quote:Op zondag 10 juli 2011 13:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Barb
Klein stukje naar boven scrollen
Inderdaad.... dat BBQ meet topic staat helemaal vol metquote:
Ik lul niks rechtquote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je lult nu je eigen pad recht omdat wat je vd week beweerde bullshit is, dat je je niet klem zuipt, je was dronken en of dat door te weinig eten en teveel bier komt of gewoon veel te veel bier doet er niet toe
Was Samzz dronken?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]je lult nu je eigen pad recht omdat wat je vd week beweerde bullshit is, dat je je niet klem zuipt, je was dronken en of dat door te weinig eten en teveel bier komt of gewoon veel te veel bier doet er niet toe
Effe lurkenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Inderdaad.... dat BBQ meet topic staat helemaal vol metposts.....
wat boeide jou het vd week zoveel over mensen die weleens drugs gebruiken en roepen dat je nooit donken bent?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lul niks rechtIk ben de eerste die toegeeft dat 't dom was.
Waarom boeit het jou zoveel?.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:
Vrijwel allemaal, van 16 tot 21 of 22. Neem je even brood voor me mee?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
is er bij ons een supermarkt open op zondag?
Jij weet te veel van zulke dingen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Je kan ook gewoon op maandag naar het UWV gaan. Dan zie je dezelfde mensen
Dan moet je er om 15.59 zijn en in de rij liggen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal, van 16 tot 21 of 22. Neem je even brood voor me mee?
Ik was er niet.quote:
Ja, want dat is nog erger dan Lelystadquote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben jaloers, zelfs in Purmerend zijn de winkels open
True.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je er om 15.59 zijn en in de rij liggen.
Anders is het op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |