Ja, had ik ook vanmiddag, even hier registreren en het komt allemaal goed .......quote:Op maandag 11 juli 2011 01:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ja wat nou weer??? Alle 3 de streams zijn alweer geblokkeerd???![]()
Soms heb ik iets tegen Amerikanen, weet ook niet waarom...
Cool, bedankt, weer streams!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, had ik ook vanmiddag, even hier registreren en het komt allemaal goed .......![]()
http://wmr-sports.net
Leuk is ook dit shot, dat daar mogelijk is, vier cams:
[ afbeelding ]
Yup, zie je nu ook in de chatquote:Op maandag 11 juli 2011 01:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Cool, bedankt, weer streams!!!En zelfs 2 verschillende streams meende ik even snel te zien??
Dit is echt een goede link hoor!!! Goede beeldkwaliteit, een chat erbij en misschien ook nog andere TV kanalen!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yup, zie je nu ook in de chatIk ben beachhouse13 .....
Er zijn alleen heel veel streamlocks het laatste uur, om de paar minuten wel één .....![]()
Ja, zeker, ik heb hem niet zelf gevonden hoor, hij werd hier eerder vandaag genoemd door spapaarsquote:Op maandag 11 juli 2011 01:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dit is echt een goede link hoor!!! Goede beeldkwaliteit, een chat erbij en misschien
ook nog andere TV kanalen!!!
Heb meteen CBS geprobeerd maar daar lieten ze me niet toe "privileges denied",
zou ik eerst moeten upgraden tot Elite Member, betalen dus...
OKquote:Op maandag 11 juli 2011 01:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, zeker, ik heb hem niet zelf gevonden hoor, hij werd hier eerder vandaag genoemd door spapaars
Okay, dat zijn dus Rachel en Danielle ... kun je de volgende ook identificeren please ?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:36 schreef snetje het volgende:
dat uewahaha haha lachje weer van Rachelen die dochter van Dick herken ik haast helemaal niet meer nu met dat donkere haar ...
Als ze niet hadden gezegd wie het was zou ik haar ook niet herkend hebben. Ik vind haar ook een veel hardere gezichtsuitdrukking hebben...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:36 schreef snetje het volgende:
dat uewahaha haha lachje weer van Rachelen die dochter van Dick herken ik haast helemaal niet meer nu met dat donkere haar ...
Shellyquote:Op maandag 11 juli 2011 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, dat zijn dus Rachel en Danielle ... kun je de volgende ook identificeren please ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ben goed met gezichten onthouden...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, ik moet er nog een beetje inkomen hoor ......
die Danielle is een ietwat zeurdoos ... jarenlang niet met haar vader praten en joost mag weten waarom? in de serie dat ze samen waren zag je toch dat evil dick best een goede paps was ... wel iest anders wat je van een gewone vader verwacht ( maar wat is gewoon tegenswoordig?) tis meer zo vader zo dochter ...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, ik moet er nog een beetje inkomen hoor ......
Mooi zo , herken je ook achterkanten ......quote:Op maandag 11 juli 2011 01:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, ben goed met gezichten onthouden...
Nee hoor, echt niet...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi zo , herken je ook achterkanten ......![]()
[ afbeelding ]
Gaat het wel goed, wat een chaotische post...quote:Op maandag 11 juli 2011 01:56 schreef snetje het volgende:
Rachel werd gelijk neergezet als de lachende heksder werd flink achter haar rug om geroddeld door de anderen ... ze heeft zich goed neergezet tijdens de vito's ... zo ook Jeff... aja! de vito's ..die zijn leuk!! de bewoners nomineren zelf .... daarna volgt er een spel zodat iemand de vito kan winnen ... met de vito kan je jezelf vrijpleiten mocht je genomineerd staan of iemand anders die genomd is ...de housekeeper de HK moet dan weer iemand anders aanwijzen ... uuurgh ... de housekeeper ... iets wat je moet verdienen en je krijgt de bovenste kamer ... damn!! google !! ik geraak in de war met al die BB's
I'll be there!!! Sweet dreams...quote:Op maandag 11 juli 2011 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, nite everyone ....![]()
Ben benieuwd naar de liveshow van BB DE morgenavond, en vooral de nominaties.
ja ..sorry ... ik volg het al jarenquote:Op maandag 11 juli 2011 02:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Gaat het wel goed, wat een chaotische post...
Om het voor de nieuwkomers niet te moeilijk te maken... Je bedoelt POV, power of veto, en HOH, head of household...
Toch...
Nieuwkomers moeten ook even die link in de OP naar Wikipedia bekijken. Dat is best leerzaam...quote:Op maandag 11 juli 2011 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ..sorry ... ik volg het al jaren
en nieuwkomers kunnen googlen ! zelfs edities terugkijken ..
http://wmr-sports.net/view.php?pg=feedpagequote:Op maandag 11 juli 2011 13:22 schreef bamby het volgende:
Kan geen stream vinden dus kijk hellemaal niet nu lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Dank je geluktquote:Op maandag 11 juli 2011 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://wmr-sports.net/view.php?pg=feedpage
Daar moet je heen gaan. Je moet je registreren daar.
Dan klik je op 24/7 en in het rijtje wat je dan te zien krijgt, klik je op 24/7: BigBrother
Nee heb hem nu niet aan, ga even liggen heb koppijn van die zonquote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef Ransjih het volgende:
hoi bams, sta je ook in de chatlijst nu? ik ben rafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |