Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!quote:
Ik zit vast in zeelandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!
Ik zeg party bij mij!
Dat sowieso een keer. Ik was er vrijdag, maar jij weigerde langs te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!
Ik zeg party bij mij!
Nee ik wou wel komen (quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso een keer. Ik was er vrijdag, maar jij weigerde langs te komen
Ik was pas om 10 uur wegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik wou wel komen () maar jij zei dat je zo weer weg ging en moest nog eten.
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet met je ouders mee?
Jij met wie? Of zit je daar alleen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjes
Nee zodra ik in mijn nieuwe huisje zit zijn jullie welkom hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef Bozz187 het volgende:
Titty zet het bier klaar ben met een half uurtje in atown
Ja maar ik zou rond 11 zelf al de stad in gaan met een vriendin die op het laatste moment af smste, en toen had ik al geen zin meer.quote:
Die kan toch naar familie ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjes
Ouwe, prop die hond vol met eten, laat hem uit, en vertrek naar de dichtsbijzijnde stad/dorp en loop de kroeg inquote:
Ja ik twijfel nog, er zit geen lift in, en het is net zoals nu 4 hoog en weet niet of het kleine of grote trappen zijn en aangezien er de laatste tijd alleen maar Duitse herders zijn met hd enzo betwijfel ik of ik het wel moet doen of wacht tot ik echt een huis heb ipv een appartement.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:36 schreef tliciouz het volgende:
aangezien er de laatste tijd alleen maar Duitse herders zijn met hd
Je kan zelfs een Deense dog nog in een appartement nemen zolang je hem maar vaak genoeg buiten laat. En aangezien ik niet veel uren maak op een dag kan ik makkelijk hem een lange tijd buiten uit laten. Maar heb ook liever een tuin etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:39 schreef vandermar het volgende:
Als je een appartement hebt kan je beter zo'n kleine kuttenlikker nemen dan een hond van het formaat Duitse herder. Duitse Herders hebben wel wat ruimte nodig en een hele dag binnen zitten vinden ze niet zo fijn, of tenminste onze hond staat 's ochtends bij de deur zo graag wil hij naar buiten en 's avonds wil hij ook zo laat mogelijk pas weer binnen zijn.
Je hebt gelijk, waar wil je het over hebben? Tetten? Zeg het maar.quote:
Als je vaak thuis bent zou het best kunnen, wanneer je overdag vaak werkt is een kleinere hond meestal een verstandigere keuze om in een appartement te houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan zelfs een Deense dog nog in een appartement nemen zolang je hem maar vaak genoeg buiten laat. En aangezien ik niet veel uren maak op een dag kan ik makkelijk hem een lange tijd buiten uit laten. Maar heb ook liever een tuin etc.
Dus hoe graag ik het ook wil denk er inderdaad over om er nog even mee te wachten tot ik een huisje heb. En zo'n kuttelikker moet ik niet, mijn ouders hebben al een teckel
Ik houd het voorlopig wel bij een konijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je vaak thuis bent zou het best kunnen, wanneer je overdag vaak werkt is een kleinere hond meestal een verstandigere keuze om in een appartement te houden.
Ik vind het wat zielig als mensen hun hond maar wat in het appartement laten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Bozz187 het volgende:
Deens dog hoeft niet veel buiten te zijn hoor. Me zus heeft er ook 1 en woont op 2 hoog in appartement.
Hoezo als je een hond toch vaak genoeg buiten laat is er toch geen probleem?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wat zielig als mensen hun hond maar wat in het appartement laten.
Grote honden in een appartement zoals een deense dog vind ik zonde, als je zo'n grote hond hebt is het toch fijner als je wat meer ruimte hebt. Als hij vaak genoeg uitgelaten wordt is er inderdaad geen probleem maar er zijn ook mensen die hun hond alleen 's ochtends en 's avonds uitlaten en de rest van de dag hun hond in huis laten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo als je een hond toch vaak genoeg buiten laat is er toch geen probleem?
dat vind ik ook. Maar die deense doggen hoeven helemaal niet veel uitgelaten worden enzo. Das wel ideaal aan die beestequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wat zielig als mensen hun hond maar wat in het appartement laten.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef KneusTeun het volgende:
PARTYYYYYYYYYYYYYYYYY!![]()
Mijn COD tekst in een nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |