neh,niet in de buurt dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
woon je in noord-holland? kom maar halen hoor!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Miam het volgende:
deze dus gekocht;
[ afbeelding ]
Ruikt een beetje naar 'Halle' van Halle Berry
Gelderland,mocht je een keer naar het dolfinarium gaan dan hoor ik het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zuidholland dan? ik kan m bij gelegenheid bij mn moeder achterlaten
hahaha ik woon al 40 jaar in harderwijk en ben er wel 2x geweest,mijn kinderen nog nooit,ik vind er ook niks aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:09 schreef lady-wrb het volgende:
haha nee dolfinarium gaat m niet worden. daar vind ik nou echt niks aan
thanks voor de info. Dat gaat dan een duur grapje worden, gezien ik m'n enkel 3 weken lang elke dag in moet tapen (gemiddeld 2 meter verbruik).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Niet kopen! Heb ik ook gekocht, plakt behoorlijk slecht en blijft vooral niet goed zitten bij het sporten (omdat je gaat zweten en dan laat het los).
Beter koop je gewoon de dure van Hansaplast ofzo.
Hahaha ze zijn 1x via school geweest,een of andere kerstshow.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:30 schreef PureEvil het volgende:
jaja, maar het gaat er niet om wat JIJ leuk vind annastesia (en anders stuur je ze daarheen met opa/oma/ of je broer of zus ofzo? )Mijn kids vonden het helemaal geweldig in het dolfinarium,, is nu 2 jaar gelden, en ze hebben het er nog steeds over ! ze zijn nu 7 en 5.
Met een paar bedoel ik nú 10.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:17 schreef tomaat52 het volgende:
Misschien straks nog een paar doosjes met schroeven.
Aanbouw. Latten vastschroeven waar de gipsplaten aan komen.quote:
ik werk op een buitenfestival, ik denk dat het geen 3 dagen houd ;-). Als je het meerdere dagen laat zitten trek je ook je huid mee. Dus dat word vaak vervangen. Tenzij iemand tips heeft?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:55 schreef Qwea het volgende:
Tape kan 3 weken blijven zitten. Ben toen 8 weken ingetaped geweest. Alleen liet ik het elke 2 weken vervangen vanwege de goorheid
Op het plafond?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ducktape om tomaat52 vast te plakken op het plafond, en nieuwe bitten want ze tanden liggen eruit door de verbouwing
Had hij beter de kit kunnen kopen...werkt beter dan de tape.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ducktape om tomaat52 vast te plakken op het plafond, en nieuwe bitten want ze tanden liggen eruit door de verbouwing
Fixed met spaanplaatschroevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Op het plafond?Aan het plafond bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |