quote:Dit ging overigens nog over het veronica BB forum,dat ludo en ik een beetje verziekt haddenDoor Bolletje - maandag 08 november 1999 10:59
bolletje is in the house!!!!!!!!
hallo mede voo forummers!!!!en voor de fok forummers;niet iedereen had een laagniveau,de echte forummers zoals ludo kappie,draakje,en ik zijn een aanwinst voor deze site,wij brengen humor,plezier,en commotie in deze forum,dus ik wens jullie veel plezier met ons allemaal..en met allemaal bedoel ik dat we dat je ons dus niet op een hand kan tellen!
kissz fast bollie
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 16:21 schreef Cat-Active het volgende:
tering
wat had jij toen al een groot ego zeg!
quote:
Op zondag 19 mei 2002 01:46 schreef Elevation het volgende:
Oh was ik maar een vrouw...
Dan breide ik met jou..
quote:uit Vraagje aan LeXX?
Op vrijdag 24 maart 2000 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
Zo..Ik ben dus JJB (zie helft pagina)
en ik vind mevrouwtje Spears inderdaad een lekker ding.
Jammer dat ze niet kan zingen
CA kan dit wel, maar ziet er niet zo lekker uit (vind ik dan).
Tja ik heb een rare smaak, I know.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 26-06-2002 16:23]
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 07-06-2000 om 03:13 AM schreef beelzebub het volgende: De defensie van ADO of de tramtunnel?
Als Nederland over 2 jaar wereldkampioen wordt kunnen ze ipv door de Amsterdamse gracht door de Haagse gracht varen
quote:Was vast maandag ochtend
Ach de regering heeft het veeeeel drukker met belangrijkere zaken zoals het verbieden van digitale cookies.
In het 18+ sites voor vrouwen topic.
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 16:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het niet meer weten hoor!
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nix, ik raak altijd alles kwijt, dus ook mijn portemonee. Dan kan het maar beter zonder pasjes, geld maakt niet zoveel uit, maar die pasjes moet je weer allemaal opnieuw aanvragen en blokkeren, enz.Als ik een pasje nodig heb, dan fiets ik wel even terug naar huis, of ik denk gewoon even goed na, wat ik allemaal ga doen die dag, en wat ik dan dus voor pasjes nodig heb.
quote:klik dan op je naam blondje
Op woensdag 26 juni 2002 16:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het niet meer weten hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door Cat-Active op 26-06-2002 16:27]
quote:In dit topic:
Door Gia - zondag 30 april 2000 02:29
Als je naar Esmeralda kijkt, moet je toch enige bewondering op kunnen brengen.
Ze is blond maar niet dom, ze is erg sportief en ze probeert het iedereen naar de zin te maken.
Dat gezanik over haar piepstemmetje en haar kleding slaat ook nergens op!!!
Ze heeft die kleren al 2,5 maand geleden ingepakt, toen kon ze nog niet weten dat ze nu nog in de bus zou zitten.
En waarschijnlijk praat ze gewoon zo!!!
Ik vind Essie okay.
http://forum.fok.nl/showtopic.php/14353/1/25
Overigens is mijn mening over Esmeralda later wel veranderd.
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 26-06-2002 16:28]
m'n allereerste was: Dit is test. Dus niet boeiend:
Door Kreator - zondag 26 november 2000 14:57
Ik heb es ff wat topics doorgebladerd hiero, maar ik moet toch echt ff wat kwijt:
Wat een zoetsappige zooi!!!!!!!!!!!!! Niet te zuinig....durft hier dan niemand een gewaagde post te plaatsen???? Is dat niet het doel van een forum? Om reacties te kweken? Sjongejonge...
whehehehhehe...
quote:ik had toen nog nooit van dat "het grote ik zoek een nummer topic" gehoord...
Ik hoorde dit nummer laatst op de radio en zie hem ook in de dance top 30 staan... vind hem super strak alleen KaZaA en Morpheus krijgen hem niet gevonden.
Heeft iemand dit nummer misschien op zijn/haar server staan zodat ik hem van iemand kan downloaden ?
quote:Wat lief en onschuldig he?
Op dinsdag 31 juli 2001 11:41 schreef DarkElf het volgende:
Is het niet een beetje kinderachtig om op dit forum te gaan zeiken op GoT??![]()
![]()
IMHO wel tenminste maar ja ieder zijn mening
Nu breng ik ze het liefst persoonlijk naar de brandstapel
Niet allemaal hoor
quote:Best een pittige eerste post hè?
Op maandag 15 november 1999, om 15:39, schreef ik het volgendeJa precies, daar wil ik nu ook eventjes iets over zeggen!
Brabanders hebben geen KUT accent! Ik vind het juist wel wat hebben. Nu ben ik natuurlijk wel een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf uit Brabant kom, maar ik vind het echt geen kutaccent!En over Sabine, ik vond dat ze het best wel goed deed, al had het nog niet echt veel inhoud!
groetjes, Fannetje
quote:en dit was mijn 1400-ste post
Op woensdag 26 juni 2002 16:27 schreef pmponer het volgende:op een quote van Herald
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 16:29 schreef Jory het volgende:
mijn allereerste post?
hmmz.. xou et niet weten..
quote:en je hebt 't niet over mij.
Op dinsdag 15 januari 2002 18:15 schreef Jory het volgende:
JORDIE... wil jij vertellen dat je een slecht rapport had??? kijk eens naar dat van ellis!! echt waar.. je ouders hebben er niet eens wat van gezegd!
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 26-06-2002 16:34]
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 16:32 schreef spaceben het volgende:
poehheej, dat is nog van voor de grote Crash.
weet niet meer.
quote:
Op dinsdag 27 maart 2001 13:24 schreef spaceben het volgende:
euhmm.. misschien moet ik maar gewoon eens opzoeken ipv vragen, maarruh.. kun je dat streaming dan ook opslaan ?
quote:Ging over Catherine Keyl
Op zondag 24 juni 2001 15:01 schreef Myster_E het volgende:
Die ogen gaan wel, de rest is bagger.
quote:ja, weet ik, maar ik heb voor die tijd ook wel es een post geplaatst, dit is niet mijn aller (aller) eerste.
Op woensdag 26 juni 2002 16:33 schreef Jordy-B het volgende:[..]
[..]
quote:was dat mijn EERSTE post?? ow wat eng...
Op woensdag 26 juni 2002 16:33 schreef Jordy-B het volgende:[..]
[..]en je hebt 't niet over mij.
quote:
Op zondag 24 oktober 1999 00:03 schreef Mike het volgende:
Ik heb ook een DVD-speler en heb deze week The Matrix gezien. Je moet inderdaad het geluid zo hard mogelijk aanzetten, alhoewel de buren waarschijnlijk gedacht hebben op sommige momenten dat iemand de hele kamer aan het verbouwen was.....
quote:dit is de allereerste post die met deze user geplaatst is. vertel mij anders maar 'ns waarom niet.
Op woensdag 26 juni 2002 16:35 schreef spaceben het volgende:[..]
ja, weet ik, maar ik heb voor die tijd ook wel es een post geplaatst, dit is niet mijn aller (aller) eerste.
toen was het nog geen gewoonte om reacties te verwijderen (ze werden leeggehaald) en de grote crash was in mei, dus 't kan daardoor niet verloren zijn gegaan.
't is wèl vreemd dat er zo'n grote periode zit tussen je registratie en eerste post...
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 16:43 schreef Bastard het volgende:
Geen idee eikWelke zoekopdracht moet ik doen?
quote:Op je naam klikken...onderste post van laatste blz.
Op dinsdag 02 januari 2001 16:52 schreef Bastard het volgende:
Werkt niet hoor, heb het 2 maanden geleden er op gezet en heb in 1 maand tijd 800 aan boete's binnen
quote:ligt eraan, als het topique waar jij je eerste post hebt gezet omhoog is geschopt staat ie niet meer onderaan. Hoeft ook niet eens omhoog geschopt te zijn, als er later in is gereageerd dan het topique van je tweede post staat ie daar natuurlijk ook boven.
Op woensdag 26 juni 2002 16:45 schreef Mike het volgende:
Op je naam klikken...onderste post van laatste blz.
quote:Da's niet waar, die lijst is gesorteerd op volgorde van je eigen posts.
Op woensdag 26 juni 2002 16:48 schreef Herald het volgende:[..]
ligt eraan, als het topique waar jij je eerste post hebt gezet omhoog is geschopt staat ie niet meer onderaan. Hoeft ook niet eens omhoog geschopt te zijn, als er later in is gereageerd dan het topique van je tweede post staat ie daar natuurlijk ook boven.
quote:hij staat alleen hoger als je er zelf later in hebt gereageerd.
ligt eraan, als het topique waar jij je eerste post hebt gezet omhoog is geschopt staat ie niet meer onderaan. Hoeft ook niet eens omhoog geschopt te zijn, als er later in is gereageerd dan het topique van je tweede post staat ie daar natuurlijk ook boven.
quote:Het eerste topic waarin ik postte is omhooggeschopt...laatste reacte 5 nov. 1999. Toch staat het lager dan een topic waarin de laatste reactie op 1 nov. 1999 is.
quote:verhip je hebt gelijk
Op woensdag 26 juni 2002 16:51 schreef Mike het volgende:
Het eerste topic waarin ik postte is omhooggeschopt...laatste reacte 5 nov. 1999. Toch staat het lager dan een topic waarin de laatste reactie op 1 nov. 1999 is.
quote:Bron: Wietproblemen !!!NOOOD!!!!
Op zondag 14 oktober 2001 17:04 schreef mrcool het volgende:
Stelletje fucking amateurs, rook geen skunk als je er niet tegen kan zou ik zeggen. Als iemand zo erg gaat trippen van skunk dan raad ik hem aan om het niet meer te roken. Dit soort verschijnselen noem ik niet normaal meer. Als je al zo hard tript van een jointje, wat moet er dan wel niet gebeuren als je een keer paddo's eet ofzo? Mzzl, mrcool.
[Dit bericht is gewijzigd door mrcool op 26-06-2002 17:02]
quote:uit: wat is voor vrouwen nou een verrassing ?
Door JSR - donderdag 27 september 2001 13:47zeg dat je homo bent...en verder door het leven wil gaan met haar broer.
reken maar dat dat een verassing voor d'r is
quote:
kheb dr geen last van.. loop ook gewoon naakt doort huis heen als ik zin heb.. en met een string onder de zonnebank ik vin ut maar raar...
quote:
Op woensdag 17 mei 2000 15:25 schreef ThE_ED het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica">quote:</font><HR>Zij lopen hierdoor juridisch risisco.<HR></BLOCKQUOTE><BR>Ach ja maar niet echt groot hoor er zijn te veel gebruikers. Ik schreeuw nu geloof ik al jaaaaren dat ze het toch niet aan kunnen pakken , kopieeren en distribueren in het algemeen... maar ja mensen die het toch blijven proberen horen er ook bij [afbeelding]
quote:Die vraag (en antwoord) staan een paar posts hoger.
Op woensdag 26 juni 2002 17:02 schreef popje het volgende:
wat was mijn eerste post, hoe kan je dat opzoeken?
quote:
Op maandag 09 april 2001 08:32 schreef -Dark_VisioN- het volgende:
Oooohhwww wat is het toch een mooi meisje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 17:12 schreef -Dark_VisioN- het volgende:[..]
quote:Ja dat waren de tijden van de echte flames...
Op woensdag 26 juni 2002 16:27 schreef Kreator het volgende:
1 van mijn eerste posts:m'n allereerste was: Dit is test. Dus niet boeiend:
Door Kreator - zondag 26 november 2000 14:57
Ik heb es ff wat topics doorgebladerd hiero, maar ik moet toch echt ff wat kwijt:
Wat een zoetsappige zooi!!!!!!!!!!!!! Niet te zuinig....durft hier dan niemand een gewaagde post te plaatsen???? Is dat niet het doel van een forum? Om reacties te kweken? Sjongejonge...
whehehehhehe...
nog niet gevonden; maar BUZZER
wat schreef jij nou in bovenstaand topic??
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2000 21:45 schreef postinggirl het volgende:
Op dit moment vind ik die clip 'let me love you boy' van 'Snatch' erg leuk: Zo'n 3d-animatie-clip, net als 'am I wrong' Etienne de Crecy (ook goed). Ook leuk:
-the dark-anouk
-break-out- foo fighters
-veel 2 unlimited-clips, vooral de oudere (zo fout dat het om te lachen is, wat ook geldt voor de clip van technohead: 'I wanna be a hippy' en clips van aqua en toybox.)
-Dit geldt ook voor clips van Andre Hazes, Frans Bauer, Gordon, Corry Konings, Jantje Smit en soortgenoten.
-californication-red hot chili peppers
-where the wild roses grow-nick kave & kylie minogue (leuke combinatie)
-rock dj-robbie williams (ongecensureerd)
-de meeste clips van madonna(alleen die vorige, american pie, niet)
-gaia-valensia
-supermodel-rupaul (erg apart mannetje/ vrouwtje)
-right here, right now-fatboy slim
-porselain-moby
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 27-06-2002 08:56]
neem een kat dat moet helpen maar ja ik weet niet of dat zal werken met je kinderen
Op donderdag 27 juni 2002 09:46 schreef Miesjaa het volgende:
Deze....Maar er zullen r nog wel meer komen..
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:22 schreef Roonaan het volgende:
* Roonaan moest even opnieuw reggen, maar is er ook weer (sorry)
quote:Dit was mijn eerste post op 29/11/2001, was trouwens op de frontpage. Wel grappig om te lezen, ik was best wel pissig toen ik het schreef...
AnYa (en Koelele),Ik heb het idee dat jullie geen flauw idee hebben van wat jullie schrijven. Er is bijvoorbeeld een verschil tussen Marine, Mariniers, en de landmacht.
Ik zal niet pretenderen alles te weten, maar laat ik jullie even een paar feiten voorschotelen:
feit 1: De Mariniers trainen o.a. samen met de Navy SEALS, en zijn meer dan gelijkwaardige tegenstanders.feit 2: De nederlandse soldaten in Srebrenica hadden al een jaar weg moeten zijn toen de boel werd ingenomen.
feit 3: De moslim-legereenheden die het gebied rond Srebrenica controleerden, vertrokken zodra de Serviërs in de buurt kwamen.
feit 4: Amper 500 Nederlandse VN-soldaten stonden tegenover 20000 Serviërs.
feit 5: De Nederlandse VN-soldaten wierpen op strategische punten blokkades op om de tegenpartij klem te zetten, en vroegen luchtaanvallen aan om de zaak plat te gooien. Deze luchtaanvallen zijn nooit uitgevoerd (politiek).
feit 6: De Koninklijke Marine is verhoudingsgewijs de grootste ter wereld, en beschikt over materieel waar zelfs de Amerikaanen jaloers op zijn (goalkeeper).
Ik kan nog wel even doorgaan, maar wat ik wil zeggen is: onderbouw wat je zegt met argumenten of hou je kop!
http://forum.fok.nl/showtopic.php/10029/1/25
Daar ergens, maar de eerste kan ik dus écht niet vinden
ARCEEEE help
quote:Mijn eerste post op de frontpage volgens de search...
Door MaxiTitan - donderdag 7 februari 2002 @ 09:39 (+1 - Normaal)
Beter laten ze de nukes achterwege anders krijgen we weer een 'tjernobyl alerts' (overtrekkende stralingswolken enz.)
[ Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan ]
quote:Mijn eerste post in het forum volgens de search...
Op zaterdag 02 februari 2002 19:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Het komt door dat het vaak geassocieerd wordt met de dood...
Alhoewel sommige vormen besteden/genezen kunnen worden door een aantal methoden, is het geen garantie dat het echt weg is / weg blijft (dat zeggen de doctoren waarschijnlijk ook).Voor mensen die een familielid/vriend(in) hebben met kanker, en onder behandeling staan is het geen pretje (zowel voor de familie als het persoon zelf).
Zeker niet als je genezen verklaard wordt, en een paar maanden later te horen krijgt dat er niets meer gedaan kan worden door uitzaaïngen... en bij ons werd er gewoon over gepraat.
Maar het ligt bij sommige mensen emotioneel wat gevoeliger...
Ik vind het geen taboe maar ik vind niet dat men het als scheldwoord moet gebruiken...just my 2cents...
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:27 schreef r8ality het volgende:
vreemde kleur voor een tepel
quote:deze dus
Door appelsientje - zondag 25 maart 2001 16:14--------------------------------------------------------------------------------
ik zou kiezen voor de Ethernet
het is veel stabieler dan de USB variatie
snelheid maakt niks uit, maar het is voor de helpdesk ook makkelijker als mensen een ethernet modem hebben hehe en ik kan het weten werk zelf op de helpdesk van mxstream bij Planet Internet
en zeker als je ISDN hebt moet je een ethernet modem hebben trouwens als je voor 31 maart inschrijft krijg je 3 maanden geld terug (abonee kosten
quote:Weetje....
Op vrijdag 19 oktober 2001 19:55 schreef Slarioux het volgende:
Jammer dat ie niet weet waarin :p
http://frontpage.fok.nl/poll.fok?id=216&page=2#reacties
Ctrl-F op Slarioux en je vindt hem
quote:Handig Rickmans
Op donderdag 27 juni 2002 14:52 schreef rickmans het volgende:
Dit is mijn eerste post
De meeste onder ons hebben geen leestoegang tot dit forum (admins?)
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 09:35 schreef Kayuk het volgende:
Ik denk erover een Freeler account te nemen, maar wil eigenlijk eerst weten hoe hun dienstverlening c.q. helpdesk is. Ze schijnen nu ook een "doe het zelf" nummer te hebben waar de meest voorkomende problemen in worden uitgelegd. Heeft iemand daar ervaring mee?
zie hier mijn eerste post
quote:Ik zou het ECHT niet meer weten.
Op woensdag 26 juni 2002 16:18 schreef Bolletje... het volgende:
dit was die van mij
[..]Dit ging overigens nog over het veronica BB forum,dat ludo en ik een beetje verziekt hadden
quote:Tss echt niet
Op zaterdag 29 juni 2002 02:47 schreef MrWilliams het volgende:
achterhaal het maar.....
quote:Mijn eerste post als Barbie (14 oktober 1999):
Ondertussen al weer wat beter. In de winter in ondergoed en een strak hempje. In de zomer naakt.
quote:SUPERKRIMI!!!
Voor het eerst in ruim 20 dagen was er eens iets leuk in huize BB!. Snap niet waarom jullie dit bagger vonden, beter dan ellelange zucht verhalen over het leven van de bewoners, toch?
quote:Ik weet niet waar het over gaat, maar het is nu zomer.
Op maandag 01 juli 2002 17:22 schreef Barb het volgende:
Mijn eerste post als Barb (27 april 2000):... In de zomer naakt ...
quote:Hehe.
Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
quote:
op 01-17-2000 om 09:18 AM schreef De Parasiet het volgende:
ik snap waarom iedereen zo'n heisa maakt over zoiets lekkers als PIJPEN!
i love it !! ik doe het allemaal, ook slikken en vind het nog fijn ook !!!je vriendin moet gewoon leren het lekker te vinden !!
quote:uit: NL en de 2e fase
Op zaterdag 10 februari 2001 19:02 schreef blieblie het volgende:
Euhmm, even voor gia geloof ik, ik heb gehoord van mijn zussen dat de Pre-2de fasers voor punten moesten lezen, 16 in totaal, aangezien je voor een gemiddeld boek van 200 pagina's 2 punten scoorde kwam je uit op 8 boekendan is er OOK nog eens de mogelijkheid om boeken van 3 of zelfs 4 punten te lezen.
Dus evenveel boeken....
Dan nog een petit verschil, wij moeten verdiepingsopdrachten.
Dat houdt in, je maakt een Referaat, en OP DAT REFERAAT, krijg je een extra naaiopdracht als maak een "in memoriam" over Epi Brons een gast uit het boek de voorzitter die in dat hele boek niets uithaalt wat door de beugel kan, op zelfmoord plegen na.Dus, iedereen roept ach 2de fase valt best mee, maar het is erg moeilijk om WEL mee te mogen doen aan het eindexamen en heel makkelijk om NIET meer mee te mogen doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |