nu puinruimen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Zo en toen waren alle mannen weer de hort op
de mannen hebben een rondje gedaan voor ze gingen!quote:
wat snoezigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mannen hebben een rondje gedaan voor ze gingen!
dus het ergste is weg
morgen even stofzuigen etc maar daar ben ik echt veeel te moe voor vandaag
vanmiddag waren ze allemaal hun ding aan het doen (fifa spelen, tijdschriftje lezen, youtuben) en toen ben ik gewoon in mijn stoel in slaap gevallen
ik ben echt helemaal kapot
Wat moet je eigenlijk met zo veel mannen in huis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Zo en toen waren alle mannen weer de hort op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
overigens, IKEA is stomBekend issue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met zo veel mannen in huis?
ook bij de actionquote:
Samenvatting?quote:
Fok! heeft de organisatorische complexiteit van een jongensboomhut die meisjes weert omdat ze 'cooties' hebben.quote:
En daarna je oude huis nog een keer onderkotsen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
Baileys. Opmaken zodat ik hem niet mee hoef te verhuizen.
Echt:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lekker nuttig: automatisch updaten van de AT
En daarna:
Danny, wanneer vertrekt GlowMouse
Die user en GM verdienen allebei wel eenquote:
Die TS heeft nog wel een beetje gelijk ook. het is aan de ene kant sneu dat hij er een hoge bloeddruk van krijgt, maar aan de andere kant is het ook retesneu dat dat topic na acht maanden ineens gekickt wordt met zo'n kansloze opmerking over iemands (privé-)instellingen. Ook al gaat het om instellingen waar niemand wat aan heeft, zoiets pleur je gewoon niet ineens online als een trap na, na acht maandenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die user en GM verdienen allebei wel een. Een topic na acht maanden kicken met zo'n opmerking. Dan ben je lomp hoor.
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die user en GM verdienen allebei wel een. Een topic na acht maanden kicken met zo'n opmerking. Dan ben je lomp hoor.
I agree. Behalve dat het geen geheime instellingen zijn. Die opmerking was gewoon om te stoken om vervolgens achter Danny te schuilenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die TS heeft nog wel een beetje gelijk ook. het is aan de ene kant sneu dat hij er een hoge bloeddruk van krijgt, maar aan de andere kant is het ook retesneu dat dat topic na acht maanden ineens gekickt wordt met zo'n kansloze opmerking over iemands (privé-)instellingen. Ook al gaat het om instellingen waar niemand wat aan heeft, zoiets pleur je gewoon niet ineens online als een trap na, na acht maanden
Ik hoorde het al ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendesmileys verzameld.
Applequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die user is ex-DIG mod en heeft in zijn tijd meer dan voldoendesmileys verzameld.
En dan alle blauwen op TS kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
I agree. Behalve dat het geen geheime instellingen zijn. Die opmerking was gewoon om te stoken om vervolgens achter Danny te schuilen.
Ik kom te weinig in DIG om dat mee te krijgen! Hoe kan dat nou.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Apple--> slotje --> ban. Die user dus.
Die gast was zo verschrikkelijk tegen alles wat niet in zijn straatje lag, dat je zo ongeveer voor elk topic wat hij niet boeiend vond een slotje of een ban kreegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom te weinig in DIG om dat mee te krijgen! Hoe kan dat nou.
Nou ja, na verloop van tijd alleen maar een slotje. Er werd geen banaanvraag van hem meer goedgekeurd door de FA's. Dus het is een zelfregulerend systeemquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die gast was zo verschrikkelijk tegen alles wat niet in zijn straatje lag, dat je zo ongeveer voor elk topic wat hij niet boeiend vond een slotje of een ban kreeg
Hoiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af
ik heb echt meer vriendinnen nodig
Danny wil het zo. Volgens hem is "losser modden" juist duidelijker. All hail Danny.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent
Ik heb voor minder 2 weken een ban gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop niet dat een mod dit leest maar soms vind ik fok een beetje eng
alle 'blauwe' zijn nogal een kliek en regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent en als users verdomd weinig kunt als ze zich 'tegen je keren'
Klinkt allemaal iets meer dramatisch dan ik het bedoel maar ik kon het anders niet uitleggen haha
Wil jij vriendin van Rhu worden en/of vaker op party's met teveel mannen zijn?quote:
kom je borrelen?quote:
Ik snap je niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef rhubarbje het volgende:
ik hoop niet dat een mod dit leest maar soms vind ik fok een beetje eng
alle 'blauwe' zijn nogal een kliek en regels zijn voor hen meer guidelines of zo zodat je nauwelijks weet waar je aan toe bent en als users verdomd weinig kunt als ze zich 'tegen je keren'
Klinkt allemaal iets meer dramatisch dan ik het bedoel maar ik kon het anders niet uitleggen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |