Idd mooi!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef SoldMayor het volgende:
Zo een mooie wedstrijd.
Hamilton en Massa op het einde.![]()
En tering tyfus redbull met hun team order stelletje paupers.![]()
Perez 7de.
Gaan we hier verder? Dude get a life, ferrari wordt alleen maar geholpen met al die nieuwe veranderingen en daardoor pakken jullie de winst. En dan haten op Red Bull, het kleine team dat de grote jongens kapot maaktquote:Op zondag 10 juli 2011 15:36 schreef SoldMayor het volgende:
Zo een mooie wedstrijd.
Hamilton en Massa op het einde.![]()
En tering tyfus redbull met hun team order stelletje paupers.![]()
Perez 7de.
Ferrari gisteren nog mee willen stemmen om alle wijzigingen terug te willen draaien, toen dachten ze hey we zijn nu ineens snel dus fuck it.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaan we hier verder? Dude get a life, ferrari wordt alleen maar geholpen met al die nieuwe veranderingen en daardoor pakken jullie de winst. En dan haten op Red Bull, het kleine team dat de grote jongens kapot maakt
Ik ben niet eens voor Ferrari. Maar alles wat wint en dat niet RedBull is, is al goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaan we hier verder? Dude get a life, ferrari wordt alleen maar geholpen met al die nieuwe veranderingen en daardoor pakken jullie de winst. En dan haten op Red Bull, het kleine team dat de grote jongens kapot maakt
Laat Lewis eerst maar eens leren dat er ook anderen op de baan rijden en dat hij niet alles zomaar mag doen. Net ook met Massaquote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Ferrari. Maar alles wat wint en dat niet RedBull is, is al goed.![]()
Wacht maar tot dat Lewis weer een auto die beter is.
Haten op lewis. Hij durft teminste risico te nemen.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laat Lewis eerst maar eens leren dat er ook anderen op de baan rijden en dat hij niet alles zomaar mag doen. Net ook met MassaEn hij is volgens mij altijd de enige die gezeik heeft met opgebrande banden en lege benzine tanks. Mayb leren tactisch rijden?
Ik geef het ook toe, het is een stuk saaier dan 2 jaar geleden. Maar ik heb dit seizoen eigenlijk nog geen saaie race gezien. Vettel wint wel bijna altijd maar tijdens de races gebeurd zoveel dat het me eigenlijk niet heel veel boeit of Vettel wint.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Haten op lewis. Hij durft teminste risico te nemen.
Paar jaar terug toen was het teminste nog wel verassend
Nu is alleen Redbull.. toen was het Redbull, Mclaren, BMW Sauber, Ferrari waar het tussen ging.
Dus wat wil je nu zeggen?! Omdat iemand wint en uitloopt is het niet meer leuk?!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik ben niet eens voor Ferrari. Maar alles wat wint en dat niet RedBull is, is al goed.![]()
Wacht maar tot dat Lewis weer een auto die beter is.
Ik bedoel kom op... 80 punten voorsprong voor vettel... echt leuk![]()
Dat was nog gewoon lief hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heuj, beetje lief doen he, hij komt nie uit Brabant jonge!
Ja lewis was vooral in Monaco niet goed bezig. Maar alles daarna vond ik nog al overdreven en dat komt vooral door de media.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik geef het ook toe, het is een stuk saaier dan 2 jaar geleden. Maar ik heb dit seizoen eigenlijk nog geen saaie race gezien. Vettel wint wel bijna altijd maar tijdens de races gebeurd zoveel dat het me eigenlijk niet heel veel boeit of Vettel wint.
Lewis neemt geen risico's meer, hij is een roekeloze rijder en dat valt te zien dit seizoen. Al 5x een penalty gekregen voor botsen of gevaarlijk racen
Ja als iemand al bijna kampioen is dan is het toch niet leuk ofwel.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus wat wil je nu zeggen?! Omdat iemand wint en uitloopt is het niet meer leuk?!
Kom op joh, en Lewis![]()
JA tuurlijk word alles overdreven, maar ook al vorig seizoen irriteerde ik me aan de manier waarop hij reed. Teveel risico wat nooit bestraft werd en nu gebeurd dat welquote:Op zondag 10 juli 2011 16:05 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja lewis was vooral in Monaco niet goed bezig. Maar alles daarna vond ik nog al overdreven en dat komt vooral door de media.
Dit seizoen is zeker wel spannend. Behalve dan dat Vettel alles wint. Voor de 2de en 3de plek is het wel bijna iedere keer iemand anders. Hopelijk volgend jaar mee gelijk in de top 3/4.
Btw ik heb geen haat tegen redbull maar zoals vettel altijd met dat vingertje en van die overdreven reacties.. ja dan krijgen mensen op laast genoeg van.
Als hamilton naar redbull vetrekt dan wordt automatisch voor redbull.![]()
![]()
Ben nooit voor een team altijd voor een coreur.
Kobeyashi nog wat groeien en kan ook een leuke rijder wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef SoldMayor het volgende:
Ik was altijd voor Raikkonen maja.![]()
Lewis is het goede vervanger voor hem.![]()
Als Perez volgend jaar Ferrari gaat kan dat ook nog wel interressant worden.
Mwa, laat alleen zien hoe slecht andere teams zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 16:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja als iemand al bijna kampioen is dan is het toch niet leuk ofwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |