Saai uit-je-hoofd-leer vak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel mooi, de rekenhuur (226 euro) bleek niet te kloppen: deze was 206 euro.De tering.
Maar goed, binnenkort weer eens inschrijven voor de vakken. Dit semester volg ik een vak extra: staatsrecht.
Het leek me wel interessant eerlijk gezegd. Daarbij is voor mij als geesteswetenschappertje enige voorzichtigheid gewenst bij onbekende terreinen.quote:
Vertel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef Complexiteit het volgende:
Wow net echt super chille kamer bekeken, ik denk dat ik er een hebFf kort nadenken nog
Ik heb helemaal niets gehad tot nu toe. Het enige wat ik heb, is de bevestiging bij mijn studieresultaten, dat ik 180ECTS heb. Ik heb mij dus ook niet op (hoeven) geven voor de uitreiking.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Auto heb jij eigenlijk een bevestiging oid gehad dat je je bachelor hebt gehaald? Of enkel die mail dat je zelf moest aangeven of je hem binnen had en je moest opgeven voor die uitreiking?
quote:Hoe vraag ik mijn bachelordiploma aan?
Als je alle verplichte vakken van jouw bachelordiploma hebt gehaald, wordt er door de Student Administration automatisch een bachelordiploma voor jou gemaakt. Je hoeft daar zelf ook geen aanvraag voor te doen. Op jouw Tilburg University e-mailadres krijg je vanzelf bericht dat je de bachelor behaald hebt, gevolgd door een uitnodiging voor de uitreiking.
quote:The Cisco AnyConnect VPN client is suitable for 64-bit versions of Windows XP, Vista and 7. Also the client is suitable for Mac (not compatible with Intel Snow Leopard (10.6.x) versions) and Ubuntu. (Note that LIS does not support Mac and Ubuntu.)
17m², vlakbij de uni met drie huisgenotenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vertel.
Hoe groot? Huisgenoten? Woonkamer? Centrum? Etc.
Er staat niks bij.. Maar er is wel een contactpersoon voor het Excellence Programme, alleen ik denk dat ik nog even wacht met mailen, aangezien ze die brieven misschien pas in augustus versturen ofzo..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:36 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, daar weet ik niets van. Google even op Student Desk UvT en kijk bij dat vragen gedoe. Misschien staat het daarbij...?
Dat is wel een handige manier! Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen. Ik heb niet echt problemen met Engels, maar toch merk ik altijd dat ik dingen minder snel opneem als ze in het Engels zijn geschreven..quote:Op zondag 31 juli 2011 23:37 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vorig jaar trouwens alle sheets vertaald van KGG omdat ik NL fijnere vindt om te leren en ik hoefde daarna weinig meer te doen haha.
Bij mij is het afgeschreven.quote:Op zondag 31 juli 2011 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Collegegeld bij iemand al afgeschreven? Dacht dat ze dat de 28e zouden doen. Heb echter nog steeds belachelijk veel geld op mijn lopende rekening staan.
+ 1quote:Op maandag 1 augustus 2011 03:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het vak is enorm interessant en wordt een aantal keer gegeven door de leukste docent(e) die ik tot nu toe voor psychologie heb gehad. De moeite waard om heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |