wist je dat of googlede je die songtekst die Wickedangel al eerder had gepost?quote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wist je dat of googlede je die songtekst die Wickedangel al eerder had gepost?
Verbaast me niets! Johnny Marr is uiteraard goedquote:
Boy with the thorn in his side.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat is volgens jou hun beste nummer tong?
Moeilijk. Ik was een grote fan. Bijna alles is geweldig. Doe maar panic. Dat heeft de meeste hit-kwaliteit. Misschien dat Wickedangel het ook een goed nummer vindt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat is volgens jou hun beste nummer tong?
Deze vind ik beter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:11 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk. Ik was een grote fan. Bijna alles is geweldig. Doe maar panic. Dat heeft de meeste hit-kwaliteit. Misschien dat Wickedangel het ook een goed nummer vindt.
En voor papa een heerlijke ontspanning!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het weg zijn van thuis alleen al wel een hele beleving is voor zo'n jong kind.
Aan het genieten van Jools Hollandquote:
Ik mag van de hospita nu even internetten en dan start ik gewoon morgenochtend, bikkel die ik ben.quote:
Dan zal ik je vrijdag binnenhalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mag van de hospita nu even internetten en dan start ik gewoon morgenochtend, bikkel die ik ben.
Geen ideequote:
En dan is het ook nog pestpokkenweerquote:Op zondag 24 juli 2011 08:09 schreef peaceman het volgende:
Raar weekend zeg. Begonnen met die idioot in Noorwegen, daarna zelf gevelt door buikgriep en vervolgens overlijden zowel Amy Winehouse als Johnny hoes.... Niet leuk! ;-(
Ja, heb er zin in vandaag. Net al twee baggertopics in onzin geopend. Geniet er altijd van als ze er op in gaan.quote:
Ja, daar krijg ik ook altijd goede zin van.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef tong80 het volgende:
Ja, heb er zin in vandaag. Net al twee baggertopics in onzin geopend. Geniet er altijd van als ze er op in gaan.
De moderators vinden het minder leuk, zo blijkt. Tong is weer eens gebandquote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik ook altijd goede zin van.
Of de kinderen zijn groter geworden of je auto is gekrompen door alle regen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef peaceman het volgende:
Geen buggy mee dit jaar en toch lijkt de achterbak van de auto kleiner dan vorig jaar..
Of er is gewoon meer ingepakt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de kinderen zijn groter geworden of je auto is gekrompen door alle regen.
Yups.. half 2 gaat de wekker..quote:
Moeten nee, maar ja, het is een aardig ritje (11 uur reistijd), dus dan moet je wel vroeg weg.quote:
Op zich waar en ik ga zo ook wel, maar dan nog is het zeer de vraag dat ik in slaap ga vallen. Ben een slechte slaper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou je nu toch beter in je bed kunnen liggen?
Ik kan dat ook nooit. Ik slaap zelden voor half 3, ook als ik er om 6 uur uitmoet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich waar en ik ga zo ook wel, maar dan nog is het zeer de vraag dat ik in slaap ga vallen. Ben een slechte slaper.
Ik slaap zelden voor 12 uur en als ik weet zoals nu dat ik er zoooo vroeg uit moet, helpt dat niet bij het in slaap vallen haha...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nooit. Ik slaap zelden voor half 3, ook als ik er om 6 uur uitmoet.
Dan ga je denken 'oh, ik heb nog maar zoveel uur, dus nu móet ik in slaap vallen'. En dat werkt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef peaceman het volgende:
Ik slaap zelden voor 12 uur en als ik weet zoals nu dat ik er zoooo vroeg uit moet, helpt dat niet bij het in slaap vallen haha...
Wel prettig dat jullie beiden kunnen autorijden hoewel even een hazenslaapje doen in een auto met 2 kinderen op de achterbank ook geen sinecure is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik slaap zelden voor 12 uur en als ik weet zoals nu dat ik er zoooo vroeg uit moet, helpt dat niet bij het in slaap vallen haha...
Ik draai m'n wekker dan om zodat ik niet kan zien hoe laat het is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ga je denken 'oh, ik heb nog maar zoveel uur, dus nu móet ik in slaap vallen'. En dat werkt niet.
Precies!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan ga je denken 'oh, ik heb nog maar zoveel uur, dus nu móet ik in slaap vallen'. En dat werkt niet.
true, maar we hebben nu dvd-schermpjes.. (ben er wel op tegen eigenlijk) hopelijk helpt dat...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel prettig dat jullie beiden kunnen autorijden hoewel even een hazenslaapje doen in een auto met 2 kinderen op de achterbank ook geen sinecure is.
Dat is idd lekker voor onderwegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga zo wel slapenik kan bijna elk gewenst moment slapen. Maar eerst...eieren bakken voor de broodjes. Dat hoort bij vakantie.
Mijn broer kende het hele repertoire van K3 na de zomervakantie, daar wordt je ook niet blij vanquote:true, maar we hebben nu dvd-schermpjes.. (ben er wel op tegen eigenlijk) hopelijk helpt dat...
Er zitten koptelefoons bij...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer kende het hele repertoire van K3 na de zomervakantie, daar wordt je ook niet blij van
Ja, zij zijn het jaar daarna ook overstag gegaan voor dvd-spelers met koptelefoons. Die K3 ging in de cd-speler en schalde de hele reis door de auto.quote:
En... we hebben geen K3 bij ons...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer kende het hele repertoire van K3 na de zomervakantie, daar wordt je ook niet blij van
Arme zij!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zij zijn het jaar daarna ook overstag gegaan voor dvd-spelers met koptelefoons. Die K3 ging in de cd-speler en schalde de hele reis door de auto.
weet je het zeker?quote:
Een paar liedjes....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Heb jij het op de iPod gezet dan??
Twan heeft Kristel in de kofferbak verstopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Heb jij het op de iPod gezet dan??
Waarom Josje niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twan heeft Kristel in de kofferbak verstopt.
Is dat jouw openingszin ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat ik alleen Kristel bij naam ken
Tegen elke gozer die op haar afkwam zei ze: "Moet dat nou?"quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie heeft net een feestweek achter de rug dus ik kan het me voorstellen.
Als die gozers dronken waren wel, denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tegen elke gozer die op haar afkwam zei ze: "Moet dat nou?"
Zelf was ze dit keer nuchter?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als die gozers dronken waren wel, denk ik.
Goede reis en een hele fijne vakantiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed! Ik zal vast nog wel een keer tijdens de vakantie online zijn... maar vooralsnog niet.
Hmmm een keertje dronken worden op zijn tijd is wel gezond!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokter Wyccie is altijd nuchter. Ze heeft sowieso geen tijd om dronken te worden.
Dat is bij mij al járen geleden. Dronken zijn heb ik nooit erg prettig gevonden. M'n laatste biertje is ook al maanden geleden, ik hou niet zo van alcohol.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm een keertje dronken worden op zijn tijd is wel gezond!
Niet? Ook niet van en naar je werk?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik heb helemaal niks van de Vierdaagse meegekregen.![]()
Een beetje roezig is ook lekkerder, dat klopt, maar ik weet van afgelopen lowlands wel een avond waarbij me niet meer helemaal duidelijk is, hoe ik in mijn tent beland ben..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is bij mij al járen geleden. Dronken zijn heb ik nooit erg prettig gevonden. M'n laatste biertje is ook al maanden geleden, ik hou niet zo van alcohol.
Ja, een studievriend van me had dat ook vaak, maar dan was hij wel gewoon met de auto naar huis gereden. Dat was iets minder grappigquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een beetje roezig is ook lekkerder, dat klopt, maar ik weet van afgelopen lowlands wel een avond waarbij me niet meer helemaal duidelijk is, hoe ik in mijn tent beland ben..op zich ook wel grappig.
Laat in de middag/vroeg op de avond fietste ik wel langs het station, dan zie ik overstekende feestvierders. En ik heb het vuurwerk gehoord. That's all.quote:
Ik heb dat hooguit 1 keer per jaar en dan rijd ik absoluut niet meer, dus dan kan het geen kwaad. Vaak ben ik dan ook een dag goed slecht daarna, dus dat weerhoud je dan ook wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, een studievriend van me had dat ook vaak, maar dan was hij wel gewoon met de auto naar huis gereden. Dat was iets minder grappig
Volgend jaar beter dan maarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Laat in de middag/vroeg op de avond fietste ik wel langs het station, dan zie ik overstekende feestvierders. En ik heb het vuurwerk gehoord. That's all.
Eén keer per jaar kan ook geen kwaad en ik kan me ook voorstellen dat het wel fijn is om af en toe zo de remmen los te gooien dat je de volgende dag slechts vage herinneringen aan de late uurtjes hebt. Dat is mij nooit echt gelukt, ik kan me altijd alles nog herinneren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb dat hooguit 1 keer per jaar en dan rijd ik absoluut niet meer, dus dan kan het geen kwaad. Vaak ben ik dan ook een dag goed slecht daarna, dus dat weerhoud je dan ook wel.
In mijn studententijd heb ik wel eens gehad dat ik een halve nacht miste... sindsdien drink ik geen wodka meer..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar beter dan maar
[..]
Eén keer per jaar kan ook geen kwaad en ik kan me ook voorstellen dat het wel fijn is om af en toe zo de remmen los te gooien dat je de volgende dag slechts vage herinneringen aan de late uurtjes hebt. Dat is mij nooit echt gelukt, ik kan me altijd alles nog herinneren.
Dan heb je misschien een hele leuke avond gehad maar kun je je er niets meer van herinneren. Dat is best suf eigenlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
In mijn studententijd heb ik wel eens gehad dat ik een halve nacht miste... sindsdien drink ik geen wodka meer..
Ik weet vooral niks meer vanaf het moment dat ik naar huis zou gaan...ben twee dagen doodziek geweest.. sindsdien geen wodka meer dus!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan heb je misschien een hele leuke avond gehad maar kun je je er niets meer van herinneren. Dat is best suf eigenlijk
Met wodka gaat het gauw te hard maar het is wel de zuiverste alcoholische drank.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik weet vooral niks meer vanaf het moment dat ik naar huis zou gaan...ben twee dagen doodziek geweest.. sindsdien geen wodka meer dus!
Geniet van je vakantiequote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga nog maar even rusten...
Laters!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met wodka gaat het gauw te hard maar het is wel de zuiverste alcoholische drank.
In het programma van Jelle Brandt Corstius in Rusland zat zo'n leuke scene. Vroeg-ie aan een paar Russen hoe goed een bepaalde wodka was. Dat was volgens de heren een hele stevige want na twee flessen werd je er al dronken van.
Veel plezier, geniet er van. Tot Lowlandsquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:13 schreef peaceman het volgende:
Enfin ik ga nog maar even rusten...
Laters!
Thanxquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Veel plezier, geniet er van. Tot Lowlands
Scrut, ga je zondag ook? http://worldareggae.com/d(...)ndsm-werf-amsterdam/quote:
Ik heb helaas andere verplichtingenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:06 schreef pos het volgende:
[..]
Scrut, ga je zondag ook? http://worldareggae.com/d(...)ndsm-werf-amsterdam/
Aaww...zal kijken of ik filmpjes voor je kan maken dan. Denk kunnen we meetenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helaas andere verplichtingen
Opeens wel weer veel reggae in Damsko. Gister was Queen Ifrica ook nog in de stad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:11 schreef pos het volgende:
[..]
Aaww...zal kijken of ik filmpjes voor je kan maken dan. Denk kunnen we meeten
Ja zag het, Melkweg...na paradiso mn favorite locatiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opeens wel weer veel reggae in Damsko. Gister was Queen Ifrica ook nog in de stad.
Het personeel in De Melkweg vind ik wel aardiger dan in Paradiso.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ja zag het, Melkweg...na paradiso mn favorite locatie
Tong is weer vrij gelatenquote:enne...goedemorgen tong
Nou ja ik lust geen bier lol, dus heb ze nooit ontmoet eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het personeel in De Melkweg vind ik wel aardiger dan in Paradiso.
Ik heb niet eens een mobieltje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:16 schreef Gellius het volgende:
Dan gebruik je je smartfoon toch, Tong. Duh.
Mijn Shoarmaboer is blij met me.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:27 schreef Gellius het volgende:
Consumeer jij eigenlijk wel genoeg, T? Ik bedoel: het is crisis, je moet wel een beetje méé doen.
Omdat ik mijn klassiekers ken?quote:
Om je te plagen.quote:
Wat ontzettend grappig!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef wyccie het volgende:
Om je te plagen.
Petula Clark is zo geweldig, in zang en verschijning. Ik vind vooral de uptempoliedjes prachtig.
Vroeger met muziekles op school kregen we My Love te zingen, wist toen helemaal niet van wie het was. Heerlijk om te zien.
Voordat ik ging kijken/luisteren, dacht ik: ken ik niet. Maar ik ken het dus welquote:
quote:In 1968 vroeg omroep NBC haar als gastvrouw in een special over haar. Petula schreef televisiegeschiedenis. Terwijl ze het zelfgeschreven anti-oorlogslied "On the Path of Glory" zong samen met Harry Belafonte raakte ze hem onschuldig aan op zijn arm, tot groot ongenoegen van een verantwoordelijke van Chrysler. Hij was de sponsor van de show en vreesde dat de aanraking de kijkers uit het Zuiden beledigd zouden zijn, in die tijd waren raciale conflicten nog steeds een heet hangijzer in de VS. Toen hij erop stond dat er een nieuwe opname gemaakt werd waarin Clark en Belafonte ver genoeg van elkaar afstonden weigerde zij en haar man, die producer was, en zo werd de show met de aanraking erbij uitgezonden op 8 april 1968. Er waren veel kijkcijfers en er kwam kritiek. Het was de eerste keer dat een man en een vrouw van verschillende rassen vriendelijk lichaamscontact uitwisselden op de Amerikaanse televisie.
Doof?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef wyccie het volgende:
De stem is niet uitzonderlijk, nee. Ik zou het zo niet herkennen. Maar ik ben dan ook doof.
Dat is zeker speciaal! Is nieuw voor mij.quote:Het is meer alles eromheen wat haar speciaal maakt.
[..]
Niet echt. Ik ben gewoon heel slecht met muziek. Weet je nog dat ik Mariah Carey goed vond zingen terwijl ze toen juist heel vals bleek te zijn?quote:
Dat is wel een tijdje geleden, maar nu je het zegtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
Niet echt. Ik ben gewoon heel slecht met muziek. Weet je nog dat ik Mariah Carey goed vond zingen terwijl ze toen juist heel vals bleek te zijn?
Je bent een heldinquote:
Dat ook. Rek staat er soms tot de volgende was (kan 2 weken duren).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb helemaal geen jurkjes en bloesjes dus ik prop alles (of haal het rechtstreeks van het wasrek)
Herkenbaar. Alleen voor m'n beddengoed heb ik een ander systeem bedacht waardoor de gordijnen niet meer dicht kunnen, dus dat vouw ik al snel op als het droog is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ook. Rek staat er soms tot de volgende was (kan 2 weken duren).
Nee, ik span een touw tussen een leiding van de verwarming aan de ene kant van de slaapkamer naar een raamopenerdingetje(?) aan de andere kant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef wyccie het volgende:
Klinkt raar, drapeer jij je beddengoed over je ramen?
Dat deed ik ook altijd maar met één set beddengoed komen er dan witte vlekken in, alsof het weer er inkomt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ah, op die manier. Ik gooi het gewoon over het rek heen, past net.
Nope, nog een generatie ouder. Ze zou gister 100 geworden zijn.quote:Die vrouw, is dat Blanche uit Golden Girls?
Huh, snap je zin niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat deed ik ook altijd maar met één set beddengoed komen er dan witte vlekken in, alsof het weer er inkomt.
Shirley Temple?quote:Nope, nog een generatie ouder. Ze zou gister 100 geworden zijn.
Omdat je het moet vouwen om op het wasrek te hangen blijft de binnenkant lang vochtig. Daardoor komt 'het weer er in'. Dat is een soort van schimmelvorming die je ook krijgt als je bijvoorbeeld een tent opvouwt en inpakt als-ie nog nat is.quote:
Nope. Shirley is van 1928, deze mevrouw was uit 1911 en is in 1989 gestorven. WA zal het wel weten want die is al heel oudquote:[..]
Shirley Temple?
Ah, dat kende ik niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Daardoor komt 'het weer er in'. Dat is een soort van schimmelvorming die je ook krijgt als je bijvoorbeeld een tent opvouwt en inpakt als-ie nog nat is.
Hmm.. Lucille Ball?quote:Nope. Shirley is van 1928, deze mevrouw was uit 1911 en is in 1989 gestorven. WA zal het wel weten want die is al heel oud
Correctquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat kende ik niet.
[..]
Hmm.. Lucille Ball?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:48 schreef wyccie het volgende:
Die karakteristieke wenkbrauwen zijn niet te zien, daarom duurde het zo lang.
Hoezo? Moet er iets gebeuren?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest even doorgeven dat Peace en Diaan bijna weer thuis zijn.
Nee, maar dan weten jullie dat alvast.quote:
Het gaat prima met de goudvissen, Enschede heeft de afgelopen tijd meer dan eens onder water gestaan.quote:Heb jij al nieuwe goudvissen gekocht?
Dan kunnen ze 'm nog ruilen voor eentje voor als ze 25 jaar getrouwd zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef wyccie het volgende:
Psst, je bent vergeten de streepjescode eraf te knippen.
Ah, daar is goed over nagedacht,quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kunnen ze 'm nog ruilen voor eentje voor als ze 25 jaar getrouwd zijn.
Van Facebook natuurlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond!!
Wat een hartelijk welkom. En van wie wist je dat we eraan kwamen??
ow van Twitter dus eigenlijk. Ik zit bijna nooit op facebook. Kan er maar niet aan wennen.:@quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van Facebook natuurlijk.![]()
Fijne vakantie gehad?
De meeste mensen gaan op hun eerste vakantiedag weg en komen op de laatste terug en gaan de volgende dag nog vermoeider weer naar hun werk dan ze waren voor hun vakantie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
We zijn 12 dagen weg geweest. Vind ik fijn aantal dagen...
Vreselijk vind ik dat. Wij waren 2 dagen vrij en zijn toen vertrokken. Ik heb nu nog 1 week vakantie, Peace nog 2 weken... heerlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan op hun eerste vakantiedag weg en komen op de laatste terug en gaan de volgende dag nog vermoeider weer naar hun werk dan ze waren voor hun vakantie.
Lekker rustig aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk vind ik dat. Wij waren 2 dagen vrij en zijn toen vertrokken. Ik heb nu nog 1 week vakantie, Peace nog 2 weken... heerlijk.
Nee, daarvoor moest je nog zuidelijker, geloof ik.quote:Ik heb het vaak na 12 dagen op 1 plek ook wel gezien. Het weer was ook niet geweldig de laatste dagen, maar dat was het nergens in Frankrijk hoorde ik.
Dan ben je vast niet in Amsterdam geweestquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hier is het een dag of drie droog geweest.
Wel een beetje moeite doen, hè!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt gevouwen met zelfgeprutste folding board.
Ik heb geen goed mes, en een stomme schaar, dus het is niet netjes recht geknipt.
Ik zie geen verschilquote:
De politie heeft iemand in Tottenham dood geschoten en het protest tegen politiegeweld wat daarop volgde is nu een beetje uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:56 schreef peaceman het volgende:
Dank je WA.
Kan iemand mij vertellen wat de aanleiding is voor de rellen in Engeland?
We hebben blijkbaar wat gemist....
In Oost is het weer beter dan in West. Hier komt de zon op, bij jullie gaat-ie onderquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:53 schreef pos het volgende:
[..]
Dan ben je vast niet in Amsterdam geweest
En je hoort tegenwoordig ook al bijna geen basklarinet-solo's meer in populaire muziekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:33 schreef peaceman het volgende:
Kxradio dreigt, na kinkfm, ook al te verdwijnen.
Goeiemorgen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je hoort tegenwoordig ook al bijna geen basklarinet-solo's meer in populaire muziek
Wist niet dat je een vrouw bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De tweede was gratis. Dan gaat het snel
Ik mag hopen van niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een baritonsax, die zie je toch net wat vaker dan basklarinetten.
Is dit één van de bandjes die afgezegd heeft voor Lowlands?
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef peaceman het volgende:
Jij wilt er ook heen als ik het goed heb en zo niet, dan ga je toch mee
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik gok op Fleet Foxes.
Ze zijn ook best leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zeer energiek iig.
Dan ga ik wel ergens kijken waar ze wel een elektrische gitaar gebruiken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:16 schreef peaceman het volgende:
Grappig aan ze is dat ze geen elektrische gitaar gebruiken in hun muziek .. (wel een bassgitaar)
Die heb ik inderdaad niet op mijn lijst staan van wat ik wil zien.quote:
Omdat je het niet leuk vindt, of niet kende?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad niet op mijn lijst staan van wat ik wil zien.
Omdat ik het niet ken natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat je het niet leuk vindt, of niet kende?
als je de 2 clipjes bekijkt, ken je ze welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet ken natuurlijk
Maar dat lijstje staat vol met dingen die ik niet ken. Ik ben puur op de NRC bijlage afgegaan.
Je kent mijn voorbereidingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je de 2 clipjes bekijkt, ken je ze wel
Best een leuk bandje vind ik.quote:
die ken ik dan weer niet net als de meneer op het plaatje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, best leuk. Omar Souleyman zou ik gaan zien.
Clipjes van die meneer op het plaatje worden nogal eens door één van je Facebookvrienden gepost.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet net als de meneer op het plaatje.
Hij jankte niet, hij jodeldequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:38 schreef tong80 het volgende:
Jan Akkerman haatte het gejank van Thijs van Leer.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Over Facebook gesproken: ik kreeg een vriendschapsverzoek van iemand die ik niet ken. Ik Google-de even zijn naam en het blijkt iemand van Interpol, niet de band, te zijn
Ja, lach er maar om. Ik heb al eens de AIVD achter me aan gehad en nu duikt er opeens een hoge Piet van Interpol opquote:
Kortom ik heb een crimineel als vriend bij me op facebook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om. Ik heb al eens de AIVD achter me aan gehad en nu duikt er opeens een hoge Piet van Interpol op
Of ik en zo wil hij misschien informatie inwinnen. Hij komt uit het Oosten van het land .... hmmmm, wie ken ik daar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kortom ik heb een crimineel als vriend bij me op facebook.
Wyccie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of ik en zo wil hij misschien informatie inwinnen. Hij komt uit het Oosten van het land .... hmmmm, wie ken ik daar?
Nee, Interpol is geen geheime dienst maar een samenwerkingsverband van politie uit verschillende landen om internationale criminaliteit en terreur te kunnen bestrijden. Deze meneer hield/houdt zich bezig met internet-criminaliteit en zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:39 schreef wyccie het volgende:
De Interpol is toch redelijk geheim? Die gaan toch niet op Facebook zetten dat ze van Interpol zijn? Of ben ik in de war met andere geheime diensten?
Heeft hij dat verteld??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Interpol is geen geheime dienst maar een samenwerkingsverband van politie uit verschillende landen om internationale criminaliteit en terreur te kunnen bestrijden. Deze meneer hield/houdt zich bezig met internet-criminaliteit en zo.
Trusten
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft hij dat verteld??
Goedemorgen.
Ik weet van niets trouwens.
quote:Ik Google-de even zijn naam en ....
Goeiemorgenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Over Facebook gesproken: ik kreeg een vriendschapsverzoek van iemand die ik niet ken. Ik Google-de even zijn naam en het blijkt iemand van Interpol, niet de band, te zijn
We zijn dus de laatste der Mohikanen.quote:
Een beetje maar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Scrut, we hebben Stephen Marley gezien op LL. Was echt helemaal te gek. Ben een beetje uit m'n dak gegaan.Mede dankzij de bacardi met up de hele middag.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef peaceman het volgende:
En we hebben scrut zijn vrienden, Interpol, ook gezien
Die waren ook tof!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een beetje maar?
[..]
![]()
Op televisie was trouwens veel aandacht voor Fitz and the Tantrums.
Reggae can do that to youquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
Fitz waren ook erg goed, helaas maar een klein stukje van gezien ivm drukt bij de entree.
Beetje was inderdaad zachtjes uitgedrukt. Was in extase denk ik.
Stuiteren ga je ervan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
En of.... Echt heerlijk. Heb nog wel mooi filmpje denk/hoop ik, ga ik morgen uploaden...
Inderdaad. En wat een sfeer zeg! Reggaeis nog steeds hot hoor.quote:
Het is toch niet te geloven? Bob is 30 jaar dood en een hele tent staat Could you be loved mee te zingen. Dat is ongekend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat een sfeer zeg! Reggaeis nog steeds hot hoor.
Ik was ook blij verrast. In de zaal werd sowieso veel meegezongen en gedanst. Heerlijke sfeer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? Bob is 30 jaar dood en een hele tent staat Could you be loved mee te zingen. Dat is ongekend.
Yep. Volgens mij is Stephen zelf ook wat verrast dat het publiek gewoon door blijft zingen zonder begeleiding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Filmpje heb je inmiddels op FB gezien, zag ik....
Ja, dat dacht ik ook al. Blij verrast!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij is Stephen zelf ook wat verrast dat het publiek gewoon door blijft zingen zonder begeleiding.
Dat moet ook een machtig gevoel voor een band zijn. (hij wist natuurlijk niet dat men bij Ajax dat nummer geadopteerd heeft)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook al. Blij verrast!
Ach het Wilhelmus is nog ouder en dan zingen 60000 man het mee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven? Bob is 30 jaar dood en een hele tent staat Could you be loved mee te zingen. Dat is ongekend.
Lachen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
En ik paste er helemaal bij..
[ afbeelding ]
Filmpje volgt later...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Z'n broer Damian kijkt veel bozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |