Blijft vreemdquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijft vreemdOok aangezien ik allang aan het invallen ben
D'r kwam na afloop van de diplomering een jochie van een jaar of 8 naar me toe (hij zat blijkbaar bij mij in de zaal): "meester Bart, wil je niet bij ons op school les gaan geven? Wij hebben geen meesters meer op school. Alleen maar stomme juffen"
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Heeft jouw school een leuke homo-directeur?"
Die cover is gewoon goed.quote:
Homo.quote:Ik moet altijd huilen van Warning Sign, uitzonderingsloos.
Hoi.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
wederom ben ik thuis [ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Aneurysma het volgende:
Coldplay.Goedkope zwijmelmuziek.
Ik moet altijd huilen van Warning Sign, uitzonderingsloos.
Toffe scene is dat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:59 schreef wonderer het volgende:
Achter me is James Franco zijn arm aan het afhakken...
Zijn daar kakkers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:18 schreef Steve het volgende:
De kakkers van Maarheeze ook weer overleefd..
Nou nee, Maarheeze staat er wel een beetje om bekendquote:
Jij ook al?quote:
Ik nietquote:
oh dan stuur ik wel gewoon 'wat Angel zegt' terug als antwoord.quote:
Daddy knows bestquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef Steve het volgende:
[..]
oh dan stuur ik wel gewoon 'wat Angel zegt' terug als antwoord..
nee vanmiddagquote:
Jullie hebben afgesproken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej BSje om 15.30 uur kom ik na 2,5 uur treinreizen eindelijk aan in Amsterdam
Nee BS vroeg of ik al in Amsterdam was en daar reageerde ik opquote:
Psst.. je kunt gewoon met het vliegtuig heen hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Steve het volgende:
Mijn broer is even een weekje naar Australië (om eind van het jaar wellicht erheen te verhuizen). Heeft 'ie vanmiddag wat foto's gewhatsappt.
Ik wil er ooooook heen..
Ik ben er tot morgenavond, so bewarequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Welkom in Amsterdam dan maar ^^ was toen Vondelpark dus sorry
Ah, op die manier!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Nee BS vroeg of ik al in Amsterdam was en daar reageerde ik op
Snap ik!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Steve het volgende:
Mijn broer is even een weekje naar Australië (om eind van het jaar wellicht erheen te verhuizen). Heeft 'ie vanmiddag wat foto's gewhatsappt.
Ik wil er ooooook heen..
Nu veilig binnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik ben er tot morgenavond, so beware
Een weekje?? Ik vind 8 uur vliegen al te lang om maar een week te gaan, laat staan 24 uurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Steve het volgende:
Ik wil er ooooook heen..
Nou het was in Eefde (geen idee waar dat ligt uberhaubt) dus zei dat het een beetje te ver weg was van waar ik woon. Hij begreep ook wel heel goed dat Hengelo - Eefde wel een beetje ver was. Dus hij moest maar goed met de directeur moest moest overleggen dat ie op zoek moest gaan naar een meesterquote:
Haha ik heb laatst wel ingevallen op een school met een te leuke directeurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
"Heeft jouw school een leuke homo-directeur?"
Oeh wat een stap!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:00 schreef Steve het volgende:
Ik wil er ooooook heen..
Cute.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou het was in Eefde (geen idee waar dat ligt uberhaubt) dus zei dat het een beetje te ver weg was van waar ik woon. Hij begreep ook wel heel goed dat Hengelo - Eefde wel een beetje ver was. Dus hij moest maar goed met de directeur moest moest overleggen dat ie op zoek moest gaan naar een meester
Ik vond het ook ontzettend schattig inderdaadquote:
Die te leuke directeur waar je helemaal verliefd op bent?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik heb laatst wel ingevallen op een school met een te leuke directeur
En daar mag ik binnenkort nog eens twee dagen naar toe
Is ook veel te lang vliegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef wonderer het volgende:
Een weekje?? Ik vind 8 uur vliegen al te lang om maar een week te gaan, laat staan 24 uur
Jup.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh wat een stap!
Gaat ie daar voor z'n werk naar toe?
Koop jij even een retourtje voor me? Business Class graag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:27 schreef Stuart.lan.Jones het volgende:
Psst.. je kunt gewoon met het vliegtuig heen hoor.
Ja daag, je gaat maar Economy Classquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Koop jij even een retourtje voor me? Business Class graag..
Haha ik ben niet verliefd op een directeurquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die te leuke directeur waar je helemaal verliefd op bent?
Gaafquote:
Niet? Hmmz...quote:Op zondag 10 juli 2011 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik ben niet verliefd op een directeur
Maar hij is wel donders leuk
Haha nee dat is zeg maar iemand andersquote:
Haha ja denk het... Net als onmeunigquote:
Sloeg je je handen voor je ogen en trapte je het gas in?quote:Op zondag 10 juli 2011 00:46 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaa!! Mijn beste vriend en ik net een rondje in de race auto van hetero gemaakt. Aaaargh. Gillende nichten door de bocht
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sloeg je je handen voor je ogen en trapte je het gas in?
Moet je vandaag wel werken?quote:
Nee, ik moest bobben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij had daar geen aandeel in?
quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sloeg je je handen voor je ogen en trapte je het gas in?
ziet er vrij lesbisch uitquote:Op zondag 10 juli 2011 17:51 schreef Peter het volgende:
Was Roel nou van de manga's? ( [TK] veel manga's onder andere yaoi, skip beat en vampire knight)
Ik zit net op het terras van de burgermeester alwaar ik erg vriendelijk begroet werd door een jongen die daar vervolgens naar binnen ging.quote:
Ik was het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik zit net op het terras van de burgermeester alwaar ik erg vriendelijk begroet werd door een jongen die daar vervolgens naar binnen ging.
Was jij dat toevallig, ik ken verder niet zo veel jongens in Amsterdam, of heb ik zo juist de ware liefde laten lopen
Shit, nu zit ik intussen bij Ede Wageningen, hij zal er vast niet meer zijn als ik nu terug gaquote:
Hallo knulquote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Steve het volgende:
Hoi Aneurysma, Ang3l, Bartjebart, Breezerslet17, Creno, Great.Expectations, Kugari-Ken, L-ascorbinezuur, Peter, Stuart.Alan.Jones, Tha_Erik, TheaterMaMa, TheVulture, Tomasso, Vlarp, Wonderer en lurkers.
Hai.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Steve het volgende:
Hoi Aneurysma, Ang3l, Bartjebart, Breezerslet17, Creno, Great.Expectations, Kugari-Ken, L-ascorbinezuur, Peter, Stuart.Alan.Jones, Tha_Erik, TheaterMaMa, TheVulture, Tomasso, Vlarp, Wonderer en lurkers.
Hoiquote:Op zondag 10 juli 2011 22:13 schreef Steve het volgende:
Ik had eerder een wipkip verwachtquote:
Welles.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:28 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Die hebben geen zin langs te wippen hoor ik net.
Ha!quote:
Die hebben ze tegenover, op het schoolplein.quote:
nu ik ver van Amsterdam ben durf je dat wel te roepen he?quote:
maar als het serieus wordt krijg je boos iemand achter je aanquote:Op zondag 10 juli 2011 22:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu ik ver van Amsterdam ben durf je dat wel te roepen he?
?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
maar als het serieus wordt krijg je boos iemand achter je aan
Dat ie iemand heeft en dat die persoon dus boos op jou wordt als jij er met Breezerslet vandoor gaat.quote:
Hahah, je hebt maar één oog.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf een beetje tegenvallen.
Die site maakt van een tekst een robot.quote:
En een heel puntig puntjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hahah, je hebt maar één oog.![]()
Oh wacht..![]()
Wel grappig.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die site maakt van een tekst een robot.
Procedurele graphics.
Dan verdienen ze dat wel terug met advertenties. Vuistregel: Aantal bezoekers per dag / 2 = advertentieinkomsten per maand in euro'squote:Op zondag 10 juli 2011 23:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wel grappig.![]()
Zal wel een hoop bandbreedte gaan kosten, als de site heel populair wordt.
kom ik bedreigend over dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
maar als het serieus wordt krijg je boos iemand achter je aan
Ooh, kut. Ik had het lijstje namen overgenomen uit jouw post.quote:
Dat ziet er tof uitquote:Op zondag 10 juli 2011 23:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens Erik, ga naar Pina, ik vond het zo mooi dat ik er van moest huilen, puur van schoonheid
Volgens mij moeten ze dan alsnog goed hun best doen, aangezien al die plaatjes worden gehotlinkt. Al zal dat allemaal wel loslopen.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:23 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan verdienen ze dat wel terug met advertenties. Vuistregel: Aantal bezoekers per dag / 2 = advertentieinkomsten per maand in euro's
ik heb zo genoten, zo adembenemend mooi.quote:
Feesthoedquote:Op zondag 10 juli 2011 23:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Heb jij wel een punt op je hoofd dan?
Jij ziet gewoon in alles een penis vanwege je gebrek aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind de meeste robots redelijk penisvormig, trouwens.
Doe even gemeen ofzo..quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij ziet gewoon in alles een penis vanwege je gebrek aan.
Misschien moet je dan een keer een dokter bezoeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik vind de meeste robots redelijk penisvormig, trouwens.
Het grootste gedeelte zijn echt stuk voor stuk een stel mongolen, niet normaal. Ik ben er echt bijna helemaal klaar meequote:Op maandag 11 juli 2011 00:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Terechte klacht. [ afbeelding ]
Denken dat homo's een relatie kunnen hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tomasso zullen wij een relatie krijgen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 00:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte zijn echt stuk voor stuk een stel mongolen, niet normaal. Ik ben er echt bijna helemaal klaar mee. Stom ook van me, dat ik geloof in het krijgen van een relatie
. Achterlijk idee ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Eerst proberen, ik ben superrelatiemateriaal!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denken dat homo's een relatie kunnen hebben.
Daarom ben je ook vrijgezel.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Eerst proberen, ik ben superrelatiemateriaal!
Omdat het merendeel stuk voor stuk mongolen zijn, zei ik toch.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Maar serieus, hoezo denk je dat homo's geen relatie kunnen hebben?
Je vroeg wie dat zei, ik gaf daar antwoord op. Dat ging niet over het feit of ik het bij het juiste eind had.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, nou gelukkig ben jij de baas niet
Misschien probeer je te hard..quote:Op maandag 11 juli 2011 00:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het merendeel stuk voor stuk mongolen zijn, zei ik toch.
Nee, geen idee. Ik zie dat gewoon continue, keer op keer, weer falen.
Vertel? Bij wie dan in godsnaam?quote:
Ja, tyft op, dan probeer ik het te hard, dan ben weer ik te afwachtend. Nog ff.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:22 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Misschien probeer je te hard..
Ik vind ook dat het moet kunnenquote:
Ga door met je tirade!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, tyft op, dan probeer ik het te hard, dan ben weer ik te afwachtend. Nog ff.
Onzin.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:25 schreef Great.Expectations het volgende:
Natuurlijk kan het, als je maar leuk genoeg bent.
Ja, tyft op. Ik stop er bakken met energie in, die ik fdomme ook op andere plekken heel goed ken gebruiken, en je krijgt er geen ene tyfus voor terug.quote:
Dan nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En mits de andere natuurlijk ook leuk genoeg is.
Misschien moet je Tomasso doen, dan heeft hij een leuke jongen en zijn jullie een leuk stel.quote:
Profit!quote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Misschien moet je Tomasso doen, dan heeft hij een leuke jongen en zijn jullie een leuk stel.
Je zou veel te lang zijn als vrouw en nooit een passende man kunnen vinden.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:30 schreef Tomasso het volgende:
Het is dat vrouwen eens per maand rooie klats hebben, anders zou ik bijna overstappen...
Hehe.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou veel te lang zijn als vrouw en nooit een passende man kunnen vinden.
Je zorgde voor een glimlachquote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Tomasso is een lieve jongen met gewoon even een dipje die gewoon en zijn hart moet luchtenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie kunnen grapjes maken maar volgens mij is Tomasso echt een beetje van streek.
"Gewoon even een dipje"quote:Op maandag 11 juli 2011 00:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar Tomasso is een lieve jongen met gewoon even een dipje die gewoon en zijn hart moet luchten
Het is dat ik geen 13-jarig meisje ben van 2 meter, anders zou ik alles wel online pleuren. Maar dit is niet gewoon ff een dipjequote:Op maandag 11 juli 2011 00:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, je hebt geen andere keus want nu staat het er en ik ga het niet editen.
Die werd de hekjes in gereden door de auto? (niet gelezen)quote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-ik-nog-leef.dhtml
Heftige foto's zeg
Maar vorige week zei je dit niet, en nu wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is dat ik geen 13-jarig meisje ben van 2 meter, anders zou ik alles wel online pleuren. Maar dit is niet gewoon ff een dipje.
Toen kroop ik langzaam uit een dipje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar vorige week zei je dit niet, en nu wel.
Toen dacht je een leuke jongen gevonden te hebben?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen kroop ik langzaam uit een dipje.
Ziet er niet goed uit! Hij heeft wel 'geluk' gehad dat hij niet met zijn gezicht erin is gevallen.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-ik-nog-leef.dhtml
Heftige foto's zeg
Jep. Ik was allemaal leuk en geweldig enzo. Alles was goed. Maar vervolgens wel elke keer met een kutexcuus komen waarom je nu weer niet iets leuks kan doen samen. En nooit zelf initiatief tonenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Toen dacht je een leuke jongen gevonden te hebben?
En waarom is het kruipen nu gestaakt?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Toen kroop ik langzaam uit een dipje.
Ja door een auto van de Franse media, zie het filmpje, heftig hoor, hij wil toch proberen dinsdag weer te starten met 33 hechtingen, morgen rustdagquote:Op maandag 11 juli 2011 00:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die werd de hekjes in gereden door de auto? (niet gelezen)
Maar waarom laat je je stemming daar zo van af hangen? Je zou gewoon happy moeten zijn zonder een vriend, en nog happier met één. Je weet hoe het gaat, zo heb je iemand, zo heb je niemand.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jep. Ik was allemaal leuk en geweldig enzo. Alles was goed. Maar vervolgens wel elke keer met een kutexcuus komen waarom je nu weer niet iets leuks kan doen samen. En nooit zelf initiatief tonen.
Dude snap je dat nietquote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar waarom laat je je stemming daar zo van af hangen?
omdat verliefdheid dat met je doet.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar waarom laat je je stemming daar zo van af hangen? Je zou gewoon happy moeten zijn zonder een vriend, en nog happier met één. Je weet hoe het gaat, zo heb je iemand, zo heb je niemand.
Ik ben te harteloosquote:Op maandag 11 juli 2011 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dude snap je dat niet? Dat als je denkt een leuk iemand gevonden te hebben, en dat het dan keihard tegenvalt? Dan ben je toch niet nog steeds leuk en happy na afloop?
Omdat ik nog nooit zo gek van iemand ben geweest. En dan komt zoiets wel ff behoorlijk rauw op je dak. Naast het feit dat ik een emotionele achtbaan ben.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar waarom laat je je stemming daar zo van af hangen? Je zou gewoon happy moeten zijn zonder een vriend, en nog happier met één. Je weet hoe het gaat, zo heb je iemand, zo heb je niemand.
Ik snap je hoor, en natuurlijk ken ik het gevoel wel, alleen dat is dan mijn houvast een beetje.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit zo gek van iemand ben geweest. En dan komt zoiets wel ff behoorlijk rauw op je dak. Naast het feit dat ik een emotionele achtbaan ben.
Daarnaast, je laatste zin is dus precies m'n hele punt van net. Dat "zo heb je niemand" hoort dus niet bij een relatie.
Ik moest stiekem een beetje lachtenquote:Op maandag 11 juli 2011 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik heb van dat seizoen alleen nog maar die musicalaflevering gezien (want musicalafleveringquote:Op maandag 11 juli 2011 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Dat was in de aflevering zelf ook wel een mooi nummer.
Dat gaat ook niet altijd goed.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef Peter het volgende:
Tomasso, neem een FOK!ker. daarvan ken je de interesses al en je hebt in ieder geval een gezamenlijke hobby
Werkt bij mij ook prima, al bijna 6 jaar
Ik heb ook andere verhalen gehoord hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 01:33 schreef Peter het volgende:
Tomasso, neem een FOK!ker. daarvan ken je de interesses al en je hebt in ieder geval een gezamenlijke hobby
Werkt bij mij ook prima, al bijna 6 jaar
Je moet ook wel een tijdje posten, meeten en vooral beginnen met 'een keer door een hysterisch wijf in een multi-msn-gesprek gegooid te worden.' Was hier recept voor succes. Ohja en samen naar de gay pridequote:
Helaas leggen mensen dan wel het hele concept vriendje uit op Fokquote:Op maandag 11 juli 2011 01:46 schreef Steve het volgende:
Het enige voordeel is dat je het concept Fokniet hoeft uit te leggen..
Wanneer ga je zelf een 'verhaal schrijven' in die richting dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 01:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook andere verhalen gehoord hoor.
Dan nog.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Je moet ook wel een tijdje posten, meeten en vooral beginnen met 'een keer door een hysterisch wijf in een multi-msn-gesprek gegooid te worden.' Was hier recept voor succes. Ohja en samen naar de gay pride.
Ik vond Little Grey's lied ook wel mooi trouwens!quote:Op maandag 11 juli 2011 01:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb van dat seizoen alleen nog maar die musicalaflevering gezien (want musicalaflevering![]()
) en dit liedje was mooi ja. Ik vond het wel jammer dat ze alleen liedjes deden die ze ooit gebruikt hebben, daardoor vond ik sommige keuzes voor liedjes wat apart en jammer.
Dat sowieso, daar ik de hele dag met m'n moeder op stap moet.quote:Op maandag 11 juli 2011 07:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben weer vervelend, dus het gaat een lange dag voor jullie worden.
Noem je op stap gaan met je moeder nu vervelend?quote:Op maandag 11 juli 2011 08:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat sowieso, daar ik de hele dag met m'n moeder op stap moet.
Anders krijgen we gezeik over wie eerst staatquote:Op zondag 10 juli 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoi
Wat leuk dat je ons op alfabetische volgorde hebt gezet... structuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
For as long as it lasts natuurlijkquote:Op maandag 11 juli 2011 09:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee hoor, leuk om te horen dat het ook anders kan.
daarvoor verkoopt Blokker toch kuskrukjes ?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:20 schreef Ang3l het volgende:
En een dikke kus op t voorhoofd van tomasso.... Als ik er tenminste bij kan.
quote:Op maandag 11 juli 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
.is dat nog mogelijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat jij al op max vermogen stond![]()
Ik zie niksquote:Op maandag 11 juli 2011 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie jij dit fik in de stad ook?
allemaal dikke zwarte rookwolken boven de stad
Woningbrand Frederiklaan dusquote:Op maandag 11 juli 2011 10:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rook is nu veel minder
zeg maar tussen strijp en stadion.
met beschuitkruimels tussen de lakens ?quote:Op maandag 11 juli 2011 10:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Hallo, ik heb zin in een ontbijtje op bed, maar ja ach jammer.
Dan ligt er eens iets anders dan ik.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met beschuitkruimels tussen de lakens ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
Er is alweer een nieuwe versie! Lalalala pasta, voor iedereen. Pasta met korting!quote:Op maandag 11 juli 2011 09:49 schreef Ang3l het volgende:
En om Tomasso te steunen heb ik nu toch eindelijk voor het eerst "Hamburgers met korting" gekeken. Dat krijg je als je geen tv kijkt, dan mis je die dingen volledig
shut your hole!quote:Op maandag 11 juli 2011 11:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er is alweer een nieuwe versie! Lalalala pasta, voor iedereen. Pasta met korting!
Heerlijk de dag te beginnen met een een positieve boodschapquote:Op maandag 11 juli 2011 01:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tomasso, aangezien je dit niet meer leest, ik voel de walging die jij voelt.
Ik heb verder geen hoopgevende woorden, als ik zeg dat je er snel genoeg uit groeit zul je het niet geloven, want zo werken dit soort momenten nu eenmaal. Analyseer je menselijke tekortkomingen en je maakt het jezelf makkelijker.
Relaties zijn niets meer dan een tijdelijke drang naar saamhorigheid waarbij basale gevoelens van lust worden verhuld door er een emotioneel-diepere betekenis aan mee te geven. Liefde is niets meer dan een gunstige hormoonhuishouding in je hersenen. Synapsen die een sprongetje maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee, volgende week.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l gaan we vanavond nou wel of niet weerwolven?
Vorige week was weerwolf, deze week niet, volgende week wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
alweer een week ertussen? Wie kan er dit keer niet?
Oh, ik wist niet dat je geen zin had in sushi.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Alleen vorige week wilden er mensen sushi gaan eten.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je geen zin had in sushi.
Ook god, deze wee... Tjeempie Ang3lquote:Op maandag 11 juli 2011 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?Ik zeg alleen dat vorige week weerwolfweek was, maar dat er geopperd werd sushi te gaan eten. Ook god. Maar dat wil niet zeggen dat het dan deze wee is, toch? Volgende week weer
Heb het in de agenda staan nu.
I'm knocked upquote:Op maandag 11 juli 2011 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook god, deze wee... Tjeempie Ang3l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |