Godtje het volgende:
Heeft niet elke keer kerel wel een keer een pitty fuck gedaan?
Dat je dacht, het si helemaal niks maar nu we toch bezig zijn, fuck it!
Na de blamage met Carool heb jij je over Mono ontfermd en m alle hoeken van het toilet laten zien?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijkbaar zijn niet alle roddels hier nog verschenen
Nou, gooi ze neer.... Ik lees net dat de roddels naar buiten gebracht mogen wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blijkbaar zijn niet alle roddels hier nog verschenen
Rollend door samss haar kotsquote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Na de blamage met Carool heb jij je over Mono ontfermd en m alle hoeken van het toilet laten zien?
Ik ook. Gelukkig kan ik er nu wel tegenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:59 schreef L-E het volgende:
Jullie zijn altijd zo heerlijk duidelijk en oprecht in jullie mening. Dat kan ik waarderen.
quote:
Ik moest er ook aan wennen hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig kan ik er nu wel tegen.
Neuh, dat dan weer niet.. Maar er zijn er 2 die faalden niet..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Na de blamage met Carool heb jij je over Mono ontfermd en m alle hoeken van het toilet laten zien?
Zie boven.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, gooi ze neer.... Ik lees net dat de roddels naar buiten gebracht mogen worden
Ja dat wisten we al....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat dan weer niet.. Maar er zijn er 2 die faalden niet..
[..]
Zie boven.
Ik was er 1 van, de ander moet zichzelf maar bekend makenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dat wisten we al....
Wie zijn de niet falers?
Nou wie waren er allemaal onder de 1.20quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er 1 van, de ander moet zichzelf maar bekend maken
Ach, zijn vast meer die het weten.....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was er 1 van, de ander moet zichzelf maar bekend maken
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dat dan weer niet.. Maar er zijn er 2 die faalden niet..
[..]
Zie boven.
Hij heeft je dus geneukt en je hebt niks gemerkt?quote:
Hardly, alles halfdood enzoquote:Op zondag 10 juli 2011 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, zijn vast meer die het weten.....
Dan heb je slecht liggen luisterenquote:
quote:
Ik gok Myr.....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hardly, alles halfdood enzo
[..]
Dan heb je slecht liggen luisteren
Nee dan.. Het was niet Myr, die lag ergens apart met een ander modjequote:
Ach, huppel d'r kind was er ook.....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die is 12 toch?![]()
Die mag je dan niet eens legaal dronken voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |