zijn die dure dan wel krasvast?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:34 schreef Sulley02 het volgende:
Ben wel benieuwd of het (ookal is het goedkoop) een beetje krasvast is. Ik vind hem heel krasgevoelig aanvoelen. Heb hem ook maar gekocht, als de planken slecht zijn, zet ik het wel voor de sier neer.
Gewoon de vaatwasser in bonjouren.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zijn die dure dan wel krasvast?
je ziet toch altijd wel dat ze gebruikt worden? hadden ze maar geen snijplank moeten worden
maar is zoiets nou hygienisch? ik heb wel eens gelezen dat houten snijplanken hygienischer zouden zijn dan kunststoffen...
Nou ja, ik heb ze ook van pieces, die zijn dan wel 3x zo duur, maar gaan 4x zo lang mee (bij wijze van)quote:Op maandag 18 juli 2011 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is er mis met de bsx sport boxers? ik heb ze namelijk ook, en ze zitten heerlijk
En je denkt niet dat tegen de kerst deze setjes je overal terugziet (ook bij je vrienden?)quote:Op maandag 18 juli 2011 15:56 schreef mazaru het volgende:
Zo, drie van die snijplanksetjes gekocht. 1 voor mezelf en gelijk 2 kerstcadeautjes in huis
Wat kunnen ze eraan doen dat ze van de sociale werkplaats komen?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik vanochtend nog een All-stars gympie etui gekocht, zegt de cassière "gaat deze niet per 2?!".
5 minuten lang beweren dat het een gympie is ipv etui, terwijl de kassa in het scherm "ETUI gympie" aangeeft
Vertel ik nog dat er duidelijk een kaartje aan zit en dat hij niet open gebroken is, dus het is ook nog eens 1 artikel overduidelijk. Anders was het labeltje los en ontbrak er een tweede...
Ondanks dat 2 vakkenvullers naar de kassa komen en zeggen dat een enkel artikel is, toch blijft ze erbij, het is een gympie, want ooit stond hij bij het schoenenpad.
Het is flinterdun
Ninja-Edit.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik vanochtend nog een All-stars gympie etui gekocht, zegt de cassière "gaat deze niet per 2?!".
5 minuten lang beweren dat het een gympie is ipv etui, terwijl de kassa in het scherm "ETUI gympie" aangeeft
Vertel ik nog dat er duidelijk een kaartje aan zit en dat hij niet open gebroken is, dus het is ook nog eens 1 artikel overduidelijk. Anders was het labeltje los en ontbrak er een tweede...
Ondanks dat 2 vakkenvullers naar de kassa komen en zeggen dat een enkel artikel is, toch blijft ze erbij, het is een gympie, want ooit stond hij bij het schoenenpad.
Het is flinterdunDaar lopen ze in Turkije zeker op?
![]()
![]()
Dit zijn gewoon VMBO-meisjes, die komen niet van de sociale werkplaatsquote:Op maandag 18 juli 2011 16:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat kunnen ze eraan doen dat ze van de sociale werkplaats komen?
Nee hoor mijn tekst staat er zoals je kunt zien.quote:
Nee, waarom? Dat zijn partijen die bij de Action binnenkomen. Die snijplanken zijn niet standaard in de winkel.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:32 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En je denkt niet dat tegen de kerst deze setjes je overal terugziet (ook bij je vrienden?)
leer eerst badminton spelenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Asgard het volgende:
Laatst een badmintonset gehaald bij de Action
Kostte maar 2 euro, maar je kan ze liever laten liggen. Echt waardeloze dingen, totaal niet mee te spelen.
google eens op "snijplank set" ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, waarom? Dat zijn partijen die bij de Action binnenkomen. Die snijplanken zijn niet standaard in de winkel.
Nee, die bespanning is echt drie keer niks, je hebt meer kans dat je shuttle door je racket vliegt dan dat je hem terugslaatquote:Op maandag 18 juli 2011 16:56 schreef Asgard het volgende:
Laatst een badmintonset gehaald bij de Action
Kostte maar 2 euro, maar je kan ze liever laten liggen. Echt waardeloze dingen, totaal niet mee te spelen.
Vast niet, maar die zijn van een ander materiaalquote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je ziet toch altijd wel dat ze gebruikt worden? hadden ze maar geen snijplank moeten worden
maar is zoiets nou hygienisch? ik heb wel eens gelezen dat houten snijplanken hygienischer zouden zijn dan kunststoffen...
Ik hou het maar lekker bij mijn glazen planken, schijnen slecht te zijn voor je messen maar daar merk ik persoonlijk niets van.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:57 schreef loecje het volgende:
[..]
google eens op "snijplank set" ofzo
die van Joseph Joseph is overal en nergens te vinden. en daarop zijn weer allemaal namaakspul zoals die van de action.
ik vind ze eigenlijk ook wel leuk, maar wil niet nog meer dingen op het aanrecht... dus moet eerst ff kijken of ik ze rechtop in een kastje kwijt kan.
Ja, dat gebeurde dus ook telkensquote:Op maandag 18 juli 2011 18:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, die bespanning is echt drie keer niks, je hebt meer kans dat je shuttle door je racket vliegt dan dat je hem terugslaat.
Houten snijplanken nemen vloeistoffen op, en zijn dus het minst hygiënisch. Vandaar dat in professionele keukens staan ook altijd kunstof snijplanken staan.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik toch Action messenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Houten snijplanken nemen vloeistoffen op, en zijn dus het minst hygiënisch. Vandaar dat in professionele keukens staan ook altijd kunstof snijplanken staan.
Glas kan ook, maar dat is inderdaad slecht voor messen, en gaat snel kapot als je er onhandig mee omgaat.
Toch wel een vrij hoog 'wij van wceend'-gehalte. Ze verkopen namelijk....quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk, hier zeggen ze het ook:
http://www.aalborg-massiv.dk/NL/hyg.asp
als het de penselen zijn die ik eind vorig jaar bij de action kocht, kan ik je melden dat die een roemloos einde in de kliko gevonden hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gister acrylverf, doeken en penselen gehaald. Penselenset van 1,99 lijkt bij het eerste gebruik prima om mee te schilderen. Ben benieuwd hoe de penselen opdrogen en hoe ze hierna bruikbaar zijn. Voor nu lijkt het een prima aankoop
Ja, mislukte bokkepootjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef The_Hives het volgende:
rest pootjes zijn toch gewoon bokkepootjes?
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 centquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
Ik kwam op vakantie in Oeganda een Oegandees tegen met hetzelfde Action t-shirt dat ik op dat moment aan hadMeteen maar een foto met elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 cent)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee, hij had in België gestudeerd en was er met zijn Belgische vriendin, maar dan nog, dat verwacht je niet zover van huisquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |