En het ging niet eens over tieten, maar over slikken!quote:
dat kost nog altijd zooo veel minder dan wat er gekapt word om veevoer te verbouwen hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De hoeveelheid bossen dat verdwijnt om Soja te verbouwen, dat vergeten die veggies mee te rekenen. Vlees eten is zielig voor de dieren, maar hun natuurlijke omgeving omkappen dat moet natuurlijk gewoon kunnen.
Gelukkig wijken we nooit te ver van gewoontes af.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En het ging niet eens over tieten, maar over slikken!
Nu weer tieten aub...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
En het ging niet eens over tieten, maar over slikken!
Mwah de ecologische footprint van vlees is ook wel gigantisch veel groter dan van plantjes. Dus wat dat betreft zitten ze nog wel goed denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De hoeveelheid bossen dat verdwijnt om Soja te verbouwen, dat vergeten die veggies mee te rekenen. Vlees eten is zielig voor de dieren, maar hun natuurlijke omgeving omkappen dat moet natuurlijk gewoon kunnen.
Punt is dat voor Soja een half werelddeel moet wijken. Of het nou het veevoer in gaat, in je namaak vlees of in je pot Kikoman. Het blijft smerig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kost nog altijd zooo veel minder dan wat er gekapt word om veevoer te verbouwen hoor
Ach, passen we dat even aan.quote:
ja sorry had ik niet doorquote:
Held!quote:
Gewoon niets eten. Dan ben je pas milieubewust bezig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah de ecologische footprint van vlees is ook wel gigantisch veel groter dan van plantjes. Dus wat dat betreft zitten ze nog wel goed denk ik.
als het in veevoer gaat dan zorgt dat vee ook nog eens voor allerlei andere vervuilingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Punt is dat voor Soja een half werelddeel moet wijken. Of het nou het veevoer in gaat, in je namaak vlees of in je pot Kikoman. Het blijft smerig.
Save the forest, eat a beaver!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:51 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon niets eten. Dan ben je pas milieubewust bezig.
Nee. Nee. Neeeee. Nee.quote:
iddquote:
Kan niet, verdwenen met "the great hack".quote:
Die toch-niet-date van mij. Die is vegetariėr.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en wat KT al zei: de footprint van een vegetariėr is zo veel minder als van een vlees eter
De laatste bever hier op fok! is nog in mijn geheugen gegrift. Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
spaart er nog iemand dierenplaatjes trouwens?
ik heb de bever al
daarom dacht ik er aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |