How's that for a recoilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie het al weer, jullie passen geweldig bij elkaar
Hap hapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:41 schreef Bartholomeus het volgende:
Evengoed, wat rot dat nou dat ze misschien geen hoogvlieger is. Als het klikt dan klikt het, en zolang het niet storend is dan is het mij prima. En ik vond het zeker niet storend, en ja, er zijn zeker gevallen waarbij dat wél het geval is
knip knipquote:
gelukkig is het maar mijn bijbaan en studeer ik daarnaast gewoon aan de universiteitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over het gemiddelde niveau bij de eerstelijns helpdesk bij iedere willekeurige kabelboer
Enorm ja, lekker hequote:
Dan weet je dat een gemiddelde bepaald wordt door de extremen. God wat zal die kabelboer jou dankbaar zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig is het maar mijn bijbaan en studeer ik daarnaast gewoon aan de universiteit
Hehe ik vind het wel aandoenlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Enorm ja, lekker he![]()
Nouja, kort en goed: ik zou er wel een kunstje op kunnen. En meer dan eens ook
En het interesseert me geen hol wat jullie daar zoal van vinden
Ik ben niet aandoenlijk, ik ben groot en stoer en sterkquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft deze besteld http://www.amazon.co.uk/R(...)d=1310211481&sr=8-16
Dat is geen biggel..... dat is een BIG!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Check de beveiliging hier
[ afbeelding ]
Mwah, vind ik vooralsnog niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet aandoenlijk, ik ben groot en stoer en sterk
Daarentegen neuken ze prima weg. Je hoeft ook niet per se gesprekken te voeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werk met kapsters en het zijn idd niet de slimste mensen.
ahhh.. een deurmatjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Check de beveiliging hier
[ afbeelding ]
Fake it 'till you make itquote:
Wel als je geknipt wordt...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daarentegen neuken ze prima weg. Je hoeft ook niet per se gesprekken te voeren.
Nee joh, hij is mijn biggeltje, dit is een varken:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is geen biggel..... dat is een BIG!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik vraag me alleen maar af hoe ze eruit zouden zien nakend met hun gezicht vol met...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wel als je geknipt wordt...
Dan kunnen ze hun bek niet houden.....
Als ik nu ontken ben ik niet heel geloofwaardig zeker hmm?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik vraag me alleen maar af hoe ze eruit zouden zien nakend met hun gezicht vol met...
of ben ik de enige?
ja.. contouren worden dan beloerdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in. Ik vraag me alleen maar af hoe ze eruit zouden zien nakend met hun gezicht vol met...
of ben ik de enige?
Jewel hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik nu ontken ben ik niet heel geloofwaardig zeker hmm?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, hij is mijn biggeltje, dit is een varken:Even een serieuze vraag; is hij zindelijk? Of poept hij soms per ongeluk in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |