Dit dus. Dat de camera's zo tegenvallen, is vooral bij toestellen van HTC zo opvallend, omdat ze in elk ander opzicht vaak top zijn. Daardoor valt het meer op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef Iemand91 het volgende:
Qua foto's, tja ik neem ook wel m'n slr als ik goede foto's wil maken, maar aan de andere kant; als er fabrikanten zijn die goede camera sensors/lenzen kunnen maken, waarom HTC dan niet?
Hij is nog niet eens uit, hoe moet iemand dat weten?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:14 schreef daanpiek het volgende:
ik heb nu de HTC legend en de batterij is bagger!! hoe is deze batterij?
Snap niet hoe jij mod bent geworden, wat een kinderachtig kut gedrag zeg..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef static het volgende:
Pas op dat je zaad niet tussen de voegen komt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap niet hoe jij mod bent geworden, wat een kinderachtig kut gedrag zeg..
2d of 3d?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zou je wat sample-foto's kunnen plaatsen op volledige resolutie?
Oja duhh lekker slim van me..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:12 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
2D, uiteraard. 3D heb ik toch niets aan op een computerscherm
Ik zag 'm vandaag bij de Belcompany.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 18:37 schreef delano.888 het volgende:
Hij ligt nog niet in de normale winkels, maar als je weet dat dit bestaat, dan ga je toch geen sensation meer kopen lijkt me? Of ben ik de enige die de 3vo mooier dan de sensation vindanyway: al andere 3vo eigenaren op fok?
heb je de foto's van de sensation als is gezien dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Daar staat tegenover dat de S2 een van de beste smartphone camera's op de markt heeft, en dat het Super AMOLED plus-scherm geweldig is voor films. Het scherm en de camera van de HTC schijnen nogal tegen te vallen, zelfs in vergelijking met de Sensation, waarvan ik de camera ook vind tegenvallen.
Neemt niet weg dat het ongetwijfeld een erg goede smartphone is. Dat is de Sensation ook. Het is voor mij alleen geen reden om te switchen naar Android. Ik wacht nog steeds op de Atrix.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |