Huppelkind is tof.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen
Het is de drank, verdommequote:Op zondag 10 juli 2011 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok that's it wie ben je en waar heb je samzz gelaten?
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?quote:
Dat ze bij google werken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Een pagina verder lezen en je ontdekt gewoon over wie het ging, maar dat geeft niet hoor.
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die 39 jarige van gister werd er inderdaad niet lelijker op!
Dit dus....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?![]()
Het zijn geen echte namen, geen prive gegevens en geen foto's.
Volgens mij was de regel altijd dat je dan lekker niet op een meet moet komen.
Vind ik ook hoor, dit is wel erg flauw. Dan moet je je lekker gedragen ook, op een meet.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat op FOK!?![]()
Het zijn geen echte namen, geen prive gegevens en geen foto's.
Volgens mij was de regel altijd dat je dan lekker niet op een meet moet komen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.!
Juist, daarom heb ik een fles whiskey in mn auto liggen voor als het echt te erg wordtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Drank is de hoop in bange dagen voor iedereen die oud en lelijk wordt.!
Het is dan ook een waardeloze mod die iets te graag edit.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, dit is wel erg flauw. Dan moet je je lekker gedragen ook, op een meet.
Nouquote:
Ga jij hem even aanmoedigen om nog meer weg te halen....quote:Op zondag 10 juli 2011 13:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Een pagina verder lezen en je ontdekt gewoon over wie het ging, maar dat geeft niet hoor.
De condoom scheurde.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dan lees carooltje zeker mee
was het leuk met monopoly op de wc?
waar ging t mis? zo moeilijk is neuken niet hoor
Gek gedoe vind ik dit zeg. Dat er dus ook iemand mee zit te lezen die een mod erbij haalt om namen te verwijderen, kom op..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij hem even aanmoedigen om nog meer weg te halen....
Ja joh, het gaat ook nergens over.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
Ik snap 't punt niet zo, half Fok wist 't voor mijn post ook al
Niemand wilde hun steunen in deze actie.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En niemand anders op die meet had condooms mee?
Misschien maar ook beter ookquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand wilde hun steunen in deze actie.
Flauw, penis- en kutjenijdquote:Op zondag 10 juli 2011 13:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niemand wilde hun steunen in deze actie.
Natuurlijk. En dat is niet erg, dan lullen we er even over en we gaan weer verder. Maar je als een stel smeerlapjes gedragen op zo'n meet en dan achteraf je best doen om ervoor te zorgen dat FOK van niets weet is naief. En lame.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alles wat je uitvreet op een meet komt vroeg of laat toch uit
Er wordt toch over gepraat. 't Zal in ONZ zelf ook wel ter sprake komen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alles wat je uitvreet op een meet komt vroeg of laat toch uit
Ik deed het.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dat is niet erg, dan lullen we er even over en we gaan weer verder. Maar je als een stel smeerlapjes gedragen op zo'n meet en dan achteraf je best doen om ervoor te zorgen dat FOK van niets weet is naief. En lame.
Draag je fouten met trots!
Heb je dr foto gezien?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk. En dat is niet erg, dan lullen we er even over en we gaan weer verder. Maar je als een stel smeerlapjes gedragen op zo'n meet en dan achteraf je best doen om ervoor te zorgen dat FOK van niets weet is naief. En lame.
Draag je fouten met trots!
Dat is wel goed voor je egoquote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
Nu voel ik wel de behoefte te gaan kijken hoe Carool eruit ziet.
Fotoboek van Carooltje79quote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef L-E het volgende:
Nu voel ik wel de behoefte te gaan kijken hoe Carool eruit ziet.
Dudequote:Op zondag 10 juli 2011 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je dr foto gezien?
Volgens mij draagt ze elke hap chocola en elk patatje met trots hoor.
Een dronken Samzz. Ik heb het gemistquote:
Nou, blijkbaar niet dusquote:Op zondag 10 juli 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
Het bewijst wel weer eens dat echt elk mokkel kan neuken!
Kerels zijn te makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |