Ja,Katsuhiro Ohtomoquote:
Nog veel meer moeite om er Steamboy onder te vinden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Je moet moeite doen om Audrey daaronder te vinden
Ik vroeg me al af of je om jezelf moest lachen of om de hoed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
Nog veel meer moeite om er Steamboy onder te vinden...
Ik heb het idee dat ik iets heb gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nog veel meer moeite om er Steamboy onder te vinden...
Klopt tot zover helemaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef Sands het volgende:
I= Gun Crazy
II= Mean Girls
III=
IV=
V=Godzilla (denk ik)
VI=The Man From Nowhere
CL__AA?
3=The Blair Witch Project?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je zoekt die ene die dat gedoe zo populair heeft gemaakt.
Je l staat verkeerd, maar die zoeken we inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:43 schreef Gillingham het volgende:
Clapan, geen idee hoe ze met de voornaam heet.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Aan het embleem te zien is het een Chinees leger, of heeft het daar niks mee te maken?
![]()
Nét íets minder letterlijk, maar fair enough. Armie Hammer om precies te zijn.quote:
Stand Juli 2011:quote:
Ik draai nog niet zolang mee, ik wist niet dat hij al langs geweest was.quote:
Jij en nog niet lang meedraaien bij FMT?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik draai nog niet zolang mee, ik wist niet dat hij al langs geweest was.
SamuelofSEK +1
Toch die OP maar eens doorlezen!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:03 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jij en nog niet lang meedraaien bij FMT?
Doe maar +2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |