Ik vind het altijd mooi.....quote:
Nou het was geweldig jou en je versierde piemel te leren kennen!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi.....Alles is mooi in het leven....
quote:
Succesquote:Op zondag 10 juli 2011 02:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar eens zien of slapen nu wel lukt..
succes met sjouwen dame. of laat je dat doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 10:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Tututu, hyperdehyper, zometeen mn meubeltjes
de zware dingen laat ik doen, maar gewoon laatjes en de zijkanten van mn bank en dozen enzo kan ik prima zelfquote:Op zondag 10 juli 2011 11:09 schreef clevy het volgende:
[..]
succes met sjouwen dame. of laat je dat doen?
slim. domme krachten zijn er om te gebruikenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de zware dingen laat ik doen, maar gewoon laatjes en de zijkanten van mn bank en dozen enzo kan ik prima zelf
nee gewoon omdat ik het niet kan en mn rug breek, k loop vandaag al scheef door de rugpijnquote:Op zondag 10 juli 2011 11:12 schreef clevy het volgende:
[..]
slim. domme krachten zijn er om te gebruiken
* clevy kijkt beetje schuldig
dat is wel zuur..quote:Op zondag 10 juli 2011 11:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee gewoon omdat ik het niet kan en mn rug breek, k loop vandaag al scheef door de rugpijn
ach, het zwaarste wat er te sjouwen valt is die kast, en ik heb 3 sterke mannen gefixt.. moet ze wel lukken lijkt mequote:Op zondag 10 juli 2011 11:20 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is wel zuur..op je rug
ik laat me nogal eens voor een verhuiskar spannen en sjouw dan overenthousiast vanalles rond. omdat het kan. maar heb er doorgaans daarna een paar dagen spijt van
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen, even een jeugdsentimentmuziekje![]()
Ach, vroeger, toen we nog jong en aantrekkelijk warenquote:
dus voorlopig lig je op de grond?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En er hoeft op een kast na verder nog niks naar boven.. mn bed heb ik weggegeven, omdat ik die van mn zus krijg, maar die heeft zelfs dr nieuwe nog niet besteld
Dat dacht ikquote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, vroeger, toen we nog jong en aantrekkelijk waren![]()
Oh, wacht. Dat zijn we nu nog
Soms he? Vullen wij elkaar zo goed aanquote:
ik lig op een matrasquote:
ellende zoekt ellende.. ownee.. die spreuk was met soortenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Soms he? Vullen wij elkaar zo goed aan
geen wonder dat je last hebt van je rug danquote:Op zondag 10 juli 2011 11:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik lig op een matraskermisbedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |