Dat weten ze altijd mooi uit te zoeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:18 schreef miep63 het volgende:
Mooie lokatie trrouwens in dat gebouw van de Thermen-baden.
Negeren en van de rest genieten, dat gelul houd je toch.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:39 schreef boekenplank het volgende:
Fuck Mart Smeets met die 16 gekamde haren op zijn voorhoofd alsof hij nog een pony heeft.
Als er een beetje wind staat op lokatie, zie je de angst in zijn ogen als die paar haren hun eigen gang gaan. En dan die blote varkenspootjes in die instappers.
Haha, heerlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:39 schreef boekenplank het volgende:
Fuck Mart Smeets met die 16 gekamde haren op zijn voorhoofd alsof hij nog een pony heeft.
Als er een beetje wind staat op lokatie, zie je de angst in zijn ogen als die paar haren hun eigen gang gaan. En dan die blote varkenspootjes in die instappers.
Juist, daarom is wielrennen ook zon prachtsport. Het is geen hard fietsen van A naar B.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jean mis ik wel, die oude wielerverhalen.
Lekker veel oude Jean filmpjes kijken. Dan staat de tijd stil.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Fred Racké en Theo Koomen mis ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Jean wist altijd zo mooi die oude renners op te zoeken en dan het verhaal erachter te maken.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Fred Racké en Theo Koomen mis ik.
En oké, ook Jean een beetje.
Mart zal ik nooit gaan missen.
ik heb hem toch echt via uitzendinggemist gekeken. http://player.omroep.nl/?aflID=12818752quote:Op zondag 10 juli 2011 08:23 schreef TLC het volgende:
Pfff de uitzending van gisteren staat niet online![]()
quote:Mart Smeets betrapt op EGO-gebruik
NOS trekt wielerjournalist terug uit De Avondetappe
Kort voor het begin van de van Tour de France is de wielerwereld opgeschrikt door een nieuw dopinggeval. Mart Smeets, de zelfbenoemde Boss van de wielerjournalisten, testte bij een ‘out of competition’-controle positief op het zelfversterkende middel EGO. Dat maakte de UCI vanochtend bekend.
In het bloed van televisiepresentator troffen dopingcontroleurs abnormaal hoge eigenwaardes aan, een indicatie voor het gebruik van EGO. Dit middel vergroot de zelfingenomenheid en verkleint het vermogen tot zelfrelativering. Bijwerkingen zijn vetzucht, clichématig taalgebruik en een liefde voor opvallend gekleurde overhemden.
In afwachting van de contra-expertise heeft de NOS de presentator op non-actief gesteld. Smeets zal niet deelnemen aan de komende serie Avondetappes, een praatprogramma dat Smeets de laatste jaren domineerde. “We beraden ons nog op volgende stappen”, zegt NOS-directeur Jan de Jong, “De heer Smeets heeft de ethische code van Studio Sport ernstig geschonden. Misschien sturen we hem wel met vervroegd pensioen.”
“Ik ben hier echt doodziek van”, zegt collega sportjournalist Herbert Dijkstra. “Mart heeft al die jaren de uitzendingen van de Tour gedomineerd. Als geen ander wist hij het wielrennen met het goede van het leven te combineren. Terwijl anderen aan tafel een gesprek probeerden te voeren, luisterde Mart alleen naar zichzelf en hief hij een goed glas rode wijn. En het leek allemaal zo natuurlijk te gaan.”
Niet iedereen in de Tourkaravaan is verrast. Een sportcommentator die anoniem wil blijven: “Vaak zat ik naar De Avondetappe te kijken en dacht ik: dit kan helemaal niet, dit is gewoon onmogelijk. Drie weken lang iedere dag met een aantal nietszeggende Nederlanders aan tafel zitten en het leuk blijven vinden, kan gewoon niet zonder af en toe wat te snoepen uit de pot met de verboden middelen.” Smeets zelf ontkent het dopinggebruik. “Ik heb van nature gewoon een enorm ego.” Bron: De Speld
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Is de gayparade ook weer begonnen?
"U kent hem niet, hij heet Johnny Hoogerland"quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef TUFKAL het volgende:
Smeets zal vanavond alle registers open trekken om Johnny H tot koning van de natie te bombarderen
Niet haten op Marioquote:Op zondag 10 juli 2011 13:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Is de gayparade ook weer begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |