Is goed jong.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed, genoeg aandacht. Je gaat weer op negeermode zoals ik je eerder had gesmst.
Mos?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Werd idd tijd, het water was gewoon groen
algenquote:
Hebben ze daar in Beuningen nog steeds grondwater om mee te douchen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
MI van GvsE met algenquote:
Hier vaak zwart/grijsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
mannen horen ook geen make up te dragenquote:
Mannen met EMO make up.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mannen horen ook geen make up te dragen
vijverwaterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze daar in Beuningen nog steeds grondwater om mee te douchen?
Of sedan is een zwartwerkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan geen contact meer verder trouwens? En nu ga ik er wel weer op in, maargoed blijkbaar wil je dat. Dus doen we dat even.quote:
me emoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Heb je een vijver?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vijverwaterdie zijn hier allemaal groen, behalve die langs mijn huis
ja, naast mn huis, en een hanghonk en speeltuin achter mn huisquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een vijver?
Top, neem ik mijn opblaaskrokodil mee als ik kom logeren
Oh dan vermaak ik me welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, naast mn huis, en een hanghonk en speeltuin achter mn huis
Die paarse?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een vijver?
Top, neem ik mijn opblaaskrokodil mee als ik kom logeren
en anders mag je best de tuin snoeien en het gras maaien hoorquote:
Het gras maaien..?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders mag je best de tuin snoeien en het gras maaien hoor
Hoe groot is je tuin?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en anders mag je best de tuin snoeien en het gras maaien hoor
Dat is helemaal niet goed voor je, geef maar hierquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En mijn mammie stopt allemaal bbqzooi voor me in de vriezer, zodat ik binnenkort kan bbqen
euhmquote:
Hoelang schat je dat ik er mee bezig ben om je gras te maaienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhmik ben niet goed in inschatten
juist welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet goed voor je, geef maar hier![]()
gras is zo'n 20 cm hoog.. denk toch wel een uurtje of 2quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoelang schat je dat ik er mee bezig ben om je gras te maaien
20cm op fok?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gras is zo'n 20 cm hoog.. denk toch wel een uurtje of 2
Damn, dat is gras waar ik me dus nooit in zou kunnen verstoppen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gras is zo'n 20 cm hoog.. denk toch wel een uurtje of 2
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ontwaakt uit een megacoma
Snel mond-op-mond beademing geeft!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori ontwaakt uit een megacoma
Ok, dan maai ik het nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee, maar eerlijk, ik vind mn gras leuk zo![]()
http://touch.lockerz.com/s/118476792
het hoort er toch gewoon bij?quote:
*maag rommelt*quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heeft wel iets.
En nu ben ik er vandoor, tijd om te gaan BBQ-en
ik heb mn koelkast nog niet eens hier, en wat is een bbq zonder koud bier?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
BBQ toch bij jou?
Hier ook honger, even eten ook dus
Niets wat niet geregeld kan wordenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mn koelkast nog niet eens hier, en wat is een bbq zonder koud bier?
en het begint spontaan keihard te gietenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niets wat niet geregeld kan worden
Maar eten
sssst.. ff genieten van de stiltequote:
Daar kan diegene toch niks aan doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
wat een triest schijtbedrijf is UPC toch ook
de medewerker die ik straks aan de lijn krijg, die fik ik helemaal af....
Ik vind het eerlijk gezegd een heel stuk verbeterd over de afgelopen jaren. Vroeger kreeg je installatiepakketten waar verkeerde onderdelen in zaten, met het verkeerde nummer van de klantenservice erop geschreven en vervolgens als er iets fout was moest je weken wachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
wat een triest schijtbedrijf is UPC toch ook
de medewerker die ik straks aan de lijn krijg, die fik ik helemaal af....
klopt, als medewerker kun en mag je zo weinig, als een klacht ene klant in wil dienen en een meerdere wil spreken: kan niet, ook al vind ik dat die klant gewoon volledig gelijk heeft soms erg frustrerend zowel voor medewerker als klantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar kan diegene toch niks aan doen.
jij hebt er al een werkdag op zitten!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed tijd voor afwas van 2 wekendan even de kamer vegen en was ophangen en dan werken
Ja, eigenlijk heb je maar een kutbaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt, als medewerker kun en mag je zo weinig, als een klacht ene klant in wil dienen en een meerdere wil spreken: kan niet, ook al vind ik dat die klant gewoon volledig gelijk heeft soms erg frustrerend zowel voor medewerker als klant
erg bevredigend is het niet als je een klant niet kan helpen nee, voor de rest tja er is weinig bijbaan hier en moet toch aan mn centen komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb je maar een kutbaan.
Nee kan ik me voorstellen. En idd, je hebt tenminste werk, dat hou ik mezelf ook altijd maar voor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
erg bevredigend is het niet als je een klant niet kan helpen nee, voor de rest tja er is weinig bijbaan hier en moet toch aan mn centen komen
Heb jij zo veel serviesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Goed tijd voor afwas van 2 wekendan even de kamer vegen en was ophangen en dan werken
dan ben je al verder dan ik.. had een berg plannen en heb nog totaal niets gedaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hoorwas pas laat wakker heb nu alleen boodschappen gedaan
nouja echt verschrikkelijk vind ik mn werk niet hoor, en trek het me ook niet aan, ik doe altijd voor de klant wat IK kan en mag doen, dat ziggo mij niet meer laat doen, kan ik niets aan doen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen. En idd, je hebt tenminste werk, dat hou ik mezelf ook altijd maar voor.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja echt verschrikkelijk vind ik mn werk niet hoor, en trek het me ook niet aan, ik doe altijd voor de klant wat IK kan en mag doen, dat ziggo mij niet meer laat doen, kan ik niets aan doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
ik ben alleen eerstelijns technical support bij storing telefoon/internet, dus geen mail oid en ook geen tvquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij bij ziggo zat. Heb je mijn mail gehad?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Nieuwe kapster.Vanwege haar of hoe je haar nu zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Oh, dan heb ik niks aan je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben alleen eerstelijns technical support bij storing telefoon/internet, dus geen mail oid en ook geen tv
Misschien dat je mij dan nog eens aan de lijn zult krijgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben alleen eerstelijns technical support bij storing telefoon/internet, dus geen mail oid en ook geen tv
Vanwege haarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vanwege haar of hoe je haar nu zit?
gewillig en gemakkelijk?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanwege haar![]()
Ze is daar nieuw, ze woont hier in het dorp, ze vind cassis-safari lekker (ergo: ze spoort niet, en dat past dan wel weer bij mij), ze is vrijgezel en ze heeft verteld waar ze woont
![]()
En klein, schattig, knuffelbaar, mooie ogen, you name it
Nee, geen sletjequote:
Mjah, die moet duidelijk haar klantenkring nog uitbreiden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanwege haar![]()
Ze is daar nieuw, ze woont hier in het dorp, ze vind cassis-safari lekker (ergo: ze spoort niet, en dat past dan wel weer bij mij), ze is vrijgezel en ze heeft verteld waar ze woont
![]()
En klein, schattig, knuffelbaar, mooie ogen, you name it
Echt niet dat ze iedereen afzuigen! En mij wel. Dat staat geheel niet in de taakomschrijving,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef ArTiC het volgende:
waarom zijn mannen zo snel onder de indruk van kapsters/barvrouwen/verpleegsters?
Dat verzorgende is gewoon hun werk, niks meer of minder.
Kapster, geen hoerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, die moet duidelijk haar klantenkring nog uitbreiden.
Kapsters zijn dom en lekker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef ArTiC het volgende:
waarom zijn mannen zo snel onder de indruk van kapsters/barvrouwen/verpleegsters?
Niet hoeven schelden hoop ik?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef Spezza19 het volgende:
Zoooo.... goed gesprek gehad met UPC.... Alles weer opgelost
Dat boeit me dan weer minder, 't is gewoon een leuke meid. Je hebt ook van die gevallen die vragen hoe je haar moet en vervolgens houden ze de kaken stijf op elkaar. Dit was gewoon een erg leuk gesprek, het is een mooie meid om te zien, ze maakt een spontane en lieve indruk, en ze heeft van die appelwangetjes als ze lacht. Works for mequote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:30 schreef ArTiC het volgende:
Wil niet zeggen dat zij het dús als onprettig ervaren heeft. Sterker nog, twee donkerbruine glimmende kijkerds vertelden van nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ze er niet voor betaald kregen, deden ze het niet nee.
Ik werk met kapsters en het zijn idd niet de slimste mensen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kapsters zijn dom en lekker.
Barvrouwen... geen interesse, vaak bolle blonde dames met grote tieten.
Verpleegsters...mwoah
Nee hoor.... heel veel gelachen juistquote:
ik heb nog nooit een kapster gehad die me niet de oren van mijn hoofd lulde en in alles wat ik zei interesse toonde...dat hoort gewoon bij het werk want je moet de volgende keer wel weer dáár terugkomen om meer aan je te verdienen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat boeit me dan weer minder, 't is gewoon een leuke meid. Je hebt ook van die gevallen die vragen hoe je haar moet en vervolgens houden ze de kaken stijf op elkaar. Dit was gewoon een erg leuk gesprek, het is een mooie meid om te zien, ze maakt een spontane en lieve indruk, en ze heeft van die appelwangetjes als ze lacht. Works for me![]()
[..]
Wil niet zeggen dat zij het dús als onprettig ervaren heeft. Sterker nog, twee donkerbruine glimmende kijkerds vertelden van niet
Ik zal maar niet beginnen over het gemiddelde niveau bij de eerstelijns helpdesk bij iedere willekeurige kabelboerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werk met kapsters en het zijn idd niet de slimste mensen.
mijn ex was mijn kapster...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werk met kapsters en het zijn idd niet de slimste mensen.
Dat mag hoor, ik werk niet bij een helpdesk schat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zal maar niet beginnen over het gemiddelde niveau bij de eerstelijns helpdesk bij iedere willekeurige kabelboer
Ik zat al terug te scrollen, jammer wel weerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik werk niet bij een helpdesk schat.
Ik zie het al weer, jullie passen geweldig bij elkaarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zat al terug te scrollen, jammer wel weer
Barbjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |