reclames leuk vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:01 schreef Mercer het volgende:
En toch vind ik het veeeeel leuker dan die AH reclame, maarja smaken verschillen.
En timeshift.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:17 schreef arucard het volgende:
[..]
reclames leuk vinden![]()
Waarom zou je überhaupt naar reclames blijven kijken sinds de afstandsbediening is uitgevonden?
of Bianca heeft Edgar in zijn reet genomen, met een van de super goedkope plus komkommers !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Edgar is je waarschijnlijk al voorgeweest.
je zeurtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:23 schreef Iannn het volgende:
Ik weet dat ik hiermee in herhaling val, maar wat is dat bolle wijf met haar piepstemmetje vervelend zeg. Moet mij er zelfs nu op YT aan ergeren, schijnbaar komen die reclames van Plus ook daar ..
En die neger en die alto kan ik ook wel schieten, wat een irritante reclame zeg ... helemaal nu ook met die ovenschalen
Haten op Harry Piekema.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:42 schreef rubje het volgende:
[..]
je zeurten je reclame is fail want ik vind dat 'dikkertje'wel een vrolijk en olijk typje.
die het goed brengt. Veel beter iig dan die irritante oetlul van die AH 'bedrijfsleider Piekema met zijn grafmuil die er als een bouwput uitziet.
Die gozer mag wel oppassen, nijlpaarden doden meer mensen dan krokodillen of leeuwen, na de malariamug is het Nijlpaard verantwoordelijk voor de meeste doden in Afrika...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:13 schreef Sloeber94 het volgende:
Dat laatste wat ze zegt, geen woord over gelogen!
quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Mensen die op dikke vrouwen vallen![]()
Zijn vaak van die onderdanige ictnerdjes
Mannen die op magere vrouwen zonder tieten en smalle heupjes en jongensbillen vallen zijn volgens mij homo maar hebben dat zelf nog niet door.quote:Op maandag 11 juli 2011 01:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Mensen die op dikke vrouwen vallen![]()
Zijn vaak van die onderdanige ictnerdjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |