Raar einde Ep 1. Maar goed nuquote:Op zondag 10 juli 2011 00:38 schreef borisz het volgende:
We, nou ja ik maar in dit geval tel ik voor 2, beginnen eens aan game of Thrones
Lie is Sun's zusje, mijn schoonzusje dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Ben ik 'het zusje hier' of is het Lie
Dan speel ik nog een slaap liedje voor je :
Varg Veum is morgen op de Nederlandse TV te bewonderen en die gaan we dus vanaf dan opnemen.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:52 schreef TAV74 het volgende:
Lie is Sun's zusje, mijn schoonzusje dus.
Ik heb maar 1 zus hier![]()
Oh, je had het al gepost, terwijl B. voor mijn voeten liep.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Varg Veum is morgen op de Nederlandse TV te bewonderen en die gaan we dus vanaf dan opnemen.
Enne, hoe was jouw feessie?
Yep. Gezellig en leerzaam was hetquote:Op zondag 10 juli 2011 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je had het al gepost, terwijl B. voor mijn voeten liep.
Geld? Erfenis?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:56 schreef TAV74 het volgende:
Als iemand me ooit kan uitleggen waarom een kennis van me in vredesnaam bij zijn vrouw en kinderen blijft zou het me enorm helpen
Tofquote:Op zondag 10 juli 2011 01:56 schreef TAV74 het volgende:
an
Yep. Gezellig en leerzaam was het![]()
Als iemand me ooit kan uitleggen waarom een kennis van me in vredesnaam bij zijn vrouw en kinderen blijft zou het me enorm helpen
Nou... ik ken ze allebei al minimaal 20 jaar, en vanaf dag één dat ze samen zijn is het me een raadsel. Er is gewoon niets, het kwam toevallig zo uit. Ik verdenk hem ervan niet eens te weten hoe zijn kinderen hetenquote:Op zondag 10 juli 2011 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof
En tja.. dat is soms echt niet te begrijpen. Ik zeg maar altijd je kan niet IN de relatie kijkenZe zijn niet zichzelf met mensen om hen heen
Ja, ze gingen ook scheiden zeiden ze een half jaar geleden officieel. Maar toen gingen ze toch maar in therapie en ging het niet doorquote:
Ouwe man die een paar jaar ouder dan ik is.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:11 schreef Bluezz het volgende:
Helleluja dan maar![]()
Wij zitten intussen verstrikt in Yusuf Islam![]()
Cat Stevens, wat heeft ie veel gemaakt
quote:Op zondag 10 juli 2011 07:11 schreef MissHobje het volgende:
Mogguh krakkie![]()
Hier ook alweer een tijdje rise and shining (of zoiets)
Ben al aan het werk (1e uurtje alweer erop zitten) maar tis erg stil.. pfff
Lekker! Oeh, een croissantje, dank je!quote:Op zondag 10 juli 2011 07:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lekkerthanks
![]()
Wil je een ontbijtje ?
quote:Op zondag 10 juli 2011 01:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lie is Sun's zusje, mijn schoonzusje dus.
Ik heb maar 1 zus hier![]()
Mooi liefdje is dat van Wallander, vooral als aftiteling![]()
Meestal is het niet de schuld van de weegschaalquote:Op zondag 10 juli 2011 09:53 schreef PdeHoog het volgende:
Die weegschaal is niet liefEn ik krijg mezelf maar niet gemotiveerd om er ook weer hard aan te werken
![]()
![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 10 juli 2011 09:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Meestal is het niet de schuld van de weegschaal![]()
Jaquote:Maar motivatie is soms wel heel lastig ja..
Sja, ik denk dat je het uiteindelijk echt moet willen om te kunnen beginnen. En als je bent begonnen is resultaat de beste motivatie. Misschien moet je voor jezelf een lijstje maken met argumenten waarom je wel wil/moet afvallen. En verder maak je elke dag keuzes over wat je wel of niet eet, dus elke dag een kans om de 'goede' of de 'foute' keuze te maken. En je weet zelf door vorig jaar dat het een stuk lekkerder voelt wanneer je de goede maaktquote:Op zondag 10 juli 2011 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
[..]
JaEn het ging echt zo lekker vorig jaar maar sinds januari is het heeeeeeeeeeelemaal weg lijkt het wel
en de teller gaat stiekem weer omhoog
That's the spiritquote:Op zondag 10 juli 2011 10:07 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even rustig wakker worden.... Vanmiddag voorzitter spelen bij de oprichtingsvergadering van HZSW. Notulen zijn al klaar, alleen de vergadering nog even. Daarna gaan de barbecue aan
Je kan de druk nog even opvoeren door alvast de BBQ aan te doen en dan, tussen het warm worden van de kolen en het daadwerkelijk vlees erop leggen, snel de notulen laten akkoorderenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:07 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nog even rustig wakker worden.... Vanmiddag voorzitter spelen bij de oprichtingsvergadering van HZSW. Notulen zijn al klaar, alleen de vergadering nog even. Daarna gaan de barbecue aan
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan de druk nog even opvoeren door alvast de BBQ aan te doen en dan, tussen het warm worden van de kolen en het daadwerkelijk vlees erop leggen, snel de notulen laten akkoorderen
Dat wordt ene hamerstukquote:Op zondag 10 juli 2011 10:07 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, het geeft altijd een hoop spetters die uienchutneyquote:Op zondag 10 juli 2011 10:16 schreef LieLie het volgende:
Zo, nu ga ik even uienchutney opzetten en dan ramen wassen
Tranen met tuiten manquote:Op zondag 10 juli 2011 10:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het geeft altijd een hoop spetters die uienchutney
Veel plezier!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Have funzz iedereen, hier komt een mager zonnetje om de hoek steken. Goed weer voor de wandeling! De camera zit in de tas, ik zal proberen van elk gerechtje een foto te nemen.
Have funquote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Have funzz iedereen, hier komt een mager zonnetje om de hoek steken. Goed weer voor de wandeling! De camera zit in de tas, ik zal proberen van elk gerechtje een foto te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg![]()
Ik zie net dat dat al de tweede serie is, voor ons dus ook nieuwquote:Op zondag 10 juli 2011 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Varg Veum is morgen op de Nederlandse TV te bewonderen en die gaan we dus vanaf dan opnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en erg veel lol gehad dus!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |