Zit al op 30+.quote:
Nou al?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Assassins Creed 2 uitgespeeld, kijken of ik de 1000g kan halen.
Ik zit op de 940 voor AC2, succes manquote:Op maandag 11 juli 2011 01:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
Assassins Creed 2 uitgespeeld, kijken of ik de 1000g kan halen.
quote:Op maandag 11 juli 2011 07:26 schreef Michhas het volgende:
Oh, en goedemorgen
Wat vertier voor de vroege vogels onder ons:
[ afbeelding ]
Thanks boyquote:Op maandag 11 juli 2011 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja gwar veel plsier op je nieuwe job vandaag
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
Oooh nog 5 dagen en dan begint alcoholfest 2011!!
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
Ik zeg tegen m'n collega dat ik volgende week naar de zomerfeesten ga, vraagt ze "van welke stad?"quote:Op maandag 11 juli 2011 08:15 schreef Bozz187 het volgende:
Dat ze zich diep gaat schamen in een hoekje.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik zeg tegen m'n collega dat ik volgende week naar de zomerfeesten ga, vraagt ze "van welke stad?"
bitch please [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2011 10:11 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik zeg tegen m'n collega dat ik volgende week naar de zomerfeesten ga, vraagt ze "van welke stad?"
bitch please [ afbeelding ]
Dat was die laatste in de bios? die vond ik beter dan al die anderen!quote:Op maandag 11 juli 2011 10:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
x men origians is toch wel een kut film
Zegt genoeg over die andere filmsquote:Op maandag 11 juli 2011 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat was die laatste in de bios? die vond ik beter dan al die anderen!
Ohja, dan was origins inderdaad kut.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:51 schreef KoningStoma het volgende:
Origins is toch met wolverine? Die nieuwe heet first class.
First class is ook niet zo vet maar beter dan origins iigquote:Op maandag 11 juli 2011 10:51 schreef KoningStoma het volgende:
Origins is toch met wolverine? Die nieuwe heet first class.
Ben je toevallig dit jaar 16 geworden?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:05 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga dit niet overleven als ik elke avond zo hard zuip als gisteren. Gisteren was openingsfeest, mn date was veel en veels te geil dus die pistte me direct af bij binnenkomst. Zat ik daar met 50munten. Alles is opgegaan en ik merk het nu, mn ogen amper open te krijgen. En over 25min begint de volgende harde zuip activiteit,
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:05 schreef dreamzk het volgende:
Ik ga dit niet overleven als ik elke avond zo hard zuip als gisteren. Gisteren was openingsfeest, mn date was veel en veels te geil dus die pistte me direct af bij binnenkomst. Zat ik daar met 50munten. Alles is opgegaan en ik merk het nu, mn ogen amper open te krijgen. En over 25min begint de volgende harde zuip activiteit,
Nee dat gelukkig niet, dan kon ik dit alcohol misbruik helemaal niet aan. Ben wel nog steeds bezopen besef ik me, net naar de wc gelopen maar ging niet helemaal rechtquote:Op maandag 11 juli 2011 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben je toevallig dit jaar 16 geworden?
Ey ben je eigenlijk ooit bij een F1 race geweest?quote:Op maandag 11 juli 2011 12:11 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, dan kon ik dit alcohol misbruik helemaal niet aan. Ben wel nog steeds bezopen besef ik me, net naar de wc gelopen maar ging niet helemaal recht
Nee maar ga volgend jaar met mn vader naar Malaysia of Singapore, twijfelen nog over welke we willen.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ey ben je eigenlijk ooit bij een F1 race geweest?
Singapore lijkt me wel speciaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee maar ga volgend jaar met mn vader naar Malaysia of Singapore, twijfelen nog over welke we willen.
We zijn nog aan het kijken, willen iig een mooie race hebben (zoals gisteren). Als je dan toch ver weg wilt gaan is Australie meest spectaculaire volgens mij, maar dan moet je wel een tering end reizen, beetje benauwdquote:Op maandag 11 juli 2011 12:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Singapore lijkt me wel speciaal.
Zelf zou ik wel keer naar SPA willen ofzo.
Assume the position and get back down on ya kneesquote:Op maandag 11 juli 2011 10:27 schreef Bozz187 het volgende:
Hehe zie het al voor me, parvie gaat daar los tegen een wijfie met "bitch pleasen u gotta have a mentalb disease"
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben je toevallig dit jaar 16 geworden?
Negeer me de komende 10 dagen and its all goodquote:Op maandag 11 juli 2011 12:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
pot4toe ik vond je altijd wel een geinig mannetje maar je gaat stapjes omlaag op de respectladder bro.
quote:Dit topic sluit automatisch over 5 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |