Die passen dan waarschijnlijk niet op mijn keukenblok, steekt er een heel stuk uit in mijn woonkamer.....nog meer blauwe plekken door het stoten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:57 schreef Cat22 het volgende:
Misschien verkoopt de Action wel aanrechtbladen.
zo te zien op zaterdag, staan nu nieuwe aanbiedingenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:42 schreef CindieY het volgende:
Op welke dag verschijnen eigenlijk altijd de weekaanbiedingen en de 100 nieuwste artikelen?
De Belgische aanbiedingen staan er altijd op woensdag al op. En de top 100 wordt soms dagelijks aangepastquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:59 schreef sproetjes het volgende:
als je op action.be kijkt dan al op donderdag(zijn namelijk ook al vanaf donderdag te verkrijgen in belgië tegenover op maandag hier in NL)
de action bij mij heeft alleen geen whitboard markersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:23 schreef Qwea het volgende:
Oeh! Action heeft whitboard muurstickers. 3 per pak. Heb er 2 pakken meegenomen. Vet handig! Heb er 1 op mijn koof geplakt
Prima kwaliteit vind ik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef kvd het volgende:
Zijn die fleese-dekens van een beetje goede kwaliteit? Of pluizen ze erg snel?
quote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de action bij mij heeft alleen geen whitboard markers
daar kwam ik eigenlijk alleen voor, alleen zat er ineens een leuke bloempot in mijn mandje
maar eenmaal bij de kassa stond er ineens zo'n enorme rij, dat ik heel asociaal de mand de mand heb gelaten en de winkel ben ontvlucht
ik kom m in rustiger tijden wel weer ophalen.
hebben jullie dat ook wel eens: kom je de winkel binnen staan er enorme rijen bij de kassa en als je dan eenmaal aan uitchecken toe bent is er niemand meer te zien en ook omgekeerd
of je haalt die stickers van 1,59 daar zit een marker bijquote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar kwam ik eigenlijk alleen voor, alleen zat er ineens een leuke bloempot in mijn mandje
maar eenmaal bij de kassa stond er ineens zo'n enorme rij, dat ik heel asociaal de mand de mand heb gelaten en de winkel ben ontvlucht
hebben jullie dat ook wel eens: kom je de winkel binnen staan er enorme rijen bij de kassa en als je dan eenmaal aan uitchecken toe bent is er niemand meer te zien en ook omgekeerd
Thanks. Van de week dan toch nog maar eens een keertje heen. Zal 3 keer binnen nog geen week iets te veel van het goede zijn?quote:
Van de week liep ik er weer eens rond en binnen nog geen 5 minuten tijd werden er 3 kassa's extra geopend. Bereidde me dus al voor op een wachtmomentje bij de kassa maar toen ik daar eenmaal kwam stond er helemaal niemand meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Andere pot kopen.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:16 schreef fotostarter het volgende:
Gisteren van die toiletblokken gehaald. Zijn die hangertjes te kort
Inmiddels een paar keer geschilderd, prima setje penselenquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als het de penselen zijn die ik eind vorig jaar bij de action kocht, kan ik je melden dat die een roemloos einde in de kliko gevonden hebben.
die krengen bleven haar afgeven en ze schilderden niet fijn.
ik heb er wat geld tegenaan gegooid en heb wat prijzigere bij de pipoos gehaald.
dan maar wat duurder, maar iig geen frustratie
ja maar wat schilder je dan? bij mij ging het om heel gedetaileerd gedoe. dat ging echt niet met de penselen van de actionquote:Op zondag 24 juli 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inmiddels een paar keer geschilderd, prima setje penselenIk weet even niet meer of ik meer soorten penselen gezien heb of alleen deze die ik gekocht heb.
Ik hoop het.quote:Op zondag 24 juli 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
komt er trouwens nog wat leuks in de aanbieding, komende week?
Met acrylverf kan ik met deze prima in details werkenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar wat schilder je dan? bij mij ging het om heel gedetaileerd gedoe. dat ging echt niet met de penselen van de action
Een ventilator voor een tientjequote:Op zondag 24 juli 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
komt er trouwens nog wat leuks in de aanbieding, komende week?
Geweldige aanbieding die meteen overal uitverkocht zal zijn gezien het prachtige weer nu en de komende dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |