Ja wel aardig, ben maar wel begonnen met de enigzins luchtige onderwerpen om mijn brein nog niet al teveel te belastenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:39 schreef Rituals het volgende:
Naamtopic.
Hoe gaat het leren Swine? Is de alcohol al uit je lichaam?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja wel aardig, ben maar wel begonnen met de enigzins luchtige onderwerpen om mijn brein nog niet al teveel te belastenMaakte me wel enigzins zorgen toen ik al na vijf uurtjes slaap met koppijn wakker werd. Nu is dat wel weer voorbij gelukkig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Ja wel aardig, ben maar wel begonnen met de enigzins luchtige onderwerpen om mijn brein nog niet al teveel te belastenMaakte me wel enigzins zorgen toen ik al na vijf uurtjes slaap met koppijn wakker werd. Nu is dat wel weer voorbij gelukkig.
Also, wtf!quote:
De belangrijkste vraag is: zou je d'r doen?quote:
Als ik moest kiezen dan de scooter!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De belangrijkste vraag is: zou je d'r doen?
Mijn netbook trekt dat hele gebeuren niet eens!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef Swine het volgende:
Kate Upton isGewoon beschaafd, dus geen gemiep aub
Als je de 45 seconden volhoud krijg je er iets moois voor terug
Je kunt altijd vragen of Laysa het dan wil doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn netbook trekt dat hele gebeuren niet eens!
Wat kan je ermee winnen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt altijd vragen of Laysa het dan wil doen
Hij doet 't hier niet. Of nouja... nog geen vijf tellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:40 schreef Swine het volgende:
Kate Upton isGewoon beschaafd, dus geen gemiep aub
Als je de 45 seconden volhoud krijg je er iets moois voor terug
Dus als je 45 seconden naar dat vrouwke kijkt dan mag je nog een keertje kijken naar een filmpje? Dan mag dat verdomme wel een heel goed filmpje zijn!quote:
Briljantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:46 schreef Laysa het volgende:
Zo...eerste bitterbal al gescoord bij die toffe mevrouw die er elke dag zit
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:46 schreef Laysa het volgende:
Zo...eerste bitterbal al gescoord bij die toffe mevrouw die er elke dag zit
Filmpje downloaden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef Difficult het volgende:
Verveel me! Net wel even lekker op het terras gezeten
Het was nu wel ok...Maar dat had te maken dat me alles werd uitgelegdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:21 schreef IrishBastard het volgende:
Was het zo saai als voorspeld, of was het wel leuk?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB staat hier al 10 minuten door de kamer te springen en dansen en met een gigantisch potlood te zwaaien..
De energie die er vandaag niet was komt er ineens uit volgens mij
Whohohohohoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
En op het moment dat ik op enter druk glijdt hij uit en knalt ie keihard op de vloer, ik dacht dat hij met zijn hoofd op de tafel kwam, hartverzakking hier
Hopelijk wel voor je! Wanneer moet je weer?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was nu wel ok...Maar dat had te maken dat me alles werd uitgelegd![]()
wie weet blijft het wel minder saai..we will see
van de week....staat op de kalender en geen zin om te kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Hopelijk wel voor je! Wanneer moet je weer?
Dat zal hem leren proberen te bewegen als John Travoltaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hij ging echt hard neer, dikke knie en dikke elleboog nu
Ik schrok echt want hij viel echt hard en ik dacht dat ik zijn kop tegen de tafel zag dutsen dus ja..
(Hij was op Everybody van the Blues brothers aan het dansen)
Waar is het YT filmpje?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik deed van die 'benen naar buiten zwaai dansjes', net als in de Blues Brothers filmVond het zelf vrij vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |