Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!quote:
Ik zit vast in zeelandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!
Ik zeg party bij mij!
Dat sowieso een keer. Ik was er vrijdag, maar jij weigerde langs te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Stoma hier heb je dan de hele week naar uitgekeken!
Ik zeg party bij mij!
Nee ik wou wel komen (quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso een keer. Ik was er vrijdag, maar jij weigerde langs te komen
Ik was pas om 10 uur wegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik wou wel komen () maar jij zei dat je zo weer weg ging en moest nog eten.
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet met je ouders mee?
Jij met wie? Of zit je daar alleen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjes
Nee zodra ik in mijn nieuwe huisje zit zijn jullie welkom hoor!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef Bozz187 het volgende:
Titty zet het bier klaar ben met een half uurtje in atown
Ja maar ik zou rond 11 zelf al de stad in gaan met een vriendin die op het laatste moment af smste, en toen had ik al geen zin meer.quote:
Die kan toch naar familie ofzo?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik pas op de hond. Die ene met die kraaloogjes
Ouwe, prop die hond vol met eten, laat hem uit, en vertrek naar de dichtsbijzijnde stad/dorp en loop de kroeg inquote:
Ja ik twijfel nog, er zit geen lift in, en het is net zoals nu 4 hoog en weet niet of het kleine of grote trappen zijn en aangezien er de laatste tijd alleen maar Duitse herders zijn met hd enzo betwijfel ik of ik het wel moet doen of wacht tot ik echt een huis heb ipv een appartement.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:36 schreef tliciouz het volgende:
aangezien er de laatste tijd alleen maar Duitse herders zijn met hd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |