Hij heeft nog nooit in huis gepoept.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag; is hij zindelijk? Of poept hij soms per ongeluk in huis?
Whatever rocks your boat babe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja wat?Werken beter dan traditionele gewichten
Dan heb je wel mazzel jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit in huis gepoept.Biggels zijn ontzetten netjes wdb, hij was met een week zindelijk. Van nature gaan ze ook zo ver mogelijk van hun nest poepen enzo.
En het houd moslims uit je huisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit in huis gepoept.Biggels zijn ontzetten netjes wdb, hij was met een week zindelijk. Van nature gaan ze ook zo ver mogelijk van hun nest poepen enzo.
quote:
quote:
Toen ik nog thuis woonde hadden we eens een Franse Bulldog een half jaar te logeren (was van familie die bezig waren hun huis te verbouwen, ze kunnen niet zo goed tegen stress). Mooi om er dan mee door je volkswijk te lopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat doet een goed afgerichte hond ook!
Eensch, maar crossfire is goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik vind zijn solo plaat toch wel tegenvallen
Wat een steekpartij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
Loop je over straat met die hond, komt er een turk je tegenmoet, die steekt vervolgens over. Ik steek ook over...Turk weer terug...ik weer terug...Turk steekt weer over
Franse Bulldogquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde hadden we eens een Franse Bulldog een half jaar te logeren (was van familie die bezig waren hun huis te verbouwen, ze kunnen niet zo goed tegen stress). Mooi om er dan mee door je volkswijk te lopen.
Loop je over straat met die hond, komt er een turk je tegenmoet, die steekt vervolgens over. Ik steek ook over...Turk weer terug...ik weer terug...Turk steekt weer over
Ik heb nieuwe schoenen.quote:
WAT?!?!quote:
Huh, wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ben jij de behaarde zus van Elmo?
Dat vraagt hij dus netquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
Ja Elmo ken ik wel.
Maar wat heb ik met Elmo te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |