durf ik niet denk ik ....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:03 schreef Aneurysma het volgende:
Als je dit echt gaat doen. Zorg voor film of foto en maak het hier exclusief openbaar.
Nee MacDonalds is de downie versie van McDonald'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Mc Donlands? Is dat de downie versie van de MacDonalds?
Als ik McDonlands was zou ik daar ook voor zorgen. Ze hebben meer dan genoeg geld en diervriendelijkheid is duidelijk een zwakke plek waar veel imagoschade vandaan kan komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:15 schreef Remzz het volgende:
Keuringsdienst van Waarde is een keer langs geweest, McDonald's kwam opvallend positief eruit:
http://player.omroep.nl/?aflID=8030954&kanaal=tvopjepc.nl
Als het e trouwens echt om het feit gaat of er alleen rundvlees inzit, koopnje beter 2 hamburgers plain en zonder brood. Deze kan je dan laten testen in een lab. Dit is de meest zekere methode denk ik. Wil je het goed doen moet je steekproeven door het land nemen en blijven nemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:01 schreef tinoz het volgende:
Kwam er net op dat ik misschien eerst beter kan kijken of ik via een legaal kanaal een blik zou kunnen werpen in de stallen van de Mc. voor ik dat stieken doe. Weet niet of dat de stallen voor publiek toegankelijk zijn of waar ze staan.
Ze hebben een reclamespotje gemaakt om de geruchten tegen te gaan dat ze vlees van Kangeroes zouden verwerken in hun "producten" dus zou het kunnen dat ze het fijn vinden als mensen het tegenbewijs zouden kunnen zien ?
Fokkers hier die bij de Mc werken / werkten en dan niet in keuken maar in de vlees-verwerkings filialen ?
Wat kan ik verwachten in die stallen en hoe kom ik er binnen zonder te moeten infiltreren![]()
Dit, naast het feit dat je daar natuurlijk nooit binnenkomt. Misschien is het niet eens zo dieronvriendelijk maar lekker zal het niet zijn. Bovendien is het gewoon productiewerk dus waarschijnlijk worden die beesten gewoon op een lopende band gezet waarbij die beesten zorgvuldig automatisch worden geslacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef dreamzk het volgende:
Succes met de stallen van McDonalds te vinden in Nederland. Al die beesten komen uit zuid-amerika
Ach, ik heb er net nog eentje achter de kiezen, smaakte voortreffelijk. Als ik daarom een retard ben, so be itquote:
Het was jouw taak om die koeien persoonlijk elke dag te knuffelen toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef ivar92 het volgende:
In duitsland staat een runderslachterij/verwerking waar de burgers vandaan komen... Puur rundvlees dus... Zelf aan t werk geweest
Je mist m'n puntquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nee MacDonalds is de downie versie van McDonald's
Ga jij altijd naar die in Duiven?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Mc Donlands maakt echt bazenburgers
Volfens mij ging dat verhaal dan ook in australie nadat die beesten bij grote hoeveelheden werden afgeschoten ivm plaagachtige vormen. Dacht ik tenminste.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef Morrigan het volgende:
Als ze stiekem kangoeroevlees instoppen, dan zouden ze dat doen omdat dat goedkoper zou zijn dan rundvlees en dat laatste betwijfel ik. Daarnaast kan McDonalds het niet permitteren als men achterkomt dat hun hamburgers niet voor 100% uit rundvlees bestaat. Zo leugen komt natuurlijk veel sneller uit dan wanneer het om de plaatselijke snackbar gaat. Ook omdat bij de snackbar minder controle plaatsvind. Genoeg mensen die McDonalds kapot willen maken, terwijl die snackbar daar veel minder last van heeft.
nou hier in de straat word de snackbar vaker kapot gemaakt dan de McDonald's hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:46 schreef Morrigan het volgende:
Als ze stiekem kangoeroevlees instoppen, dan zouden ze dat doen omdat dat goedkoper zou zijn dan rundvlees en dat laatste betwijfel ik. Daarnaast kan McDonalds het niet permitteren als men achterkomt dat hun hamburgers niet voor 100% uit rundvlees bestaat. Zo leugen komt natuurlijk veel sneller uit dan wanneer het om de plaatselijke snackbar gaat. Ook omdat bij de snackbar minder controle plaatsvind. Genoeg mensen die McDonalds kapot willen maken, terwijl die snackbar daar veel minder last van heeft.
Ronald McDonald die onder een alias op forums post.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Mensen die denken dat er iets anders dan rundvlees in mc patties zit
Tevens QFT.quote:
Ja dat is het. Hb vlees is goedkoop vlees. Kijk zelf wat je ervoor betaald bij ah. Ik gok dat bedrijven als mc d max 2 euro per kilo kwijt zijn. Alleen varkensvlees of plantaardige producten zouden het een stuk goedkoper maken, maar dat is weer reteeenvoudig te ontdekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Ronald McDonald die onder een alias op forums post.
[..]
Tevens QFT.
Haha ik doelde meer op kleur-, conserverings- en smaakstoffen etc.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ja dat is het. Hb vlees is goedkoop vlees. Kijk zelf wat je ervoor betaald bij ah. Ik gok dat bedrijven als mc d max 2 euro per kilo kwijt zijn. Alleen varkensvlees of plantaardige producten zouden het een stuk goedkoper maken, maar dat is weer reteeenvoudig te ontdekken.
Conserveermiddelen is vrij zinloos; het wordt bevroren bewaard.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Haha ik doelde meer op kleur-, conserverings- en smaakstoffen etc.
Maar inderdaad ze hebben voor veel van de producten een goede kwaliteitsstandaard aangezien zaken als broodjes en vlees allemaal van McDonnalds leveranciers komen.
Ik heb in Turkije wel eens meegemaakt dat er flinke plakken geconfeite (gesuikerde) komkommer op mijn Big Mac zaten in plaats van augurk.
Niet-te-hachelen.
Ik kan me nog die film 'Super Size Me' herinneren waarin als experiment terzijde ook een zelfgemaakte hamburger en een Mc burger onder elk een aparte stolp werden gezet.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Conserveermiddelen is vrij zinloos; het wordt bevroren bewaard.
Kleurstoffen zijn ook niet noodzakelijk. Smaakstoffen ook niet daar zijn de sausen voor. Bestel maar eens een hamburger plain; droog broodje met gewoon een plakkie platgeslaen gehakt. Imo hebben ze weinig reden om te kloten met hun producten. Levert weinig op aangezien alles al goedkoop is, en als het uitkomt ben je de sjaak.
Ik denk dat de vleespattie vrij dun en vet is. Het brood is erg droog, en ketchup enzo conserveert natuurlijk wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 03:05 schreef Smulbaard het volgende:
[..]
Ik kan me nog die film 'Super Size Me' herinneren waarin als experiment terzijde ook een zelfgemaakte hamburger en een Mc burger onder elk een aparte stolp werden gezet.
tegen de tijd dat de zelfgemaakte burger een morbide wildgroei van schimmel en rot was zagen zag het McDonnalds meal er nog vers uit.
Dat werd overigens toegeschreven aan conserveringsmiddelen maar allicht zijn de regels anders in Amerika en het is ook nog mogelijk dat de Mc burger gewoon al veel minder bacteriën bevatte.
Iemand proberen belachelijk te maken door hem te wijzen op zijn fouten maar zelf ook een epic failure begaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Mc Donlands? Is dat de downie versie van de MacDonalds?
die vrachtauto's zijn meer als reclame bord. Op de broodjes na komt alles van de mac per pijpleiding binnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef tinoz het volgende:
ik heb ook een reportage gezien over rundvlees wat uit Afrika kwam. Het werd verkocht als Nederlands of Amerikaans ofzo omdat de consument het anders niet zou kopen
Ik zag welleens van die vierkante vrachtwagens van de Mac en denk dan , waar zou ie naar toe gaan. Ik heb ook nog nooit een vrachtwagen zien lossen bij de Mc in Breda allee toevallig bij het tankstation ....
Dat was denk ik keuringsdienst van waarde. Werd volgens mij verkocht bij ah.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:59 schreef tinoz het volgende:
ik heb ook een reportage gezien over rundvlees wat uit Afrika kwam. Het werd verkocht als Nederlands of Amerikaans ofzo omdat de consument het anders niet zou kopen
Ik zag welleens van die vierkante vrachtwagens van de Mac en denk dan , waar zou ie naar toe gaan. Ik heb ook nog nooit een vrachtwagen zien lossen bij de Mc in Breda allee toevallig bij het tankstation ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |