Omdat ik de sportschool niet meer kon betalenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben net terug omdat de sportschool gesloten is 's ochtends en van 9 juli tot 15 augustus alleen van 13.00 tot 20.00 open is. In de fucking zomervakantie. Wie gaat er als het 27 graden is buiten nou om 15.00 binnen sporten.
Ik kan niet normaal kijken op foto'squote:Op zondag 10 juli 2011 12:34 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, waarom staar je op elke foto als een konijn in de koplampen?
YES! Maar ik wil zo ook formule 1 kijken en daarna komen mijn ouders op visitequote:Op zondag 10 juli 2011 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
goodmorning!!
rossdale wanna go hodgie hunting??
f1 op ene tv xbox op tv ernaast tot je peeps komenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
YES! Maar ik wil zo ook formule 1 kijken en daarna komen mijn ouders op visite
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Om één of andere duistere reden zitten m'n handen vol splinters
Wou net zeggen, beloofd een fantastische race te wordenquote:
Goeie shit, wij betalen 90 voor onbeperkt. Ik betaal het elk jaar en ik ga denk ik 2 keer per jaar fitness en 4x zaalvoetbalquote:Op zondag 10 juli 2011 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik de sportschool niet meer kon betalen¤40,- per maand trek ik niet
Volgend school jaar kan je voor ¤70,- per jaar onbeperkt sporten dus dan zit ik pas weer in de sportschool. Ik merk het wel nu ik niet meer in de sportschool zit hehe.
EN het is hier geen 27 gradenhooguit 20
Als ik het betaal ga ik wel minimaal 3x in de week, had ik ook met ¤40,- per maand alleen het probleem was dat ik het niet meer kon betalen. Volgend jaar ben ik van plan echt ziek vaak te gaan, misschien wel 5 dagen in de weekquote:Op zondag 10 juli 2011 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goeie shit, wij betalen 90 voor onbeperkt. Ik betaal het elk jaar en ik ga denk ik 2 keer per jaar fitness en 4x zaalvoetbal
Ja dat zeg je nu. Totdat uitgaan met je vrienden door de week en daarna uitslapen en uitbrakken iets aantrekkelijker wordtquote:Op zondag 10 juli 2011 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik het betaal ga ik wel minimaal 3x in de week, had ik ook met ¤40,- per maand alleen het probleem was dat ik het niet meer kon betalen. Volgend jaar ben ik van plan echt ziek vaak te gaan, misschien wel 5 dagen in de weekspierbal worden jwz XD
Truequote:Op zondag 10 juli 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu. Totdat uitgaan met je vrienden door de week en daarna uitslapen en uitbrakken iets aantrekkelijker wordt
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Speciaal naar de fitness gaan om spieren te kweken voor de vrouwenIk sport niet, ben een skinny bitch maar ik hossel nog steeds meer dan al die opgepompte gasten
Waarom zou ik dan geld en moeite doen voor fitnessen, allemaal kasthomos die graag de andere mannen begluren in de kleedkamersquote:
Misschien is dat omdat ze goedkoop pilletjes willen regelen bij jouquote:Op zondag 10 juli 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
Speciaal naar de fitness gaan om spieren te kweken voor de vrouwenIk sport niet, ben een skinny bitch maar ik hossel nog steeds meer dan al die opgepompte gasten
Je kan ze beter begluren dan dat je met de rug naar ze toestaat.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan geld en moeite doen voor fitnessen, allemaal kasthomos die graag de andere mannen begluren in de kleedkamers
Neuh GHBquote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat ze goedkoop pilletjes willen regelen bij jou
Das nog dirtier dan ik dacht, je staat met je rug naar ze, buigt voorover om iets te pakken en boem. Je hebt een bezwete man in je zitten. Wat ben jij vies zeg vandermarquote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kan ze beter begluren dan dat je met de rug naar ze toestaat.
Nooit een team sport gedaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan geld en moeite doen voor fitnessen, allemaal kasthomos die graag de andere mannen begluren in de kleedkamers
Nee, ik zeg ik sta liever niet met de rug naar ze toe. Het liefst draag ik een kuisheidsgordel en heb ik mijn ogen dicht maar niet alles kan.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh GHB
[..]
Das nog dirtier dan ik dacht, je staat met je rug naar ze, buigt voorover om iets te pakken en boem. Je hebt een bezwete man in je zitten. Wat ben jij vies zeg vandermar
Twee keer meegemaakt dat iemand een stijve had onder de douche en nee, ik was het niet.quote:
Zeker wel, en daar trokken we elkaar ook af na elke wedstrijd in de kleedkamer, maar dat was niet gay, gewoon teambuilding.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |