Goeden nacht JApieman.quote:
NOOOHH!!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE KWOOT DE VERKEERDEEE IK GA HET TEGEN MAMA ZEGGEN HIHI
Nou ik drukte op invoeren maar toen kwam floktiequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Al had ik nou 3 seconden gewacht
3 seconden!
Kloon slijmt echt als de tering.quote:
Vanwege zulke reacties:quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:52 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben de enige Oostblokker die nog over is.
Op YouTube uploaden in 1080p.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:53 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Ik hou een documentaire over nachtbagger drm
Ik ken Floxciequote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Dalando het volgende:
Ik ken wel een paar mensjes die ongelimiteerd op youtube kunnen uploaden
Ik ken Flippiee d'r kutquote:
Nou voouit dan maar. Strohalmpje als je lief bent en Strotouw als je vervelend bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:54 schreef Hooidraad het volgende:
Het is zo'n naar woord Appel, Strohalmpje klinkt veel liever.
Ik faal daar zo hard in.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dit meisje, ben je nu mobiel? Anders groepsgesprek.
Ok, daar kan ik mee levenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou voouit dan maar. Strohalmpje als je lief bent en Strotouw als je vervelend bent.
Geen pics genomen die bewuste nacht. Ik had al moeite om mijn enorme lul in d'r kut te krijgenquote:
OV.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:57 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Flippiee is aardig. Leuk meisje, leuke opleiding, lekkere gemixte popcorn.
Morgen is nog een dag, een dag vol kansen en mogelijkheden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik faal daar zo hard in.En ja, mobiel, sry.
Te kleine lul of haar kut te moeilijk te vinden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen pics genomen die bewuste nacht. Ik had al moeite om mijn enorme lul in d'r kut te krijgen
quote:Siema, deuces dat je deze QR-code gescand hebt! Laat je reacties achter op Fotoboek van Floxcie. Ik ben een H-U-S-T-L-E-R. Ik ben een hustler, heb verdovende middelen maar ben geen dokter. Ik werk hard voor me paper. Uw dokter, Dr. Flox
Jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Weet je in welke stad zomermeisje woont?
Volgens mij dacht hij dat hij in het plasgaatje naar binnen moestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Te kleine lul of haar kut te moeilijk te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |