Daarom Gimp.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit plaatje maar eens te openen in photoshop CS5. Lukt je niet. In oudere versies lukt het je wel maar kan je het niet printen.
Wat voor melding geeft 'ie dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:15 schreef themole het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit plaatje maar eens te openen in photoshop CS5. Lukt je niet. In oudere versies lukt het je wel maar kan je het niet printen.
Deze kopieer machine is inderdaad aangesloten op het internet, en wie weet krijgt de politie wel een melding. Maar ik denk dat ze daar niet op in gaan, want iedere maloot weet dat je het toch niet goed geprint krijgt, of iig goede, niet te onderscheiden kwaliteit krijgt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks zijn die kopieermachines aangesloten op het internet en wordt er direct, bij constatering, een bericht naar de politie verstuurd met ip-nummer, lokatie, tijdstip, aantal pogingen en, indien bekend, de inlognaam vd gebruiker.
Het gaat erom dat je een poging gedaan hebt, wat zou kunnen impliceren dat je serieus vals geld wilt maken. En dat kan op andere manieren wel, dus reden genoeg om het verdacht te vinden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Deze kopieer machine is inderdaad aangesloten op het internet, en wie weet krijgt de politie wel een melding. Maar ik denk dat ze daar niet op in gaan, want iedere maloot weet dat je het toch niet goed geprint krijgt, of iig goede, niet te onderscheiden kwaliteit krijgt.
quote:
Ben er de komende 72 uur toch niet hehe, maar goed kleine kans natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:45 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je een poging gedaan hebt, wat zou kunnen impliceren dat je serieus vals geld wilt maken. En dat kan op andere manieren wel, dus reden genoeg om het verdacht te vinden.
Ik verwacht dat er binnen nu en 24 uur een agent bij je aanbelt.
Ja herken het, eigenlijk erger dan dat hij geen eurobiljetten kopieert hehe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:59 schreef FF het volgende:
Erger zijn kopiëermachines die geen hele pagina's kopiëren.
Die een marge van 5 mm langs de randen hebben waardoor je toch details mist die net op de randjes staan.
maar printen gaat dan nog niet als het goed is!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef moonmovies het volgende:
Heuy, afbeelding in Illustrator zetten, en dan het illustratorbestandje in photoshop zetten.
Gat in het systeem
Dan moet je niet printen vanuit photoshop.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:28 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
maar printen gaat dan nog niet als het goed is!
Tuurlijk wel. Je tekent een extra nulletje op een briefje van 500 en je hebt een briefje van 5000. Scheelt papier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:45 schreef moonmovies het volgende:
Ik snap sowieso niet wat het probleem is van het bewerken van geld. Mocht je de mogelijk hebben om geld levensecht te drukken, dan ga je er juist toch niks aan bewerken?
Wauw, nog geen eens aan gedachtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:48 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je tekent een extra nulletje op een briefje van 500 en je hebt een briefje van 5000. Scheelt papier.
Yup, daar zitten de wieltjes die het papier "pakken"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:59 schreef FF het volgende:
Erger zijn kopiëermachines die geen hele pagina's kopiëren.
Die een marge van 5 mm langs de randen hebben waardoor je toch details mist die net op de randjes staan.
Bij een goede 'printer' zit de kop voorbij de wieltjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:08 schreef markoning het volgende:
[..]
Yup, daar zitten de wieltjes die het papier "pakken"
mijn printer print, scant en kopieert sowieso briefjes van 100 antilliaanse gulden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
't is dus een kwestie van uitvinden welk bankbiljet hij niet kent. Een Russisch roebelbiljet misschien?
Nouja, dan open je 'm toch in paint en print je 'm vandaaruit...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef moonmovies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cs4 werkt ook niet trouwens, cs3 dacht ik wel
Nee, CS3 ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:55 schreef moonmovies het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
cs4 werkt ook niet trouwens, cs3 dacht ik wel
Die pakt ie welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
't is dus een kwestie van uitvinden welk bankbiljet hij niet kent. Een Russisch roebelbiljet misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |