Dat is een drogreden zondere verdere informatie over de groepssamenstelling.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:01 schreef BigSmurf het volgende:
Als 89% faalt, is het niveau gewoon te hoog, klaar.
Punten kun je niet cum laude halen.quote:Heb al 4 mensen alleen al van mijn werkgroep die gewoon 54 punten hebben, waarvan eentje zelfs cum laude
Dat BSA komt niet door deze enkele cursus. De propedeuse moet een filterende werking hebben, en dat bereik je niet door studenten te pamperen.quote:Voor hun geen ramp, voor anderen het verschil tussen BSA en geen BSA.
Vind het geen probleem om moeite te moeten doen voor een opleiding, maar ik vind het belachelijk dat je op deze manier kan blijven hangen op één vak.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef GlowMouse het volgende:
Wees blij dat je diploma zo nog wat waard is.
Dat is een opmerking die iedere boerenlul met een beetje gezond verstand snapt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef GlowMouse het volgende:
Dat is een drogreden zondere verdere informatie over de groepssamenstelling.
Vakken wel, wat zoiets betekent als dat ze negen vakken met een 8 of hoger gehaald hebben in één keer, maar voor Marketing twee keer falen. Opvallend, niet?quote:
Correct, maar er is een verschil tussen pamperen (wat ik niet wil) en het niveau zo hoog leggen dat de eerste cursus om en nabij de 80% faalt, en bij de herkansing 89%.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:06 schreef GlowMouse het volgende:
Dat BSA komt niet door deze enkele cursus. De propedeuse moet een filterende werking hebben, en dat bereik je niet door studenten te pamperen.
Nee, vakken ook niet. Daarnaast zegt dit argument ook niet veel: je weet niet hoeveel moeite diegene in dit vak heeft gestoken relatief tov de andere vakken, en of dezelfde kwaliteiten getoetst worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:11 schreef BigSmurf het volgende:
Vakken wel, wat zoiets betekent als dat ze negen vakken met een 8 of hoger gehaald hebben in één keer, maar voor Marketing twee keer falen. Opvallend, niet?
Dan heeft bijna 29% het vak gehaald. Als de helft door het bsa afvalt, heb je een mooi slagingspercentage van 58% onder de overblijvers.quote:Correct, maar er is een verschil tussen pamperen (wat ik niet wil) en het niveau zo hoog leggen dat de eerste cursus om en nabij de 80% faalt, en bij de herkansing 89%.
Bedankt voor het uitzoeken. Ga de docent wel mailen, kijken of hij reageert.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb nog even bij dezen en genen geïnformeerd over de inschrijvingsverplichting voor de inzage, en ze doen dat juist zodat alleen diegenen die daadwerkelijk iets willen leren komen opdagen, en ze weten hoeveel/wie er komen. Het voorkomt dat mensen die toevallig in de buurt zijn even langskomen om over het punt te zeuren.
Je zou kunnen zeggen dat twee keer langskomen een te grote drempel is en in beroep gaan zodat je alsnog een inzagemoment krijgt. Je kunt ook proberen de docent tijdig te mailen met uitleg waarom je niet langs wilt komen voor de inschrijving en hopen dat hij zijn mail leest.
Heerlijkquote:
Ja, klopt. Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig mijn organizer eerder links laat liggen, maar toch vind ik het soms fijn, haha.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:00 schreef GlowMouse het volgende:
Muts, dan moet je nog twee dingen bijhouden en kijken of niks overlapt.
AZ? Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:49 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Tentamens staan al in mijn Google Agenda & de colleges ook. Ik vind het alleen niet zo leuk om van 8.45 - 10.30 in AZ te zitten en daarna van 10.45 - 12.30 in WZ. Dat is kei ver wandelen!
Ja, dat is een nieuw gebouw: Academia.quote:
Oh waar de student desk zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is een nieuw gebouw: Academia.
quote:Beste Studenten,
Er is veel commotie over het herexamen van Marketing 1. Alle mails die jullie sturen komen ook in mijn inbox en ik vind het grappig dat direct de fout wordt gezocht bij het examen of de docenten. Misschien is het verstandig om eerst eens aan zelfreflectie te doen. Over het examen kan ik het volgende zeggen. Deze was qua opzet identiek aan het gewone examen. De onderwerpen van de MC vragen waren hetzelfde en er zat in de open vragen net als vorige keer een (voor mij inziens makkelijkere) vraag over de distributiekengetallen. Daarnaast hebben dezelfde mensen het examen nagekeken. De reden dat maar een klein percentage het herexamen heeft gehaald zou ook kunnen liggen aan de capaciteiten van deze studenten voor het vak marketing. Niet voor niets heeft het overgrote deel de eerste zit van het examen ook niet gehaald en waren daarom gedwongen tot deze herkansing. Ik heb de eerste keer ook geen commentaar gehad toen ruim 60% het vak wel had gehaald. De kans was groot geweest dat als deze studenten wederom hadden deelgenomen het slagingspercentage weer 60% was geweest. Kwaliteit komt namelijk altijd boven drijven al is het soms moeilijk te accepteren als blijkt dat je bepaalde kwaliteiten ontbeert. Dit geldt voor mij want ik heb ook mijn tekortkomingen, maar net zo goed voor jullie. Ik kan me je frustratie goed voorstellen zeker als dit consequenties voor je heeft, maar de cijfers blijven zoals ze zijn, want je moet een diploma verdienen en niet krijgen zoals bij Inholland. Ik zou zeggen kom naar de inzage en daar kun je dan met eigen ogen zien waarom je niet meer punten gekregen hebt. Ik ben me er van bewust dat de inzage in juli is, maar dat is de enige mogelijk aangezien we verplicht zijn volgens de regels om de inzage te laten plaatsvinden binnen 6 weken na het examen en ik ga niet voor iedereen individueel een inzage plannen.
quote:want je moet een diploma verdienen en niet krijgen zoals bij Inholland
6 keer 28 uur. Heb je serieus zoveel uur in een eerstejaars vak gestoken zonder het te halen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:32 schreef BigSmurf het volgende:
Dat heb ik dus wel, als enige vak samen met Wiskunde 1, en daarom vind ik het zo idioot.
Als het nou om Microeconomie, Accounting 1 of Management & Informatie was gegaan, dan had ik het begrepen, daar heb ik relatief gezien geen flikker voor uitgevoerd, maar die heb ik allemaal gewoon gehaald met respectievelijk een 7, 6,5 en 7.
Marketing heb ik, evenals in Wiskunde, echt dik veel tijd ingestoken vergeleken met die vakken, en twee keer niet gehaald. Wiskunde kan ik nog inkomen, is een tweebloksvak en voor veel meer mensen een lastig vak als je nooit Wiskunde B gehad hebt (zoals ik), maar een vak als Marketing, sorry, ik blijf van mening dat het nergens op slaat.
[..]
Bedankt voor het uitzoeken. Ga de docent wel mailen, kijken of hij reageert.
Omdat het geen 'echt' corps is word je geen lid? Ben je er echt zo één?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:41 schreef wimjongil het volgende:
Ik ga volgend jaar dus in Tilburg studeren en ik zit een beetje te kijken naar verenigingen. Natuurlijk word ik lid van Magister JFT, misschien ook van ELSA, maar ik zou ook wel van een echte gezelligheidsvereniging lid willen worden. Nou stuit mij het een beetje tegen borst dat Olof geen "echt" corps is, anders was ik daar hoogstwaarschijnlijk lid van geworden. Nu zit ik naar Lacoste te kijken, omdat ik toch eigenlijk wel wil sporten (niet heel intensief, maar ik wil niet na een jaartje studeren een vadsige student zijn zeg maar). Iemand daar ervaringen mee? Of andere aanraders?
Nee, maar het klinkt wel een beetje wanna-be moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat het geen 'echt' corps is word je geen lid? Ben je er echt zo één?!
quote:kwaliteit komt namelijk altijd boven drijven al is het soms moeilijk te accepteren als blijkt dat je bepaalde kwaliteiten ontbeert. Dit geldt voor mij want ik heb ook mijn tekortkomingen, maar net zo goed voor jullie. Ik kan me je frustratie goed voorstellen zeker als dit consequenties voor je heeft, maar de cijfers blijven zoals ze zijn, want je moet een diploma verdienen en niet krijgen zoals bij Inholland.
Die 20% was inderdaad niet correct, ben het na zijn mail gaan nakijken en was inderdaad zo'n 55 - 60%. Waarom ik met 20% in m'n hoofd zat weet ik niet. Wel een beetje faal, in frustratie foute percentages posten zonder te checken, moet ik toch maar afleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:02 schreef GlowMouse het volgende:
Dat 60% het tentamen in 1x heeft gehaald, is heel anders dan wat BigSmurf zei (20%).
Verder wel een mooie mail.
Jup, samen met Wiskunde als enige twee vakken, en beide niet gehaald. Vakken als microeconomie, accounting en de E&I vakken heb ik per vak nog niet eens in totaal 28 uur aan besteed, en makkelijk gehaald. Opmerkelijk, maar helaas waar, dacht niet voor niets van te voren dat Marketing een eitje moest gaan worden met de tijd die ik erin gestoken had, dat was ook een beetje de reden waarom ik vanmiddag zo pissig was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
6 keer 28 uur. Heb je serieus zoveel uur in een eerstejaars vak gestoken zonder het te halen?
Dat is inderdaad wel vrij opmerkelijk. Wie is de docent trouwens?
En waarom vind je marketing nergens op slaan? Je kunt met jullie bachelor toch ook de marketing kant op gaan? Of verwar ik me met business studies oid?
Ik zal het doorgeven, want uit evaluaties komt zoiets niet naar voren. Misschien kunnen de vakken dan 6x zo groot worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:22 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Vakken als microeconomie, accounting en de E&I vakken heb ik per vak nog niet eens in totaal 28 uur aan besteed, en makkelijk gehaald.
Evaluaties vul ik altijd zo eerlijk mogelijk in, heb bij micro en accounting ook aangegeven dat ik het niveau niet al te hoog vond. Maar dat zal bij anderen wel weer anders zijn. Of je het doorgeeft moet jij weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, want uit evaluaties komt zoiets niet naar voren. Misschien kunnen de vakken dan 6x zo groot worden.
Zakkenwassertje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven, want uit evaluaties komt zoiets niet naar voren. Misschien kunnen de vakken dan 6x zo groot worden.
Kijk, daar heb ik wat aan. Ga het checken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Staat dat niet bij de vakomschrijving van marketing 2? Vaak geven ze verplichte voorkennis daar aan.
Hm kan me niet voorstellen dat je het niet mag doen.. bij de MTO vakken vragen ze ook voorkennis van de eerdere MTO-vakken.. maar ik ken zat mensen die MTO-D gevolgd hebben toen ze B en C nog moesten herren geloof ik. Gewenste voorkennis is volgens mij meer een soort waarschuwing voor jezelf: vak zal misschien iets moeilijker voor je zijn als je de stof van een eerder vak niet voldoende beheerst.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:48 schreef BigSmurf het volgende:
Alvast een vraag voor volgend jaar, mag je nou per se de tweede vakken niet doen als je de eerste vakken niet gehaald hebt? Dus als ik Marketing 1 niet heb gehaald, mag ik Marketing 2 dan per definitie niet doen? Of mag ik ze gewoon allebei doen als de examencommissie daar toestemming voor geeft?
Nu doet ie het bij mij ook weer. Misschien waren ze bezig met updaten ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:26 schreef GlowMouse het volgende:
http://mystudy.uvt.nl/it1(...)c=FEB&vakcode=328029werkt gewoon.
Dus je wil liever een tentamen binnen kunnen gokken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:13 schreef BigSmurf het volgende:
Ik blijf erbij, als je geen MC tentamen wil geven zonder gokcorrectie toe te passen, geef dan gewoon open vragen.
Ben lid geweest van Plato en genoeg feesten van Olof en Vidar meegepakt. Ook van bijna elke studievereniging wel feestjes meegepaktquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:58 schreef wimjongil het volgende:
Maar heeft er iemand ervaring met Tilburgse studentenverenigingen?
Je snapt m'n punt niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus je wil liever een tentamen binnen kunnen gokken?
Stel je hebt een tentamen van 32 vragen. En je weet er 12 (:')!) zeker. En dus 20 niet. Die 20 gok je blind. O.b.v. 4 mogelijkheden heb je er gemiddeld 5 goed. 5+12=17. Meer dan de helft. Voldoende resultaat dus?
Lijkt mij een oneerlijk en slecht plan. Verder zie mail van je docent marketing met diploma's weggeven e.d.
Ergens vind ik dat je gelijk hebt, maar als je de stof goed beheerst dan zijn ook meerkeuzevragen geen probleem. En daarmee slaat slaat deze docent de spijker op zijn kop. Daarnaast kun je ook blij zijn dat je geen assessments krijgt, een echte vent zou individuele assessments afnemen en ik weet zeker dat dit de kans op slagen niet positief zou beïnvloedenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet.
Ik vind dat wanneer je als docent zijnde niet wil dat studenten kunnen gokken, je gewoon geen MC tentamen moet geven. Een gokcorrectie vind ik een schrale manier om toch een MC tentamen af te kunnen nemen, alleen omdat je weinig nakijkwerk wil hebben. Wees dan een vent en geef een tentamen met enkel open vragen, dan speelt geluk namelijk in z'n geheel geen rol.
Ja ehm wat jij van die verenigingen vond? Voor- en nadelen ervan enzo?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben lid geweest van Plato en genoeg feesten van Olof en Vidar meegepakt. Ook van bijna elke studievereniging wel feestjes meegepakt.
Alleen over d'Artagnan kan ik helemaal niets vertellen. Bestaat dat eigenlijk nog?
Wat wil je weten?
Ik ben wel blij dat ik afgelopen jaar zoveel MC tentamens heb gehad (geen enkele open vraag). Ik ben namelijk bang dat docenten er echt heel lang over gaan doen als ze van alle 1ejaars psychologiestudenten tentamens met open vragen moeten nakijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Je snapt m'n punt niet.
Ik vind dat wanneer je als docent zijnde niet wil dat studenten kunnen gokken, je gewoon geen MC tentamen moet geven. Een gokcorrectie vind ik een schrale manier om toch een MC tentamen af te kunnen nemen, alleen omdat je weinig nakijkwerk wil hebben. Wees dan een vent en geef een tentamen met enkel open vragen, dan speelt geluk namelijk in z'n geheel geen rol.
Elke vereniging is mooi maar het is gewoon soort zoekt soort. Ik zou nooit lid worden van Olof omdat ik daar niet kakkerig genoeg voor ben en geen nek in mijn mat wil.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja ehm wat jij van die verenigingen vond? Voor- en nadelen ervan enzo?
Waarom ben je lid-af bij Plato? Afgestudeerd?
Hartstikke bedankt! Tsja kakkers bij de corpora heb je natuurlijk wel altijd, al hoor ik dat er ook "gewone" mensen bij zitten. Maar dat zoek ik in de TIK-week even uitquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Elke vereniging is mooi maar het is gewoon soort zoekt soort. Ik zou nooit lid worden van Olof omdat ik daar niet kakkerig genoeg voor ben en geen nek in mijn mat wil.
Vidar heeft de beste (open) feesten van Tilburg. Alleen zou ik alleen al geen lid worden om het roeien en de locatie. Ver fietsen en het eerste jaar verplicht roeien, nah.
Plato was mooi voor 1 jaar. Ben dat eerste jaar vrij actief geweest en was overal bij. Leuk jaar, alles is nieuw. Het tweede jaar kom je erachter dat elke activiteit elk jaar precies hetzelfde wordt georganiseerd en de feesten eigenlijk altijd identiek zijn. Ik ging ook niet bij een dispuut omdat ik dan wel weet hoe het gaat (zelfkennis). Dan houdt het na een jaar wel een beetje op.
Als je bij de TIKweek bent krijg je een algemeen beeld van de vereniging. Handig als je ergens bij wil gaan. Na de TIK is er een open tijd waarbij je nog eens terug kunt gaan naar je vereniging naar keuze.
Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Degenen die willen beweren dat een MC tentamen makkelijker is dan een open vragen tentamen hebben duidelijk nog nooit een goed MC tentamen gemaakt.. Ik ken mensen die MC tentamens altijd moesten herren omdat ze die zo moeilijk vonden, terwijl ze de open vragen tentamens altijd goed maakten.
Ze maken die antwoordmogelijkheden toch wel zo dat je het wel erg goed moet kennen, wil je het juiste antwoordalternatief kiezen. Best lastig, op een gegeven moment blijf je aan het twijfelen >.<.
Volgens mij is er geen flikker aan, maar ik ga welquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een mailtje gehad voor graduation day. Is dat de moeite waard voor een bachelor? Of kan ik hem net zo goed ophalen in de bieb?
3 oktober pas. Maar ik kreeg nu al een mail om me zsm aan te melden. Wanneer mogen jullie?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen flikker aan, maar ik ga wel
Wanneer is het bij jullie?
13 oktoberquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 oktober pas. Maar ik kreeg nu al een mail om me zsm aan te melden. Wanneer mogen jullie?
Welk jaar zat je, 1e toch? Ik heb het iig over de afgelopen tijd (want de rest is me iets te lang geleden om er nog veel zinnigs over te kunnen zeggenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.
Naar mijn mening zijn de MC tentamens dus niet echt geweldig..
Ik ga er ook van uit dat alles de komende jaren moeilijker gaat worden, maar tot nu toe waren veel MC vragen gewoon te beantwoorden zonder goed te leren en met een beetje goed gokken, is dan bijna elk tentamen zo te halen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:07 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk jaar zat je, 1e toch? Ik heb het iig over de afgelopen tijd (want de rest is me iets te lang geleden om er nog veel zinnigs over te kunnen zeggen) dus 3e jaar bachelor / 1e jaar master
. Maar in de master moet je dan ook nog eens veel meer stof in korte tijd leren dan voorheen, dus dat speelt mss ook mee XD.
Of misschien ben je wel gewoon heel slim.
Dat gebeurt ook net zo makkelijk met open vragen tentamens, dat je goed leert en toch maar een matig punt haalt. Tentamens zijn gewoon zuur.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:11 schreef Tinkerbel_7 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar alleen maar MC tentamens gemaakt en heb het zo vaak meegemaakt dat ik echt te weinig deed voor een vak en dan nog een 8 haalde voor het tentamen. Voor een vak (ontwikkelingsleer) had ik juist echt goed geleerd; het hele boek gelezen, alle colleges gevolgd etc. en daar had ik toen een 6.5 voor het MC tentamen.
Naar mijn mening zijn de MC tentamens dus niet echt geweldig..
idd; dat was echt het meest simpele tentamen ooit! Ik ging eigenlijk voor de herkansing, had niks geleerd maar toch een 7.5quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook net zo makkelijk met open vragen tentamens, dat je goed leert en toch maar een matig punt haalt. Tentamens zijn gewoon zuur.
Maar MC kan zo z'n voordelen hebben ja.. ik had voor pychopathologie bijvoorbeeld een 8 ofzo, had het boek nieteens, en als ik wat beter geleerd had dan was het een 9.5 geweest, vanwege de 7 a 9 vragen over de DSM-IV, waar ik echt niks vanaf wist![]()
Bedankt Friekquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
Complexiteit, wellicht een tip voor je: via Woning In Zicht (de woningcorporatie in Tilburg, zie hier) is er ook een lotingsysteem. Zelf zit ik al een tijdje te reageren op kleine studio's. Inschrijfkosten zijn wel 12,50 euro, maar goed.
Er is ook een directe link, maar die weet ik niet uit mijn hoofd. Zal vanavond ff kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:45 schreef Pranjicc het volgende:
Net welkomsbrief gehad, maar ik kom niet in mijn mail. ( http://www.uvt.nl/mail/student )
Ik krijg:
Fout tijdens het verbinden met stumail.uvt.nl:1011.
SSL-peer rapporteert onjuiste berichtauthenticatiecode.
(Foutcode: ssl_error_bad_mac_alert)
Ligt dit dan aan mij of zit er iets bij die site fout?
Kijk, dan is zo'n meeloopdag goed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Pranjicc het volgende:
Merci. Ja, het is heel anders dan psychologie lijkt me (ja, ik heb de profielfunctie gevonden op Fok). Ik werd overtuigd tijdens een meeloopdag.
Lijkt me niet. Bij elk ander vak, ook wat uit 2 delen bestaat, krijg je direct de 6 ECTS. Hij had het ook gewoon zelf kunnen controleren en het als 1 vak door kunnen geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:13 schreef automatic_ het volgende:
Dat ligt aan de administratie, niet aan hem.
Staat wellicht in de OER?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:18 schreef BigSmurf het volgende:
Okee, ik krijg dus net van een medestudent te horen die vandaag naar de uni is gegaan voor zo'n formulier om de tentamens van het tweede jaar aan te vragen, dat ze bij de studentenbalie zeiden dat de regel voor 45 ECTS is afgeschaft? En dat je dus gewoon alle tentamens van het tweede jaar mag doen, zonder toestemming van de examencommissie?
Iemand die hierover uitsluitsel kan geven? Want ik ben dus gisteren geweest en ik kreeg gewoon nog een formulier mee.
Ik kreeg mijn mto credits ook laterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Bij elk ander vak, ook wat uit 2 delen bestaat, krijg je direct de 6 ECTS. Hij had het ook gewoon zelf kunnen controleren en het als 1 vak door kunnen geven.
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn mto credits ook laterDat is ook gesplitst.
Dat was overigens na vier dagen en bij testtheorie had hij op BB gezet dat de ects soms vertraging hadden.
Dan zou ik even bellen naar de studentenbalie. Ook al moet je daar waarschijnlijk wel 20 minuten oid voor in de wacht staan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Staat ook gewoon de regel voor 36 - 45 ECTS nog in.
Je punten moeten voor 31 augustus binnen zijn als de uitreiking in oktober is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij dat het raar is dat er bij een tentamen dat ik 6 juni heb gemaakt nog steeds geen ECTS zijn toegekend. Beter schieten ze op voordat mijn diploma straks al is uitgedraaid.
Cijfers zijn op 17 juni bekend gemaakt. Ik vind het nogal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.
Klopt, maar het is gek als het al wel bij de resultaten staat (je cijfer) maar dat de ECTS er nog niet achter staanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:41 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Als de nakijktijd al drie weken is, dan is het toch niet raar als er na 5 weken nog geen punt verwerkt is door de administratie? Gebeurt zo vaak.
Tja... Denk even aan KliVa bij mijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Cijfers zijn op 17 juni bekend gemaakt. Ik vind het nogal.
http://www.tilburgunivers(...)ask/masterstudenten/quote:Op maandag 18 juli 2011 12:35 schreef hetzusjevan het volgende:
Weet iemand wat je allemaal moet doen als je afgestudeerd bent? Moet je dat zelf ook nog doorgeven aan de uni of hoe werkt dat?
Alles wat ik wilde wetenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
http://www.tilburgunivers(...)ask/masterstudenten/
Alsjeblieftquote:
Ik wist niet dat ie er was joh! Echt handig. Ipv dat ze even een grote link op de homepage maken naar dit onderdeel van de websitequote:Op maandag 18 juli 2011 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alsjeblieft
Ik ben de laatste tijd zo vaak op die site geweest i.v.m. mijn inschrijving. Ben benieuwd wanneer dat allemaal geregeld is
Mja, klopt! Ik kwam er toevallig uit via de Student Desk ofzo, maar het ziet er erg overzichtelijk uitquote:Op maandag 18 juli 2011 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie er was joh! Echt handig. Ipv dat ze even een grote link op de homepage maken naar dit onderdeel van de website.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |