Ik wou ook net gaan, welterustenquote:
Oké heb paar biertjes op maar wtfquote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus.. wat een leven heb jijquote:
Wauww..quote:Op zondag 10 juli 2011 09:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goeiemorgen.
Ik kocht gisteren blauwe nagellak.![]()
Ik voorspel blaren enzo, nooit met nieuwe schoenen hardlopen oid. Eerst inlopen!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wauww..![]()
Ik ga ff hardlopen met m'n nieuwe schoenen (hopen dat ze geen pijn doen..)
Muah, viel wel mee.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voorspel blaren enzo, nooit met nieuwe schoenen hardlopen oid. Eerst inlopen!
En inderdaad wauw. Ik ben nog nooit zo hip geweest.
quote:
Zal ik niet doen hoor. Ik ga zo richting Amsterdam, staande mast route (http://www.rijkswaterstaa(...)10_tcm174-240024.pdf) doen. Das 's nachts.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:47 schreef emzor1994 het volgende:
[..]Doei Mr. DD
Veel plezier, val niet van de boot af!
Awesome, veel plezier!quote:
Veul plozier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop