Weet je wat nog meer dood is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ja, klopt, rechten ja,, waar woon je dan? En weltrustequote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef samthegreat5 het volgende:
jo em. Ja ik ga onk naar Nijmegen: medische biologie. Jij rechten? bijna Iedereen van onze exa klassen gaat naar Nijmegem, is het dichtste bij (enige grote uni tenminste). Zo.. nou ga ik pitten, typen op deze psp is een verdomde marteling.
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer dood is?Kut opmerking.. nu kan ik niet slapen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee grapje![]()
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helquote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Kut opmerking.. nu kan ik niet slapen..
Nee grapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer dood is?Zieke geest.. en @emzor: Aalten, achterhoek, Gelderland. Bei die Deutsche grenseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet je maar is opzoeken. Jij?
Deventer, op randje Overijssel/Gelderland.. Nijmegen op een uur met de trein, dichtstbijzijnde Uni, maar bijna niemand van mijn school gaat naar Nijmegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zieke geest.. en @emzor: Aalten, achterhoek, Gelderland. Bei die Deutsche grensemoet je maar is opzoeken. Jij?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We hebben de hele week babylijkjes-grappen zitten maken, als er iets is als een god krijg ik een expres ticket naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke. Maar misschien zien we elkaar nog wel in Nijmegenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Deventer, op randje Overijssel/Gelderland.. Nijmegen op een uur met de trein, dichtstbijzijnde Uni, maar bijna niemand van mijn school gaat naar Nijmegen.
Doen we!quote:Op zondag 10 juli 2011 01:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh oke. Maar misschien zien we elkaar nog wel in Nijmegen. We wisselen nog wel een keer signalementen uit
. Trustah.
Zelfdequote:
Praten over niks doen..quote:
okquote:
naizequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |