Gelukkig heb ik toch Action messenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Houten snijplanken nemen vloeistoffen op, en zijn dus het minst hygiënisch. Vandaar dat in professionele keukens staan ook altijd kunstof snijplanken staan.
Glas kan ook, maar dat is inderdaad slecht voor messen, en gaat snel kapot als je er onhandig mee omgaat.
Toch wel een vrij hoog 'wij van wceend'-gehalte. Ze verkopen namelijk....quote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk, hier zeggen ze het ook:
http://www.aalborg-massiv.dk/NL/hyg.asp
als het de penselen zijn die ik eind vorig jaar bij de action kocht, kan ik je melden dat die een roemloos einde in de kliko gevonden hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Gister acrylverf, doeken en penselen gehaald. Penselenset van 1,99 lijkt bij het eerste gebruik prima om mee te schilderen. Ben benieuwd hoe de penselen opdrogen en hoe ze hierna bruikbaar zijn. Voor nu lijkt het een prima aankoop
Ja, mislukte bokkepootjes.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:01 schreef The_Hives het volgende:
rest pootjes zijn toch gewoon bokkepootjes?
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 centquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
Ik kwam op vakantie in Oeganda een Oegandees tegen met hetzelfde Action t-shirt dat ik op dat moment aan hadMeteen maar een foto met elkaar gemaakt
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij heeft het shirt waarschijnlijk zelf in elkaar genaaid (voor 10 cent)
quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Nee, hij had in België gestudeerd en was er met zijn Belgische vriendin, maar dan nog, dat verwacht je niet zover van huisquote:Op woensdag 20 juli 2011 16:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |