Ik denk dat je beter dat klein tussen aanhalingstekens kan zetten, want ze vulde toch echt mijn HELE SCHERM.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:06 schreef Roguee het volgende:
Zij speelt een klein rolletje in de film 'loft'. Naakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter dat klein tussen aanhalingstekens kan zetten, want ze vulde toch echt mijn HELE SCHERM.
Vooral bij de seksscène
spoilerhaha dat is waar! Ik wist niet wat ik zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou jij wel willen weten.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:46 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter dat klein tussen aanhalingstekens kan zetten, want ze vulde toch echt mijn HELE SCHERM.
Vooral bij de seksscène
spoilerzijn hier previews van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT HAS NO SOUL!!!quote:
Ik dacht dat dit een photoshop was. Zocht aan de hand van dit topic het filmpje op en moest twee keer pauzeren om vast te stellen dat 't géén photoshop was. Ik hoop dat dit geen nare uitwerking gaat hebben op mijn nachtrust, maar vrees 't ergste.quote:
Geen probleem, G. Er zijn genoeg stiekemerts in deze die hetzelfde denken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Sorry, ik zal nu vast veel kwaad bloed zetten maar die alto zou ik als er niks in de buurt is best hard geven
Die skinny blonde krijgt natuurlijk eerst een beurt
En die dikke? Daar ga je lekker mee poepsexen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef RickoKun het volgende:
Sorry, ik zal nu vast veel kwaad bloed zetten maar die alto zou ik als er niks in de buurt is best hard geven
Nou ik zou ze anders ook geven als een gulle gever hoorquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef RickoKun het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |