wist je dat of googlede je die songtekst die Wickedangel al eerder had gepost?quote:
Goeiemorgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
wist je dat of googlede je die songtekst die Wickedangel al eerder had gepost?
Verbaast me niets! Johnny Marr is uiteraard goedquote:
Boy with the thorn in his side.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat is volgens jou hun beste nummer tong?
Moeilijk. Ik was een grote fan. Bijna alles is geweldig. Doe maar panic. Dat heeft de meeste hit-kwaliteit. Misschien dat Wickedangel het ook een goed nummer vindt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef peaceman het volgende:
Wat is volgens jou hun beste nummer tong?
Deze vind ik beter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:11 schreef tong80 het volgende:
Moeilijk. Ik was een grote fan. Bijna alles is geweldig. Doe maar panic. Dat heeft de meeste hit-kwaliteit. Misschien dat Wickedangel het ook een goed nummer vindt.
En voor papa een heerlijke ontspanning!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:29 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het weg zijn van thuis alleen al wel een hele beleving is voor zo'n jong kind.
Aan het genieten van Jools Hollandquote:
Ik mag van de hospita nu even internetten en dan start ik gewoon morgenochtend, bikkel die ik ben.quote:
Dan zal ik je vrijdag binnenhalen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mag van de hospita nu even internetten en dan start ik gewoon morgenochtend, bikkel die ik ben.
Geen ideequote:
En dan is het ook nog pestpokkenweerquote:Op zondag 24 juli 2011 08:09 schreef peaceman het volgende:
Raar weekend zeg. Begonnen met die idioot in Noorwegen, daarna zelf gevelt door buikgriep en vervolgens overlijden zowel Amy Winehouse als Johnny hoes.... Niet leuk! ;-(
Ja, heb er zin in vandaag. Net al twee baggertopics in onzin geopend. Geniet er altijd van als ze er op in gaan.quote:
Ja, daar krijg ik ook altijd goede zin van.quote:Op maandag 25 juli 2011 14:27 schreef tong80 het volgende:
Ja, heb er zin in vandaag. Net al twee baggertopics in onzin geopend. Geniet er altijd van als ze er op in gaan.
De moderators vinden het minder leuk, zo blijkt. Tong is weer eens gebandquote:Op maandag 25 juli 2011 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar krijg ik ook altijd goede zin van.
Of de kinderen zijn groter geworden of je auto is gekrompen door alle regen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:57 schreef peaceman het volgende:
Geen buggy mee dit jaar en toch lijkt de achterbak van de auto kleiner dan vorig jaar..
Of er is gewoon meer ingepakt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of de kinderen zijn groter geworden of je auto is gekrompen door alle regen.
Yups.. half 2 gaat de wekker..quote:
Moeten nee, maar ja, het is een aardig ritje (11 uur reistijd), dus dan moet je wel vroeg weg.quote:
Op zich waar en ik ga zo ook wel, maar dan nog is het zeer de vraag dat ik in slaap ga vallen. Ben een slechte slaper.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou je nu toch beter in je bed kunnen liggen?
Ik kan dat ook nooit. Ik slaap zelden voor half 3, ook als ik er om 6 uur uitmoet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich waar en ik ga zo ook wel, maar dan nog is het zeer de vraag dat ik in slaap ga vallen. Ben een slechte slaper.
Ik slaap zelden voor 12 uur en als ik weet zoals nu dat ik er zoooo vroeg uit moet, helpt dat niet bij het in slaap vallen haha...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan dat ook nooit. Ik slaap zelden voor half 3, ook als ik er om 6 uur uitmoet.
Dan ga je denken 'oh, ik heb nog maar zoveel uur, dus nu móet ik in slaap vallen'. En dat werkt niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef peaceman het volgende:
Ik slaap zelden voor 12 uur en als ik weet zoals nu dat ik er zoooo vroeg uit moet, helpt dat niet bij het in slaap vallen haha...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |