SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!There is a time of cumming and going.
Ik vond Medieval Total War II weer maar die updates duren zo laaaaaaangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Welk spel (neem aan dat het een spel is) heb je het dan over?
Dat is inderdaad wel een tof spel ja! Wil je een keer een potje spelen misschien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vond Medieval Total War II weer maar die updates duren zo laaaaaaang
I know, maar ik vond het wel geniepig om het te veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Mijn lastfm is Freezenpop ipv freezepop.
Wat is jouw lastfm?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
I know, maar ik vond het wel geniepig om het te veranderen.
Lijkt me leuk. Weet niet precies hoe dat moet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een tof spel ja! Wil je een keer een potje spelen misschien?
Neger wat?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt mij gewoon verwijderd van lastfm :S:S:S:S:S::S:S:S:S:S:S::R:R:AD:A:DA
Oo ik dacht hij haat me.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef FreezePop het volgende:
Is wel vaker voorgekomen. Heb Omdatappel ook al 2 keer opnieuw toe moeten voegen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Henkie94 het volgende:
Fijn, Number Of The Beast op je gitaar leren.
Gewoon scrobbler downloaden en synchen met je itunes/spotifyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.last.fm/user/Spaghettivreter
Al gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon scrobbler downloaden en synchen met je itunes/spotify
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |