Je hebt pieken en dalen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Garisson72 het volgende:
Verbazingwekkend weinig plezier beleefd aan dit topic.
Niet alleen zijn duim.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij heb je alleen je duim gezogen.
Hier dacht ik ook direct aan. Overigens wel een heel erg matig topic (niet dat dat een uitzondering is in de KLB natuurlijkquote:
Op vrijdag 8 juli 2011 22:57 schreef LangeJan het volgende:
x'Dquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
toompje scheuren heet ook mannelijk ontmaagding... dus als TS seks had is hij in een NS plee ontmaagd ... romantisch TS
Wikipedia: Penix is an Cornish-language family name (Cornish surnames) originating in Cornwall.quote:
klopt, want ik zag je socios pijpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:23 schreef Pharkus het volgende:
Dit verhaal is echt gebeurd ik zag een onzeker knulletje om een pleister vragen op dit traject
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Garisson72 het volgende:
Verbazingwekkend weinig plezier beleefd aan dit topic.
Of de conducteur heeft TS anaal vernederd wat TS zo geil vond dat zijn penix buitenproportioneel groeide, hetgeen zijn toompje niet meer kon houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:04 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Het echte verhaal: TS heeft de conducteur anaal vernederd en zijn toompje gescheurd.
Dat zal het dan wel geweest zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:40 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Of de conducteur heeft TS anaal vernederd wat TS zo geil vond dat zijn penix buitenproportioneel groeide, hetgeen zijn toompje niet meer kon houden.
NS Nazi!@quote:
Je mag niet jokkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:57 schreef LangeJan het volgende:
Vanmiddag op weg naar huis zat er tegenover mij in de trein een lekker wijf. Eerst ff goed gechecked en later vlakbij station Diemen Zuid ging ze tegen mij praten en heeft zij mij gehosselt.
Nou toen vroeg ze of ik mee ging naar de wc. Daar moest ik haar neuken ofzo. Nou, goed dat doe je dan maar en voor ik het wist dirigeerde zij mijn penix richting den flamoes. Tijdje op neer deinen op het ritme van de trein. Je kent het wel.
Opeens knapte er iets in mij! Naja, goed.. mijn toompje was dus gescheurd. Afijn, ik met mijn broek op mijn enkels teruglopen naar de coupe omdat ik mijn laptop was vergeten en toen heb ik een pleister gevraagd aan de conducteur. Die heb ik toen er opgeplakt.
Liep het toch nog goed af, maar ik vond het dus wel een beetje lang duren voordat de conducteur mij die pleister gaf en dat doet dus afbreuk aan het veiligheidsgevoel tijdens mijn reis in de trein.
Dat is dus in zekere zin ook mijn klacht. Kut NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |