DM het me.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef Ezell het volgende:
Etsu, je zou dit huis moeten zien.Het is zo mooi en een beetje sprookjesachtig (
).
Ik heb geen foto. Het huis kan je ook niet op Google Maps vinden..quote:
Nee dat is juist het ideale.quote:
Echt echt echt niet?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen foto. Het huis kan je ook niet op Google Maps vinden..
Lijkt veel langer op die foto.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:56 schreef strontboer het volgende:
[..]
Nee dat is juist het ideale.
5 minuten fietsen en je zit in het centrum
Dat 't echt niet op Google Maps staat of wil je niet dat ik hem van je afpak?quote:
Wilde ff kijken of jullie wakker warenquote:
That's what she saidquote:
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat 't echt niet op Google Maps staat of wil je niet dat ik hem van je afpak?
Waarom moet ik je een DM sturen?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er niet op Maps stond, maar het staat er wel.Wacht op je DM.
Ik ga een DM sturen.quote:
Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.quote:
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.quote:
Geen idee. Nog nooit geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop