Zo ziet mijn leven er momenteel in vakantietijd anders wel een beetje uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, want ik heb buiten FOK! geen leven. Ik ben werkloos en leef hele dagen thuis op frikadellen en frieten en op uitkeringen
Dat is goed genoeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef banaantjeEE het volgende:
Een maan kwam te dicht in de buurt van de planeet waardoor zwaartekracht veranderde en zo ook de getijden., Hierdoor barst de maan en vandaar de ringen dus
Geen ideequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Welke Belg lag aan de oorsprong van de theorie rond the big bang?
Prince Laurent?quote:
Stand #2289quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef Wasknijper21 het volgende:
Afghanistan
Mongolië
Rusland
Vietnam
Laos
Nepal
India
Kazachstan
Noord-Korea
Oezbekistan?![]()
Birma, of Myanmar, is de tiende.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef remcoP het volgende:
rusland
thailand
mongolie
nepal
india
vietnam
birma
kazachstan
laos
buthan
quote:
quote:
Hint: Ce n'est pas correctquote:
Stand #2289quote:
Ik verveelde me en was toevallig op Eurosportquote:
Apology exceptedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Poels
[..]
Ik verveelde me en was toevallig op Eurosport
Haha nee joh, het is gewoon weekendquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:44 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Apology excepted![]()
Verveling? Je hebt toch geen uitkering en bakt frikandellen he?
Sloeg op een eerdere opmerking van banaantjEEquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:48 schreef Wasknijper21 het volgende:
frikandellen bakken en een uitkering hebben
Sorry, dacht dat je ´t vroeg omdat je dat niet gelezen had...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
i know. Ik volg dit topic ook, weet je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kookniequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef remcoP het volgende:
Ik ga slapenLekker vroeg onder de klamme lappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Ik ben nog aan het downen, wat ga je kijken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik ga ook maar eens een film zien, dit wordt hem toch niet
Tgoh, Dead Awake staat momenteel klaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het downen, wat ga je kijken?
The Geography of Hopequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tgoh, Dead Awake staat momenteel klaar
Mag ik 'm stellen? Heb al de hele tijd een hele relaxte in m'n hoofdquote:
kloptquote:
quote:
dat heb k ook begrepen, maar niet gelezen, de eerste is wel top, dus de verwachtingen waren hoog gespannenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef theSummoner het volgende:
[..]
klopt
[..]
![]()
Zal er in de buurt gezeten hebben maar ik geloof dat dat boek uiteindelijk een beetje tegenviel he
Nope, waren allemaal latere drukken die zo goed verkochten of niet zoveelquote:
Die eerste was chiiiiiiiiill, die ga ik binnenkort maar eens herlezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dat heb k ook begrepen, maar niet gelezen, de eerste is wel top, dus de verwachtingen waren hoog gespannen
God is dood - Nietzschequote:
Het is maar vanuit welk perspectief je dat bekijktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
God is dood - Nietzsche
Nietzsche is dood - God
Plus, God is (hoop ik) geen Amerikaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:34 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Het is maar vanuit welk perspectief je dat bekijkt
quote:
Denk het niet.quote:
BAM we're back in businessquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat zal wel niet dan, inderdaad
Dan vervang ik 'm door John Grisham.
Grisham's first best seller was The Firm. Released in 1991, it sold more than seven million copies.[1] The book was adapted as a feature film. In addition, seven more of his novels: The Chamber, The Client, A Painted House, The Pelican Brief, The Rainmaker, The Runaway Jury, and A Time to Kill, were adapted as movies. His books have been translated into 29 languages and published worldwide.[5]quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zag dit antwoord en dacht: 'Ah, weer en Tour-vraag!'
lol!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik zag dit antwoord en dacht: 'Ah, weer en Tour-vraag!'
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:09 schreef Aalbers het volgende:
En die wielrenner ook, heb ik net opgezocht
wtf was pfaff goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:11 schreef Wasknijper21 het volgende:
goed zo, jongens
en die laatste was geen toervraag, he.
Stand #2289
2 banaantjeEE
1 Gillingham
2 remcoP
1 InTrePidIvity
1 theSummoner
1 Wasknijper21
1 outtayourleague
nee Roux dusquote:
quote:
nee, outtayourleague heeft het punt gekregen, voor roux (de voetbaltrainer). Ik heb voor de wielervraag geen punten gegevenquote:
nonquote:
en hij was nog wel redelijk bekend ook, omdat hij 44 jaar lang trainer was bij dezelfde clubquote:Op zondag 10 juli 2011 00:17 schreef theSummoner het volgende:
![]()
![]()
![]()
D'r is sérieus een voetbaltrainer die roux heet??
quote:
Wie was was 1961-2005 trainer van AJ Auxerre?
da's Hainaut geloof ik, zoiets.quote:
Ik wist inderdaad wel dat Auxerre een trainer had die heel lang trainer was, maar hoe die heette niet, en zeker niet dat ik hem zou herkennen van een fotoquote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
en hij was nog wel redelijk bekend ook, omdat hij 44 jaar lang trainer was bij dezelfde club
(en ook een paar keer tegen ajax speelde) :
[..]
Ouiquote:
Niet de, wel een. Hoezo, staat er nog wat open.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef Wasknijper21 het volgende:
Hee Belsen, was jij niet de Beatleskenner hier?
Waar gaat dit over?quote:Een oom van mij had ooit tien dagen in de file gestaan. [...] Een man bij mijn vader had ooit de verkeerde afslag genomen: nooit meer wat van gehoord!
Grutjes.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef Ireyon het volgende:
Hou eens op met dat geslowchat. 10 vragen beantwoord in ruim 130 posts is niet cool.
Sorry Ireyonquote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef Ireyon het volgende:
Hou eens op met dat geslowchat. 10 vragen beantwoord in ruim 130 posts is niet cool.
Zwarte zaterdag richting Frankrijk?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef belsen het volgende:
Een stukje Youp van 't Hek:
[..]
Waar gaat dit over?
Dat was mijn volgende antwoord geweestquote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef outtayourleague het volgende:
peripherique
ik snap de associatie ook onmiddellijk
De "onneembare ringweg rond Parijs".quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef outtayourleague het volgende:
peripherique
ik snap de associatie ook onmiddellijk
Nee, ik had laatst een goed idee voor een Beatlesvraag, maar dan moeten er wel een beetje kenners zijn he.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet de, wel een. Hoezo, staat er nog wat open.
Wat maakt dat nou uit. Hebben we een quotum? Andere reden: het AKQ slowchattopic wordt bevolkt door lieden die hier geen vragen stellen.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:30 schreef Ireyon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT-Madonna?AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
Is er een AKQ-slowchattopic?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:39 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Hebben we een quotum? Andere reden: het AKQ slowchattopic wordt bevolkt door lieden die hier geen vragen stellen.
ING Groupquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:47 schreef Wasknijper21 het volgende:
I know. Moeten er dan per se Nederlandse dingessen op staan? Economie is niet mijn sterke punt.
Wat er dus niet duidelijk bijstaat is dat het gaat om bedrijven die in Nederland 'genoteerd' zijn, dat zijn dus doorgaans Nederlandse bedrijven.quote:De Amsterdam Exchange Index (AEX) is de belangrijkste Nederlandse beursindex.
De index geeft het beeld weer van de koersontwikkeling van de 25 aandelen met de grootste marktkapitalisatie op de Amsterdamse effectenbeurs. Uit het gewogen gemiddelde van de koersen van deze aandelen wordt de stand van de AEX berekend. Middelgrote bedrijven worden weergegeven in de Amsterdam Midkap Index en de kleinste aandelen in de AScX Index.
poeh, dat vind ik wel een lastige vraag... eeh... hint?quote:
Omdat jij een intenetheld bentquote:Op zondag 10 juli 2011 00:51 schreef outtayourleague het volgende:
waarom zien jullie dat plaatje niet en ik wel?
Kap nou voor ik niet meer uit m'n lachkick komquote:
Moet je raden wat ie zegt...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:00 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Kap nou voor ik niet meer uit m'n lachkick kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:02 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Moet je raden wat ie zegt...SSStt straks wordt Ireyon boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
quote:
Wauw wat mijn soep allemaal in gang heeft gezetquote:Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Aalbers het volgende:
We hebben nog genoeg Roux te gaan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Roux
Stand #2289quote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef Wasknijper21 het volgende:
Al was het oorspronkelijk een klein deel van een bronzen deur die hij in opdracht ontwierp
Stand #2289quote:
Stand #2289quote:
Klopt. Lui kopiëren van parlement.com.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef theSummoner het volgende:
Hij is inmiddels geen lid meer![]()
Gelukkig
Ook dat nog...quote:Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef theSummoner het volgende:
Plus dat hij een jaar of 7 eerder in die fractie kwam, details...the devil is in the details
Welk rund?quote:Een(和牛) is een runderras, dat bekend is door het zeer exclusieve en smaakvolle rundvlees. De prijs van een kilo
-vlees kan oplopen tot zo'n ¤ 1000.
[...]
* De malsheid van het-vlees wordt mede verkregen door de runderen te masseren, klassieke muziek te laten horen en bier te laten drinken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
quote:In de 19e eeuw gaf de psycholoogde naam oedipuscomplex aan de door seksualiteit bepaalde instinctieve erotische binding van het kind aan zijn ouders, waarbij met name de zoon zich aangetrokken voelt tot de moeder (en de vader als concurrent ziet). Het Oedipuscomplex manifesteert zich in de derde — fallische fase (leeftijd 3 tot 6) — van de vijf gedefinieerde psycho-seksuele ontwikkelingsfases. Deze fases waarlangs het libido van een kind zich verplaatst langs de verschillende erogene zones van het lichaam, zijn als volgt benoemd:
de orale fase, (ii) de anale fase, (iii) de fallische fase, (iv) de latente fase, en (v) de genitale fase.
Stand #2289quote:
dat is iets anders dan wat ik bedoelquote:
That's itquote:
Vraag maar aan een Joodse man die besneden is of dat hetzelfde isquote:Op zondag 10 juli 2011 01:50 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
That's it
Stand #2289
2 banaantjeEE
2 Gillingham
2 remcoP
1 InTrePidIvity
4 theSummoner
3 Wasknijper21
4 outtayourleague
2 belsen
dat is toch echt wat andersquote:
dat staat wel netter dan "gecastreerde", maar klopt toch niet helemaalquote:Op zondag 10 juli 2011 01:52 schreef Wasknijper21 het volgende:
Bij kruiswoordpuzzels staat altijd 'besneden hengst' als omschrijving bij ruin.
quote:
Stand #2289quote:
lolquote:
-edit- nils is van selma lagerlöfquote:
Kan er niet opkomenquote:Op zondag 10 juli 2011 02:12 schreef outtayourleague het volgende:
dat zijn er drie in totaal
nog eentje voor het punt
ik geef je nog tot 2:20uquote:
swipe!quote:
Stand #2289quote:
Stand #2289quote:
offtopic: om half drie 's nachts?quote:Op zondag 10 juli 2011 02:36 schreef theSummoner het volgende:
Bhutan?
Offtopic: ik doe de hele dag m'n best om een date met een meisje te scoren, heb ik 'r eindelijk in de ideale positie om het te vragen, blijkt dat ze morgen voor een maand naar Iran vliegt. FML
Op Facebookchat, ze komt volgens mij van dr afscheidsfeestje want ze typt niet echt helderquote:Op zondag 10 juli 2011 02:37 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
offtopic: om half drie 's nachts?
on topic:
OT: Verdomd das waarquote:Op zondag 10 juli 2011 02:39 schreef Wasknijper21 het volgende:
OT : Kazachstan
OfT: kun je niet een maand wachten?
OT:quote:Op zondag 10 juli 2011 02:39 schreef Wasknijper21 het volgende:
OT : Kazachstan
OfT: kun je niet een maand wachten?
Welke vis? Japanse of Nederlandse naam=okquote:'Deis erg giftig door de aanwezigheid van tetrodotoxine, een verlammend gif. De vis ontleent dit vergif aan een symbiotische bacterie en accumuleert het in een aantal organen en in de huid. Japanse koks die deze vis serveren dienen dan ook een speciaal examen afgelegd te hebben om dit veilig te kunnen doen en daardoor gebeurt het vrijwel nooit meer dat er in Japan mensen overlijden door het eten van
. Bovendien zijn er tegenwoordig ook gekweekte
en die meestal vrij zijn van de bacterie en daardoor niet giftig.
Stand #2289quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |