* Spezza19 checkt lijst met gasten, kijkt wie modjes zijn.....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dan.. Het was niet Myr, die lag ergens apart met een ander modje
smegmanusquote:Op zondag 10 juli 2011 14:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[me=Spezza19] checkt lijst met gasten, kijkt wie modjes zijn.....
[/me]
Neukende kinderen op een onzin meet....quote:
Ik heb geen zin om terug te lezen, doe es samenvatten.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neukende kinderen op een onzin meet....
Kijk, DAT zijn pas roddels
# C_Aquote:Op zondag 10 juli 2011 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dan.. Het was niet Myr, die lag ergens apart met een ander modje
Truequote:Op zondag 10 juli 2011 14:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks dat een fles whisky niet kan veranderen.
Samzz heeft gekotstquote:Op zondag 10 juli 2011 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, doe es samenvatten.
wie heeft J gescoord danquote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Samzz heeft gekotst
Jofunu heeft iemand gescoord
Myr en smegmanus hebben geneukt
Myr en faye hebben gezoend
Monopoly en carooltje79 hebben mislukte sex gehad in de wc
Gekotst van de drank, belangrijk detail!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Samzz heeft gekotst
Dat zijn we nog aan het uitzoekenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wie heeft J gescoord dan
of zijn jullie daar net mee bezig
C en M hebben geneukt poging gedaan tot. Eerste keer altijd lastig.quote:
Zulke mensen verdienen ook een uitje.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:13 schreef Godtje het volgende:
Ik denk serieus dat FOK! kans maakt op subsidie voor zo een meet.
Het is echt een zwakzinnige uitje.
Een flink aantal borderliners, autisten en uitkeringtrekkers.
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wie heeft J gescoord dan
of zijn jullie daar net mee bezig
En was er nog een 3e bij betrokken..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Samzz heeft gekotst
Zeker!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg het nou maar gewoon, interessantdoenerijquote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
En was er nog een 3e bij betrokken..
J-K, op tafel ermee! En dan bedoel ik niet je schwanz!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
En was er nog een 3e bij betrokken..
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker!!Ik had wel iets beters van jou verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
J-K, op tafel ermee! En dan bedoel ik niet je schwanz!
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wel iets beters van jou verwacht.Sorry CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat redt ik toch niet manquote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij? Hoe kan dat nou?quote:
Bedankt voor die toevoeging. Na zo'n meet weet je het maar nooit he, grenzen vervagen snel.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah, wat is nou waar en wat niet he..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef L-E het volgende:
Volgens mij neemt J_K ons in de zeik, hij kan ons op dit moment alles wijs maken he?
het zou maar van het neuken komen he?quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen 16 jarige gehosselt
Zo snel komt de ochtendmisselijkheid niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
het zou maar van het neuken komen he?
Of de aanblik van bepaalde Fokkers.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
het zou maar van het neuken komen he?
Ik snap het allemaal niet meer, ik kom hier echt te weinig.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, je weet het maar nooit he.. Heb gehoord dat Mono erbij was..
Och heremetijdquote:Op zondag 10 juli 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen 16 jarige gehosselt
Je weet t niet, het blijft Fok!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo snel komt de ochtendmisselijkheid niet.
Geloof ik
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met mate.
Je hoeft niet gelijk met Q te neuken.
Heuj!quote:
Wij snappen er allemaal niets van. Dus je hoort er gewoon heel erg bij!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:20 schreef CherryLips het volgende:
ik voel me echt een outsider hierstory of my life, maar nu vind ik het niet eens erg
Dat nieuwsbericht van laatst, was dat niet waar dan? Je kunt toch al zwanger worden van naast elkaar liggen????quote:
Je wil zeggen dat ze preventief de morning after hebben geslikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |