nu puinruimen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Zo en toen waren alle mannen weer de hort op
de mannen hebben een rondje gedaan voor ze gingen!quote:
wat snoezigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mannen hebben een rondje gedaan voor ze gingen!
dus het ergste is weg
morgen even stofzuigen etc maar daar ben ik echt veeel te moe voor vandaag
vanmiddag waren ze allemaal hun ding aan het doen (fifa spelen, tijdschriftje lezen, youtuben) en toen ben ik gewoon in mijn stoel in slaap gevallen
ik ben echt helemaal kapot
Wat moet je eigenlijk met zo veel mannen in huis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Zo en toen waren alle mannen weer de hort op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
overigens, IKEA is stomBekend issue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met zo veel mannen in huis?
ook bij de actionquote:
Samenvatting?quote:
Fok! heeft de organisatorische complexiteit van een jongensboomhut die meisjes weert omdat ze 'cooties' hebben.quote:
En daarna je oude huis nog een keer onderkotsen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
Baileys. Opmaken zodat ik hem niet mee hoef te verhuizen.
Echt:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker nuttig: automatisch updaten van de AT
En daarna:
Danny, wanneer vertrekt GlowMouse
Die user en GM verdienen allebei wel eenquote:
Die TS heeft nog wel een beetje gelijk ook. het is aan de ene kant sneu dat hij er een hoge bloeddruk van krijgt, maar aan de andere kant is het ook retesneu dat dat topic na acht maanden ineens gekickt wordt met zo'n kansloze opmerking over iemands (privé-)instellingen. Ook al gaat het om instellingen waar niemand wat aan heeft, zoiets pleur je gewoon niet ineens online als een trap na, na acht maandenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die user en GM verdienen allebei wel een. Een topic na acht maanden kicken met zo'n opmerking. Dan ben je lomp hoor.
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die user en GM verdienen allebei wel een. Een topic na acht maanden kicken met zo'n opmerking. Dan ben je lomp hoor.
I agree. Behalve dat het geen geheime instellingen zijn. Die opmerking was gewoon om te stoken om vervolgens achter Danny te schuilenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die TS heeft nog wel een beetje gelijk ook. het is aan de ene kant sneu dat hij er een hoge bloeddruk van krijgt, maar aan de andere kant is het ook retesneu dat dat topic na acht maanden ineens gekickt wordt met zo'n kansloze opmerking over iemands (privé-)instellingen. Ook al gaat het om instellingen waar niemand wat aan heeft, zoiets pleur je gewoon niet ineens online als een trap na, na acht maanden
Ik hoorde het al ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendesmileys verzameld.
Applequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendesmileys verzameld.
En dan alle blauwen op TS kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
I agree. Behalve dat het geen geheime instellingen zijn. Die opmerking was gewoon om te stoken om vervolgens achter Danny te schuilen.
Ik kom te weinig in DIG om dat mee te krijgen! Hoe kan dat nou.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apple--> slotje --> ban. Die user dus.
Die gast was zo verschrikkelijk tegen alles wat niet in zijn straatje lag, dat je zo ongeveer voor elk topic wat hij niet boeiend vond een slotje of een ban kreegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom te weinig in DIG om dat mee te krijgen! Hoe kan dat nou.
Nou ja, na verloop van tijd alleen maar een slotje. Er werd geen banaanvraag van hem meer goedgekeurd door de FA's. Dus het is een zelfregulerend systeemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gast was zo verschrikkelijk tegen alles wat niet in zijn straatje lag, dat je zo ongeveer voor elk topic wat hij niet boeiend vond een slotje of een ban kreeg
Hoiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af
ik heb echt meer vriendinnen nodig
Danny wil het zo. Volgens hem is "losser modden" juist duidelijker. All hail Danny.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent
Ik heb voor minder 2 weken een ban gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop niet dat een mod dit leest maar soms vind ik fok een beetje eng
alle 'blauwe' zijn nogal een kliek en regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent en als users verdomd weinig kunt als ze zich 'tegen je keren'
Klinkt allemaal iets meer dramatisch dan ik het bedoel maar ik kon het anders niet uitleggen haha
Wil jij vriendin van Rhu worden en/of vaker op party's met teveel mannen zijn?quote:
kom je borrelen?quote:
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop niet dat een mod dit leest maar soms vind ik fok een beetje eng
alle 'blauwe' zijn nogal een kliek en regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent en als users verdomd weinig kunt als ze zich 'tegen je keren'
Klinkt allemaal iets meer dramatisch dan ik het bedoel maar ik kon het anders niet uitleggen haha
daarom zei ik ook dat ik hoop dat er geen mod meeleestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb voor minder 2 weken een ban gehad.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny wil het zo. Volgens hem is "losser modden" juist duidelijker. All hail Danny.
sorry ik ga er ook niet meer over zeggen want je mag geen kritiek leveren dat is crew bashenquote:
Ik ben nog nooit gebandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb voor minder 2 weken een ban gehad.
Beide. Duh!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wil jij vriendin van Rhu worden en/of vaker op party's met teveel mannen zijn?
nou kom maar borrelenquote:
Jij hebt tieten. Dat is al reden genoeg om niet te bannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geband.
[..]
Beide. Duh!
Hij mocht willen dat er zo'n toupetje vanaf konquote:
Google Ads genereren toch genoeg inkomsten voor zo'n kapsel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij mocht willen dat er zo'n toupetje vanaf kon.
O is dat het, mijne zijn te klein.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Anthraxx het volgende:
Jij hebt tieten. Dat is al reden genoeg om niet te bannen.
Ja, "jaren" terug... iets met nachtbar en gemekker.quote:
nou er zijn toch best veel dingen die je beter niet kunt zeggen hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit zoiets gehad van dit kan ik beter niet zeggen anders krijg ik een ban. En blijkbaar werkt het.
Zoals?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou er zijn toch best veel dingen die je beter niet kunt zeggen hier
ja dat ga ik niet zeggen natuurlijkquote:
De derde is voor het openbaren van je eerste note natuurlijk.quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
geen hoeveel ik er heb?
wel wat geloof ik
allemaal voor kritiek geloof ik
quote:
Twee is een mooier getalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
De derde is voor het openbaren van je eerste note natuurlijk.
De eerste vier zijn van het kaliber "Annie is okay". Goede oude tijden. Samen met Q. Klaagbaak modden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb er ook weer een paar bij. Maar nog steeds minder dan 7
.
- Ads blocken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Wat is allemaal banwaardig dan?
- Crewbashen
- Lekken uit besloten fora
Opbouwende kritiek. Calvobbes-imitaties. En inderdaad ook maar een letter aanpassen aan iets wat op jouw lokale machine staatquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Wat is allemaal banwaardig dan?
- Crewbashen
- Lekken uit besloten fora
Nou ja, gegeven de hoeveelheid Fok!kers waar desbetreffende user (hierna aan te duiden als 'emptyX') overheen is geweest, kan ik me best voorstellen dat Danny dat zijn hond niet aan wilde doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef Anthraxx het volgende:
Danny's hond een bepaalde penetratie tussen user en hond toewensen is ook banwaardig.
Ja, maar Re is tof.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Tegan het volgende:
Owja trouwens. Re leest sowieso wel mee geloof ik hier. Over dat bang zijn dat er een mod meeleest.
Mja, die gast heeft ooit een Firefox extensie uitgebracht waar je o.a. Pi's had en een Quick reply. Toendertijd was het allemaal maar moeilijk om nieuwe features te krijgen dus dan werd het zo maar opgelost.quote:
Hij banned maar een eind weg. Als je hier al niet over mag praten dan is echt het dieptepunt bereikt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Tegan het volgende:
Owja trouwens. Re leest sowieso wel mee geloof ik hier. Over dat bang zijn dat er een mod meeleest.
I agree. Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij banned maar een eind weg. Als je hier al niet over mag praten dan is echt het dieptepunt bereikt.
Zit hij inmiddels niet aan zijn derde hond?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, gegeven de hoeveelheid Fok!kers waar desbetreffende user (hierna aan te duiden als 'emptyX') overheen is geweest, kan ik me best voorstellen dat Danny dat zijn hond niet aan wilde doen.
Ik snap niet wat er zo boeiend aan ons kan zijn. Nou ja, aan jou snap ik nog wel, maar aan mij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, dat de hele wereld hier kan meelezen is alsnog enger dan Re.
je kat!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo boeiend aan ons kan zijn. Nou ja, aan jou snap ik nog wel, maar aan mij?
Dat is de grap.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
wat is een lokale machine?
mijn laptop?
daar komt fok toch gewoon binnen zoals het is?
Ja, maar als jij die data op jou machine gaat wijzigen, dan vind Danny dat het niet mag. Ondanks dat het op jou machine staat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef rhubarbje het volgende:
wat is een lokale machine?
mijn laptop?
daar komt fok toch gewoon binnen zoals het is?
Gelukkig spreken er niet zoveel Nederlands.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo boeiend aan ons kan zijn. Nou ja, aan jou snap ik nog wel, maar aan mij?
ik snap hem nietquote:
huh?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, maar als jij die data op jou machine gaat wijzigen, dan vind Danny dat het niet mag. Ondanks dat het op jou machine staat.
Nee, dat klopt wel ongeveer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
als ik dingen van fok download zoals bv iemand die mij een wordbestandje stuurt en dan pas ik daar wat in aan en laat dat gewoon in mijn laptop dat mag niet?
of snap ik het niet?
Jij zit nu op Fok!. Die webpagina die jij nu ziet, download je browser naar je lokale machine voordat hij deze gaat weergeven. Als jij nu iets doet dat in de stap na het downloaden, maar voor het weergeven, iets wijzigt in deze data (bijvoorbeeld de kleuren veranderen), dan vind Danny dat het niet mag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh?
wacht even hoor ik moet het even vertalen
als ik dingen van fok download zoals bv iemand die mij een wordbestandje stuurt en dan pas ik daar wat in aan en laat dat gewoon in mijn laptop dat mag niet?
of snap ik het niet?
ik snap het niet geloof ik...
dan snap ik niet waarom dat niet magquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij zit nu op Fok!. Die webpagina die jij nu ziet, download je browser naar je lokale machine voordat hij deze gaat weergeven. Als jij nu iets doet dat in de stap na het downloaden, maar voor het weergeven, iets wijzigt in deze data (bijvoorbeeld de kleuren veranderen), dan vind Danny dat het niet mag.
quote:
Eén van de meer fascinerende stukjes commerciëel inzicht. Helaas op één lijn te plaatsen met de Australiër die patent aanvroeg op het wiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
(bijvoorbeeld de kleuren veranderen), dan vind Danny dat het niet mag.
volgens mij houdt kuukske er wel van om een beetje 'gebasht' te wordenquote:
Via Fok mag het wel van Danny.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]mijn fok is roze
maar dat mocht van fok want via fok
toch?
Je snapt het preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan snap ik niet waarom dat niet mag
en hoe kun je nu gestraft worden voor iets wat gewoon van jou is?
dat is alsof ik hier een koophuis heb en dan de buren komen zeggen dat mijn muur niet roze mag of zo?
ik snap het niet
Whehehe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij houdt kuukske er wel van om een beetje 'gebasht' te worden![]()
*wink wink*
waarschijnlijk alleen door JD maar oke
JD in het leer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij houdt kuukske er wel van om een beetje 'gebasht' te worden![]()
*wink wink*
waarschijnlijk alleen door JD maar oke
ik zit goed he! ik wist het wel!quote:
Och, het arme schaap. Dan krijgt'ie het keiwarm.quote:
Nee. En vooral nee. Dat is net zoals "je hebt recht op een kopie, maar wij hebben niet de verplichting om kopieren mogelijk te maken". Uiteindelijk onzin voor de gebruiker.quote:
mag dat ook van de overheid?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je snapt het precies. De maker van de muren levert geen roze, dus jij mag geen roze eroverheen zetten.
Eerst scheren een idee?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, het arme schaap. Dan krijgt'ie het keiwarm.
quote:
Fok mag net als een discotheek/winkel/etc. gewoon mensen aan de deur weigeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat ook van de overheid?
waarschijnlijk wel omdat websites van iemand zijn of zo? en fok een eigen policy heeft? of zo?
Warme JDquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, het arme schaap. Dan krijgt'ie het keiwarm.
Danny mag iedereen van zijn website afflikkeren wat hij wil. Daar komt geen overheid bij kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mag dat ook van de overheid?
waarschijnlijk wel omdat websites van iemand zijn of zo? en fok een eigen policy heeft? of zo?
ja precies dat ideequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fok mag net als een discotheek/winkel/etc. gewoon mensen aan de deur weigeren.
Wederom: geschoren?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben geinteresseerder in een Kuukske in het leer trouwens.
nee maar het is allemaal wel erg micro zeg maarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Danny mag iedereen van zijn website afflikkeren wat hij wil. Daar komt geen overheid bij kijken.
Idd. Wat wij ook deden met de algemene voorwaarden bij registreren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja precies dat idee
en dat als je naar binnen gaat je instemt met de regels en zo
Dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. En vooral nee. Dat is net zoals "je hebt recht op een kopie, maar wij hebben niet de verplichting om kopieren mogelijk te maken". Uiteindelijk onzin voor de gebruiker.
Zoals catwoman?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef Anthraxx het volgende:
Die algemene voorwaarden waren anders toen ik mij registreerdequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Wat wij ook deden met de algemene voorwaarden bij registreren.
Daar staat vast wel iets over in de algemene voorwaarden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die algemene voorwaarden waren anders toen ik mij registreerde.
Idem. Nieuwlichterij ook altijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die algemene voorwaarden waren anders toen ik mij registreerde.
Jack Daniels?quote:
Iets van "bij posten gaan we er vanuit dat je akkoord gaat met de voorwaarden". Dus Annie is niet immuun.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar staat vast wel iets over in de algemene voorwaarden.
Het interesseert mij verder niet wat hij doet met zijn site, maar mensen verbieden lokale data wijzigen omdat ze van Fok! zijn gaat mij wat ver.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar staat vast wel iets over in de algemene voorwaarden.
Oh ja, de MDI kaart, dat heeft ook al de nodige users de kop gekostquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
In de discotheek kan ik nog de discriminatie-kaart spelen alleen.
Dat was ik wél toen ik blauw was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets van "bij posten gaan we er vanuit dat je akkoord gaat met de voorwaarden". Dus Annie is niet immuun.
En oh, het aantal klanten wat je de handjes af wil hakken omdat ze denken dat die back-button in hun browser een goed idee is....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder niet wat hij doet met zijn site, maar mensen verbieden lokale data wijzigen omdat ze van Fok! zijn gaat mij wat ver.
Ik kan dat ook niet met onze klanten. Ondanks dat ze grof geld betalen voor het systeem.
De back button is niets mis mee, ware het niet dat veel sites het ding blijkbaar zodanig manipuleren dat je nooit meer terug komt bij de referrerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En oh, het aantal klanten wat je de handjes af wil hakken omdat ze denken dat die back-button in hun browser een goed idee is....
Het gaat ver. Maar wij willen hier graag komen dus dan moeten we ons aan de (belachelijke) regels houden? Genoeg andere fora...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder niet wat hij doet met zijn site, maar mensen verbieden lokale data wijzigen omdat ze van Fok! zijn gaat mij wat ver.
Ik kan dat ook niet met onze klanten. Ondanks dat ze grof geld betalen voor het systeem.
Doe wild en ga een Duitse detective kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb opeens zin om iets te doen met mijn zaterdagavond
erg tegen natuurlijk
normaal kom ik niet verder dan de bank en een engelse detective
Dat kloptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ver. Maar wij willen hier graag komen dus dan moeten we ons aan de (belachelijke) regels houden? Genoeg andere fora...
maar daar zijn jullie nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat ver. Maar wij willen hier graag komen dus dan moeten we ons aan de (belachelijke) regels houden? Genoeg andere fora...
ik haaaaaaaaaaaat duitsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe wild en ga een Duitse detective kijken.
Tis nog een beetje vroeg op de avond.quote:
ik heb nog een beetje hoofdpijn van de borrels van gisterquote:
JD is zich nog aan het inzepen bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tis nog een beetje vroeg op de avond.
Of een Jack Daniels.quote:
Ik houd me er ook wel aan, maar dat wil niet zeggen dat ik kansen om het te vergelijken met de verregaande waanvoorstellingen van de RIAA laat liggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
wat een gekke naamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom stelde ik al voor om massaal naar Stomforum te verhuizen.
bij jullie heb jij hem vast in handenquote:
whaha gmta of zoietsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als hij donderdag wat ongemakkelijk zit dan weet ik genoeg.
Uhm, waarom zou ik dat bij ons neit hebben?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij jullie heb jij hem vast in handen
die zweep bedoel ik
arme Litpho
omdat ik dat denkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm, waarom zou ik dat bij ons neit hebben?
Ik vind JD wel een dominant typeje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm, waarom zou ik dat bij ons neit hebben?
Oh. Oké.quote:
is dat van Q?quote:
B, absoluut.quote:
Fixed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen. Hoewel wij het als man niet durven toegeven.
Welnee, daar ben ik veel te lui voor.quote:
quote:
Gewoon doordrinken. Je bent maar 1 jaar 21.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
Er zit teveel in die fles. Dat gaat echt niet op vanavond.
Sleep hem mee naar Rhu.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
Er zit teveel in die fles. Dat gaat echt niet op vanavond.
Hij heeft in ieder geval wel de zak bij zich.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, jij bent de spreekwoordelijke zak aardappelen in bed?
quote:
Daar komt vast geen strooigoed uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel de zak bij zich.
Met 2 aardappelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval wel de zak bij zich.
Oeh, strooigoedquote:
Wel als je hem als een pinata behandelt.quote:
Immerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dominant.Zo mak als een lammetje als je lief voor me bent
Mental image.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel als je hem als een pinata behandelt.
vanaf dat jij toegaf wel graag gespankt te worden wel jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Kuukske het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of gaan we snel.
Zitten jullie dan ieder met een laptop op schoot? Hoe doen jullie dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent duidelijk nog niet lief, we zitten nog beneden.
Hij zit uh rechts, ik links en kijk shrek. Ondertussen grijp ik naar zijn handen zodat hij niet zo snel kan typen en ik eerder ergens op kan reageren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
Zitten jullie dan ieder met een laptop op schoot? Hoe doen jullie dat?
oh goeie vraag! ik ben wel benieuwd hoe iedereen er bij zit eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ieder met een laptop op schoot? Hoe doen jullie dat?
Nog maar twee wekenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon doordrinken. Je bent maar 1 jaar 21.
Nicequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zit uh rechts, ik links en kijk shrek. Ondertussen grijp ik naar zijn handen zodat hij niet zo snel kan typen en ik eerder ergens op kan reageren.Hoekbank.
Jij eerst?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh goeie vraag! ik ben wel benieuwd hoe iedereen er bij zit eigenlijk?
boven, beneden, tv aan of juist niet, op de bank of aan een tafel etc
even nieuwsgierigen
Zo'n zelfde setup zit hier ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zit uh rechts, ik links en kijk shrek. Ondertussen grijp ik naar zijn handen zodat hij niet zo snel kan typen en ik eerder ergens op kan reageren.Hoekbank.
maar allebei ingelogd op een laptop?quote:
Ik zit boven aan een van de pc's. iTunes aan. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
oh goeie vraag! ik ben wel benieuwd hoe iedereen er bij zit eigenlijk?
boven, beneden, tv aan of juist niet, op de bank of aan een tafel etc
even nieuwsgierigen
mijn lief zit ook op fokquote:
Dat kan prima. Dus nu heeft je vriendje geen excuus meer om ons hier ook te komen aanbidden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar allebei ingelogd op een laptop?
hip ik wist niet dat dat kon
Lol. Linkje naar profiel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lief zit ook op fok
maar ik vergeet zijn naam altijd
True.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Kuukske het volgende:
Ohh ok. JD zit beneden met z'n telefoon geloof 'k.
Since when?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn lief zit ook op fok
maar ik vergeet zijn naam altijd
euhm tv aan met het vrije schaap opquote:
hoi Anna!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo'n zelfde setup zit hier ook.
Anna zit Knights of the Old Republic te spelen en ik zit jullie te irriteren.
ik heb oprecht geen idee hoe ie heet!quote:
Elk een eigen laptop is handig, mijne is een kleine fijne. Hij heeft zo'n joekel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
maar allebei ingelogd op een laptop?
hip ik wist niet dat dat kon
Ik hou van Hollandquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En een biertje in je hand + porno op de TV?
Dat doe ik in mijn eentje soms nog welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk een eigen laptop is handig, mijne is een kleine fijne. Hij heeft zo'n joekel.
Soms zitten er hier vier tegelijk op internet.drie laptops en een pc.
Zit je aan bier?! Je bent ziek! Foei!quote:
sinds voor onze verkering geloof ik?quote:
nee bleghquote:
In je eentje drie laptops?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doe ik in mijn eentje soms nog wel.
Ons huishouden telt tweemaal zoveel kompjoeters als bewonersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elk een eigen laptop is handig, mijne is een kleine fijne. Hij heeft zo'n joekel.
Soms zitten er hier vier tegelijk op internet.drie laptops en een pc.
nee mijn vriendje (hou je vast nu komt het) is geen brabanderquote:
Ik heb nooit meer dan twee gehaald. Diablo II item swapsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doe ik in mijn eentje soms nog wel.
Die van mij ook niet. Voel je niet zo heel veel van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee mijn vriendje (hou je vast nu komt het) is geen brabander![]()
wtf!!
echt waar
nee maar het is wel een beetje je land verradenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Voel je niet zo heel veel van.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het is wel een beetje je land verraden
Hij komt dus klaar met een harde Gggggghhhhhhhhhhhhh...... ipv een zachte Ggggggggggghhhhhh...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, maar toch zijn ze anders dan iemand uit het zuiden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Kuukske het volgende:
In die regio hebben ze geen harde G. Volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij komt dus klaar met een harde Gggggghhhhhhhhhhhhh...... ipv een zachte Ggggggggggghhhhhh...
Multitasken. Als hij opnieuw wordt geinstalleerd ofzo dan pak ik er ff de andere laptop bij. En soms komt daar tussendoor ook nog even de vaste pc bij enzoquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, maar toch zijn ze anders dan iemand uit het zuiden.
quote:
wat voor import is die van jou?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In die regio hebben ze geen harde G. Volgens mij.
Jij bent toch ook geen Brabander, dus hoe kan je dat erg vindenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij komt dus klaar met een harde Gggggghhhhhhhhhhhhh...... ipv een zachte Ggggggggggghhhhhh...
Gelderland.quote:
Sorry schat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef JDude het volgende:
Ik woon hier nu bijna tien jaar, dat telt langzamerhand wel als Brabander ja.
Ik heb er 3/4 jaar gewerkt. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent toch ook geen Brabander, dus hoe kan je dat erg vinden.
quote:
ik wou het niet zeggenquote:
Wa denkte gij zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 3/4 jaar gewerkt. Telt dat ook?
Test: ik knijp nú in m'n arm.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]die van mij ook!
omg ik ben kuuks!
kloon alert! kloon alert!!
auw!quote:
Zeg, spreek eens Nederlands.quote:
quote:
Waarvoor dank!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:36 schreef Anthraxx het volgende:
3/4 jullie lokale economie gesteund en dan dit als dank. Schande!
Whehehe.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb er 3/4 jaar gewerkt. Telt dat ook?
Duidelijk nietquote:
hmm misschien heeft kuuks de zweep toch zelf in de hand...quote:
DAMN! Da hedde gij wel snel opgezocht.quote:
Lit kan dat. Lit kan alles.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
DAMN! Da hedde gij wel snel opgezocht.
Hm, dat is wel wat minder natuurlijk. Nu woon je in Tilburg toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
En heb daar nog een maand of twee gewoond in het ziekenhuis.
Alles?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
overigens, IKEA is stomOok gedaan vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de hele winkel doorgesjouwd met spullen die allemaal ook vlak voor de kassa stonden![]()
Goh....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |